Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

OliverDK skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Gammelt klip, men folk er syge i hovedet. Tilbud får det værste frem i folk..

phpBB [video]
Jeg var i Bilka kl. 9 i morges, og har aldrig set så mange mennesker derovre. Jeg så to mænd, som var sammen, som havde fyldt HVER DERES indkøbsvogn op med så meget toiletpapir, at det var stablet halvanden meter op over kanten af vognen. Anders Hemmingsen har lagt et billede op af dem. Dem så jeg. Folk gik fuldstændigt amok, fordi der var billigt bland-selv-slik, som man alligevel maks. måtte købe et kg. af. Hvordan kan man gå så meget amok over at kunne spare så lidt?!
Jeg fatter det virkelig ikke, jeg græmmes. Og igen: Toiletpapir?! TOILETPAPIR?! Og bland-fucking-selv-slik. Det er jo ikke engang specielt dyr i forvejen? Hvis der var mindre hektiske tilstande, kunne jeg da godt finde på at tage ud i Rosengårdscenteret og kigge, men ikke når folk går så meget amok, at man skulle tro at de kæmpede om det sidste mad i verdenen.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Jeg havde lyst til i protest kun at købe ting der IKKE var på tilbud. Kvinden foran mig i køen til kassen købte for 13.050 kr.!!!!
Hun købte et tv, en soundbar og fucking mad og andet bras for 2.000 kr. og kørte den bare gennem på kortet. Jeg købte 2 liter skyr yoghurt for 24 kr. og nogle bananer :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

OliverDK skrev:Jeg havde lyst til i protest kun at købe ting der IKKE var på tilbud. Kvinden foran mig i køen til kassen købte for 13.050 kr.!!!!
Hun købte et tv, en soundbar og fucking mad og andet bras for 2.000 kr. og kørte den bare gennem på kortet. Jeg købte 2 liter skyr yoghurt for 24 kr. og nogle bananer :lol:
Hahhaa, fuck det tilbudsræs, det er sådan det skal være Oliver!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Det værste ved alt det tilbudsræs er dog, at langt hovedparten af de folk, der med vold og magt jager latterlige tilbud, er helt uvidende om, at de betaler 25 pct. af vareprisen i direkte skat af alt de køber, også når de ikke er såkaldt sort fredag. Damen foran i køen tænkte næppe over, at hun ved købet betalte 3262,50 i skat.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Luis Enrique skrev:Det værste ved alt det tilbudsræs er dog, at langt hovedparten af de folk, der med vold og magt jager latterlige tilbud, er helt uvidende om, at de betaler 25 pct. af vareprisen i direkte skat af alt de køber, også når de ikke er såkaldt sort fredag. Damen foran i køen tænkte næppe over, at hun ved købet betalte 3262,50 i skat.
Jeg håber, at folk er uvidende om, at de betaler 25% af vareprisen i direkte skat.

De burde derimod vide, at de betaler 20% af vareprisen i indirekte skat ;-)

Jeg forstår dog ikke helt relevansen i denne sammenhæng?

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Storken skrev: Jeg forstår dog ikke helt relevansen i denne sammenhæng?
Vi springer ordkløveriet over, du har dog selvfølgelig ret i procentopstillingen. Det er dog meningsløst, reelt begrebsskænding, at karakterisere moms som indirekte skat.

Relevansen er, at folk går i spåner over at kunne spare håndører på mælk og smør, 20 pct. på et fjersyn etc., men gladeligt dag ud og dag ind går og betaler en hårrejsende momssats på alt, vitterligt: alt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Luis Enrique skrev:
Storken skrev: Jeg forstår dog ikke helt relevansen i denne sammenhæng?
Vi springer ordkløveriet over, du har dog selvfølgelig ret i procentopstillingen. Det er dog meningsløst, reelt begrebsskænding, at karakterisere moms som indirekte skat.

Relevansen er, at folk går i spåner over at kunne spare håndører på mælk og smør, 20 pct. på et fjersyn etc., men gladeligt dag ud og dag ind går og betaler en hårrejsende momssats på alt, vitterligt: alt.
Jeg tror ikke, at der er moms på aviser ;-)

Du har dog ret i, at det er surt at betale moms.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Tillykke med dagen, Kvoller! :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Tillykke med fødselsdagen Kvoller! :-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

I anledning af Kvoller og klubbens fødselsdag!
Faldt over Damm's Inedit specialøl (jule) i vinforretning i går. Skål!! Edit: fantastisk øl!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

Mange tak drenge :glad: Jeg takker selvfølgelig også på klubbens vegne.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

I heard Mars has no atmosphere. Could we create an atmosphere by dimming the lights and playing smooth jazz?
:D

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Brombi skrev:
I heard Mars has no atmosphere. Could we create an atmosphere by dimming the lights and playing smooth jazz?
:D
Haha, jeg har vitterligt lige set den på Reddit for 5 minutter siden :D
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Da jeg ringede til yousee for at melde flytning, så sagde hende i kundeservice at jeg bare skulle ringe omkring flytningsdato så ville de åbne for internettet med det samme... Det kan de så ikke, så nu skal jeg vente 14 dage på internet. Fuck af mand!
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Yousee og kundeservice...tager de alt ind hos dem?

Har så mange problemer med min opsigelse pt. De er helt væk.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster