28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Ja sammen med de andre breddespillere vi har i truppen... Det burde også være muligt da vores program i ligaen er klart hårdest frem til jan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af rummenigge »

FUUUKKKKKKK jeg ku ikke se kampen og har heller kanalen!! Jeg håber at der snart er lækre highlights oppe og måske full game link :grin:
Brombi skrev:jeg er lidt bange for at vi topper alt for tidligt
Det tænker jeg også lidt, men både sidste år og første sæson med Pep startede vi sæsonen shaky og viste vild form kurve på vej ind i december måned.

Det bliver kritisk at komme godt ud af jan og feb, som kan blive hårde rent motivationsmæssigt ovenpå et forhåbentligt succesfuldt vm for klubhold og en glad juleferie. Så siger det sig selv at skadeslisten skal tømmes og forblive tom og selvtilliden i top når vi går ind i den afgørende fase.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af JonasV »

rummenigge skrev:FUUUKKKKKKK jeg ku ikke se kampen og har heller kanalen!! Jeg håber at der snart er lækre highlights oppe og måske full game link :grin:
http://www.fullmatchesandshows.com/2015 ... ull-match/ :cool:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Brombi »

rummenigge skrev:FUUUKKKKKKK jeg ku ikke se kampen og har heller kanalen!! Jeg håber at der snart er lækre highlights oppe og måske full game link :grin:
Brombi skrev:jeg er lidt bange for at vi topper alt for tidligt
Det tænker jeg også lidt, men både sidste år og første sæson med Pep startede vi sæsonen shaky og viste vild form kurve på vej ind i december måned.

Det bliver kritisk at komme godt ud af jan og feb, som kan blive hårde rent motivationsmæssigt ovenpå et forhåbentligt succesfuldt vm for klubhold og en glad juleferie. Så siger det sig selv at skadeslisten skal tømmes og forblive tom og selvtilliden i top når vi går ind i den afgørende fase.

Ahh. Vi spillede ikke specielt godt i sidste sæson. Vi startede godt ud, med nogle ok store sejre, men efter tabet i El Clasico gik det virkelig ned ad bakke, både resultatmæssigt og spilmæssigt. Der var enkelte kampe (Sevilla og Espanyol) hvor vi spillede godt, men det så vi kun i glimt. Symptomatisk for vores kampe var, at vi spillede elendigt indtil vi fik scoret.

Det var først efter tabet til Sociedad at vi begyndte at spille bedre, efter vi slog Atleti 3-1 :) Folk snakkede endda om at vi ikke ville vinde noget i lang tid efter den kamp, dels pga transferban og dels pga Enrique - der var endda folk herinde som ville have Enrique fyret :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er i Köln og har været til Bloc Party koncert og nu er jeg fuld. Så ikke kampen, men Dani lagde tydeligvis op til to mål. Dani! <3

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Jeg er i Köln og har været til Bloc Party koncert og nu er jeg fuld. Så ikke kampen, men Dani lagde tydeligvis op til to mål. Dani! <3
Det var et par tydelige assists. Bestemt.
Forumlegende

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af DeanCassady »

Fantastisk resultat. Nu må vi se om holdet kan bevare formen.

Suárez, Messi og Neymar er igen fuldstændig vanvittige. Det der gør trioen enestående - og historisk - er, at de ikke blot formår at arbejde gnidningsfrit sammen, men at de samtidig alle tre lader til at få et oprigtigt kick ud af det. Verdens tre bedste spillere, i et fuldkomment samarbejde, samlet i samme kæde.

Det er aldrig set før.
Robert Zimmerman

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1192 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af FCBSOCI »

DeanCassady skrev:Fantastisk resultat. Nu må vi se om holdet kan bevare formen.

Suárez, Messi og Neymar er igen fuldstændig vanvittige. Det der gør trioen enestående - og historisk - er, at de ikke blot formår at arbejde gnidningsfrit sammen, men at de samtidig alle tre lader til at få et oprigtigt kick ud af det. Verdens tre bedste spillere, i et fuldkomment samarbejde, samlet i samme kæde.

Det er aldrig set før.
Så har du aldrig set mig spille sammen med Bamse og Kylling.... Det skal du være glad for.

MSN er bare outstanding. Jeg har absolut ingen intentioner om at sælge mit medlemsskab til FC Barcelona, men mon ikke det kunne indbringe en pæn sjat med tanke på, at det tager op mod fire år at blive fuldgyldigt medlem?

Hvordan skal vi få tiden til at gå ind til næste kamp? Hvorfor skal vi egentligt på arbejde, når vi kan få hele arbejdsugen til at gå med at gense MSN trylle på Youtube? Livet er sgu hårdt og uretfærdigt for det arbejdende folk :lol:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Hvor mange spillere i verden vile spille sig ud af det pres? En?
phpBB [video]
qepd

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Lular »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Hvor mange spillere i verden vile spille sig ud af det pres? En?
phpBB [video]
Det klip er imo illustrerer perfekt hvorfor Busuqets er verdens bedste midtbanespiller. Det er så høj klasse; i det Bravo slår afleveringen kigger han sig lige hurtigt bag skulderen, og ser at modspilleren er på vej op i ryggen på ham. Han lader ham komme tæt på, laver en kropsfine til sin venstre side, men puffer bolden til højre med en delikat førstegangsberøring med sin højre fod, hvorefter han i samme bevægelse spiller bolden over til en fri Iniesta på midtbanen med sin venstre fod, og dermed er Busquets basically arktikteten bag et 5v5-angreb, hvor vi nok scorer ca. 35-40% af tiden (givet de verdensklasse-spillere vi har deroppe).

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Daluigi »

Busquets er ikke verdens bedste midtbanespiller. Nu stopper galskaben folkens!

Han er en glimrende balanceskaber på vores hold, men man kunne finde flere til at udfylde den rolle, hvis man gav dem den fornødne indspilningstid. Hvorom alting er, så viser ranglister ganske fint, at han ikke er nær så god, som folk herinde konstant hyper ham til at være. Feel free to go insane once again. Jeg spytter sandheden ;-)
Forumlegende

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af ladislau »

Vel de samme ranglister, som ikke anerkendte Xavi før han var 28/29.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Daluigi »

ladislau skrev:Vel de samme ranglister, som ikke anerkendte Xavi før han var 28/29.
Vel de samme ranglister, som vi alle bruger, når Messis overlegenhed skal bevises. Når man har sagt A må man også sige B
Forumlegende

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af ladislau »

Næ, det er ikke noget vi alle bruger. Synes heller ikke de er nogen bevisbyrde mht Messis overlegenhed.
Den beviser han først og fremmest gennem spillet, og så hans statistikker og rekorder.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 28/11 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Blaugrana92 »

En glimrende balancespiller? Jesus fucking Christ. Du kan virkelig bare ikke lide Busquets, kan du?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst