Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

I øvrigt kan jeg bedre forstå Ronaldos personlighed efter at have set filmen.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »

We watched the Cristiano Ronaldo doc so you don't have to. Here's how it breaks down: https://t.co/ntFxioUII8 https://t.co/ieyLq8toNd
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Den hedder Messi :glad:
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20503
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Er der et sted man kan se den? :)

Andrew TH
Indlæg: 3
Tilmeldt: man maj 25, 2015 12:29 am

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Andrew TH »

Som flere nævner, så forklarer den film en del om hvorfor Ronaldo er som han er.

Hvis man ser bort fra de dele hvor man krummer tæer, eller de uendelige baner af selvpromovering, så synes jeg faktisk også den giver et interessant indblik i en spiller man i forvejen gør sig mange tanker om - og som vi er mange der har en ret klar holdning til.

--
Andrew TH
http://www.customsport.dk/spillesaet.html
Senest rettet af Andrew TH tors dec 10, 2015 9:23 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Den mest rørende scene i filmen, Ronaldo spørger hans søn hvilken bil der mangler, og efter utallige gæt, så når han endelig frem til at det er en lamborghini der mangler.
Spoiler
Vis
Billede

Billede

Billede

Billede

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Kan i hjælpe mig her! Der går en nyhed rundt om at CR skulle have udtalt til Portugalsk tv, at han ville dø for Palæstinas børn.

Kan i finde det.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har lavet en liste over spillere, der har været direkte involveret i flere liga-scoringer (mål+assists) end Cristiano i denne sæson. Der er to Leicester spillere på:

Pierre-Emerick Aubamayeng (18)
Neymar (16)
Robert Lewandowski (15)
Jamie Vardy (14)
Luis Suárez (14)
Thomas Müller (14)
Zlatan Ibrahimovic (14)
Riyad Mahrez (13)
Romelu Lukaku (13)
Mesut Özil (12)
Raffael (12)
Benjamin Moukandjo (11)
Éder (11)
Gonzalo Higuaín (11)
Michy Batshuayi (11)
Miralem Pjanic (11)
Nolito (11)
Cristiano Ronaldo (10)
Henrikh Mkhitaryan (10)

... og halvdelen af Ronaldos kom i én kamp. Han er skidt kørende.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Haha, det er smukke tal. At man ikke har kunnet se, at Benitez ikke ligefrem hylder en fodboldfilosofi, der vil kunne støtte op omkring måden Ronaldo spiller på, og resten af holdet for den sags skyld, er simpelthen et mysterie.

Benitez har så sandeligt været en god transfer for os so far. Han har formået at fucke Ronaldos spil indtil videre. Dejligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Og så har ronaldo været ringe. Selvom systemet ikke fungerer så burde en så god spiller kunne vise bare lidt. Og det har ronaldo ikke gjort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Og så har ronaldo været ringe. Selvom systemet ikke fungerer så burde en så god spiller kunne vise bare lidt. Og det har ronaldo ikke gjort.
Haha, hvor er det egentligt sigende hvor forkælede vi er med Ronaldo og Messi på nuværende tidspunkt i fodboldhistorien. Du beskriver ham som at have været ringe, når han har scoret 13 mål og lavet to assists i 16 kampe. Men ja, alt er jo relativt.

Jeg tror mere det er taktikken, skader og ................ ny træner, der er årssagen til hans performance. Han skaber bare ikke så meget selv mere, som før i tiden. Han afhænger i så stor grad af at blive sat op af de andre. Men ja, det kører ikke for ham - heldigvis.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

10 af hans mål er kommet i 3 kamp (espanyol, shakhtar og malmø). Han har spilmæssigt været direkte elendig. Og her er det altså ikke Benitez' taktik der gør at han ikke kan slå en aflevering på 2 meter eller arbejde bare en smule defensivt når han mister bolden.

Men nej holdet hjælper ham heller ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:10 af hans mål er kommet i 3 kamp (espanyol, shakhtar og malmø). Han har spilmæssigt været direkte elendig. Og her er det altså ikke Benitez' taktik der gør at han ikke kan slå en aflevering på 2 meter eller arbejde bare en smule defensivt når han mister bolden.

Men nej holdet hjælper ham heller ikke.
Enig. Jeg tror bare mere det er strukturen omkring ham, der er den overvejende forklaring på problemet. Vi har også set Messi præstere mindre godt, når holdet præsterer dårligt. Det plejer at hænge sammen.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5482
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:10 af hans mål er kommet i 3 kamp (espanyol, shakhtar og malmø). Han har spilmæssigt været direkte elendig. Og her er det altså ikke Benitez' taktik der gør at han ikke kan slå en aflevering på 2 meter eller arbejde bare en smule defensivt når han mister bolden.

Men nej holdet hjælper ham heller ikke.
Enig. Jeg tror bare mere det er strukturen omkring ham, der er den overvejende forklaring på problemet. Vi har også set Messi præstere mindre godt, når holdet præsterer dårligt. Det plejer at hænge sammen.
Arrrhhh det er sjældent at Messi har haft en perode hvor han *spillede* dårligt... Han har haft et par perioder hvor han ikke scorede mange mål, bla. lige efter hans skade i begyndelsen af 2014 men han spillede aldrig 2 dårlige kampe i streg så vidt jeg husker. Han løb ikke så meget, men når han fik bolden, eller gik tilbage på banen var han stadig en af banens bedste, selv på hans dårlige dage.
Kan du nævne en spillemæssig krise for Messi på mere end et par kampe, hvor det er målt på hans spil på banen i stedet for manglende mål?

Jeg kan ikke huske en eneste periode siden hans debut.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:Arrrhhh det er sjældent at Messi har haft en perode hvor han *spillede* dårligt...
Enig. Dårligt er jo subjektivt, så med fare for at snakke forbi hinanden, skal man nok lige huske på, hvem man snakker om og måske istedet sige mindre godt.
SpillerSomMESSI skrev:Kan du nævne en spillemæssig krise for Messi på mere end et par kampe, hvor det er målt på hans spil på banen i stedet for manglende mål?
Nej, for jeg har aldrig sagt, han har haft en krise. Men sæsonen 13/14 var en elendig sæson for holdet, og det var også en sæson, hvor Messi præsterede væsentligt under sæsonen før og sæsonen efter. Det virker vel også ret logisk; hvis holdet ikke præsterer, så giver det vel kun mening at stjernen over dem alle heller ikke præsterer relativt til gode sæsoner. Og nu er jeg faktisk i tvivl, men var det ikke også den sæson, hvor Messi var meget kritiseret og hvor rygterne sagde, Tito overbeviste ham om at blive?

Det er logikken bag det jeg skrev angående en spiller som f.eks. Ronaldo, der virker til at have problemer pt. Spørgsmåler er om det kun er ham, og ikke i mindst lige så høj grad holdet, der skal støtte ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster