8/11 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Reevenge »

Ingen ord.... ingen ord. Neymar er verdensklasse. Jeg fløj op og skræmte hele husstanden, heriblandt min lille datter på 3 år (lod som om hun skulle op og flyve, så var smilet på plads igen), så vanvittig en teknisk kunnen, vaskeægte brasilianer ned til de mindste filamenter.

Hold nu kæft hvor skal Real Madrid smage den trio. Nogle ord kom der alligevel.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Guardiola »

Reevenge skrev:Ingen ord.... ingen ord. Neymar er verdensklasse. Jeg fløj op og skræmte hele husstanden, heriblandt min lille datter på 3 år (lod som om hun skulle op og flyve, så var smilet på plads igen), så vanvittig en teknisk kunnen, vaskeægte brasilianer ned til de mindste filamenter.

Hold nu kæft hvor skal Real Madrid smage den trio. Nogle ord kom der alligevel.
Hahaha. Genialt. Har også været skyldig i det før, min er 2 3/4. Hvis jeg siger Messi til hende, siger hun Jaahh og strækker armene op. Barcelona, det samme. Real Madrid, så buhhh med tomlen ned. Ronaldo det samme. Hun er godt opdraget ;)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Heartbreaker »

Mine tømmermænd er lige pludseligt ikke så slemme længere. Hvis Sevilla lige giver Real bank, så er denne dag perfekt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af abx »

Haha kan nikke genkendende til jeres beretninger med ungerne. Min lillegut er snart 7 år , så han var den som råbte højest og faktisk skræmte mig, fordi jeg havde hovedet i twitter lige der.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Guardiola »

Hun er rimeligt hårdt pumpet hende i bein sports studie. Kun et spørgsmål om tid, før den lynlås låser sig selv op

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Heartbreaker »

Godt med en masse unger og en god opdragelse. De skal overtage forummet for os, når vi bliver gamle (du er stadig ung og smuk, emo).
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Storken »

abx skrev:Haha kan nikke genkendende til jeres beretninger med ungerne. Min lillegut er snart 7 år , så han var den som råbte højest og faktisk skræmte mig, fordi jeg havde hovedet i twitter lige der.
@Barcastuff's dækning er så god, at du følger Barcas kampe på twitter?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Guardiola »

abx skrev:Haha kan nikke genkendende til jeres beretninger med ungerne. Min lillegut er snart 7 år , så han var den som råbte højest og faktisk skræmte mig, fordi jeg havde hovedet i twitter lige der.
Godt, vi har en ny årgang barca-supportere på vej

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

hahaha Joey Barton på twitter:
Joseph Barton ‏@Joey7Barton 25 Mar 2013
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality...
Joseph Barton ‏@Joey7Barton 8m8 minutes ago
Starting to slowly regret that Neymar tweet...
edit:

lol
Joseph Barton ‏@Joey7Barton 5m5 minutes ago
Conceding nothing on Bieber. He is and will forever be cat urine...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af zqa »

Han er seriøst bindegal. Fuldstændig blæst.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Storken »

zqa skrev:Han er seriøst bindegal. Fuldstændig blæst.
Han har i hvert fald kant :-)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af A$AP »

Altid godt med et Pique interview, efter en sejr. Skal lige love for, at Piqúe lader op til El Clasico, der bliver godt nok piftet meget af ham til den kamp, men der er spansk landsholdssamling, det skal han nok nå at vende sig til.
Pique: "Many cards for protesting? All referees use different rules. We should get used to that and try to focus only on the game."
Pique: "Halloween celebrations criticism? Some people are pissed that we win ànd have a great time too."
Pique: "Busquets is crucial for us, he has been for years, he's a key player in all trophies we've won in the past years."
Pique: "Polemical halloween? Will do it again next year. We all know Getafe's president is a Madrid fan and wants to be Madrid president..."
barcastuff ‏@barcastuff 8 min.8 minutter siden Vis oversættelse
Pique: "Invading Getafe press room? We apologised. We didn't know presser was ongoing. Normally only coaches talk, and they had finished."
Pique: "Getafe say we lacked respect? Getafe messed up dressing-room and sent pictures to Madrid media. That's lying and that's even worse."

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af PuyolErGud »

Fed fed kamp at være vidne til! 1.halvleg var frem og tilbage uden nogle af holdene rigtig fik ordenligt fat. Synes dog aldrig Villarreal blev helt helt farlige, selvom de havde et par okay muligheder på et tidspunkt. Stemningen var faktisk generelt meget god, men det afhænger nok af hvor man har siddet. Men folk var også pænt utilfredse med dommeren, og der blev da også sunget Qué malo etc. et par gange eller to :lol:

Og Neymar. Den knægt er fandme fantastisk! Man er bare i godt humør, når man ser ham være i sådan et hopla som han er i for tiden. Busquets spillede en fortrinlig kamp, og så synes jeg også Mathieu skal have roser. Han var solid i dag. Sammen med Pique. De vandt størstedelen af duellerne og fik lukket godt af. Roberto var lidt anonym, men stadig solid. Vigtigt at han også spiller solidt, når det ikke er prangende.


Og så sagde jeg jo, at det nok skulle gå! De sidste 3 kampe: 4-0 og 2 x 3-0.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

PuyolErGud skrev:Fed fed kamp at være vidne til! 1.halvleg var frem og tilbage uden nogle af holdene rigtig fik ordenligt fat. Synes dog aldrig Villarreal blev helt helt farlige, selvom de havde et par okay muligheder på et tidspunkt. Stemningen var faktisk generelt meget god, men det afhænger nok af hvor man har siddet. Men folk var også pænt utilfredse med dommeren, og der blev da også sunget Qué malo etc. et par gange eller to :lol:

Og Neymar. Den knægt er fandme fantastisk! Man er bare i godt humør, når man ser ham være i sådan et hopla som han er i for tiden. Busquets spillede en fortrinlig kamp, og så synes jeg også Mathieu skal have roser. Han var solid i dag. Sammen med Pique. De vandt størstedelen af duellerne og fik lukket godt af. Roberto var lidt anonym, men stadig solid. Vigtigt at han også spiller solidt, når det ikke er prangende.


Og så sagde jeg jo, at det nok skulle gå! De sidste 3 kampe: 4-0 og 2 x 3-0.
Tror lige vi laver en indsamling så du kan komme ind og se alle kampene..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/11 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Guardiola »

Hvor vildt var Neymars andet mål live?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster