FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
S. Jakobsen ‏@S_Jakobsen
@NielsChrFred Syntes næsten det ska nævnes at Barca demonstrere for ytringsfrihed mens Bartomeu forhandler med Qatar om sponsorat :)
Faktisk siger dette tweet lidt om vores ledelse..., men også om folk generelt, bare vi selv må, så fuck at de andre ikke må, så længe de er gode for os.
Hvis S. Jakobsen kunne finde ud af at bøje 'synes' korrekt, havde han haft plads til at stave 'skal' korrekt.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

emo skrev:
S. Jakobsen ‏@S_Jakobsen
@NielsChrFred Syntes næsten det ska nævnes at Barca demonstrere for ytringsfrihed mens Bartomeu forhandler med Qatar om sponsorat :)
Faktisk siger dette tweet lidt om vores ledelse..., men også om folk generelt, bare vi selv må, så fuck at de andre ikke må, så længe de er gode for os.
Moral gælder kun, når vi kan bruge den til at pudse glorien.

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:
S. Jakobsen ‏@S_Jakobsen
@NielsChrFred Syntes næsten det ska nævnes at Barca demonstrere for ytringsfrihed mens Bartomeu forhandler med Qatar om sponsorat :)
Faktisk siger dette tweet lidt om vores ledelse..., men også om folk generelt, bare vi selv må, så fuck at de andre ikke må, så længe de er gode for os.
Hvis S. Jakobsen kunne finde ud af at bøje 'synes' korrekt, havde han haft plads til at stave 'skal' korrekt.
Så mangler han bare et nutids-r.
Giv mig min sko tilbage, røv!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Jesni skrev:
emo skrev:
S. Jakobsen ‏@S_Jakobsen
@NielsChrFred Syntes næsten det ska nævnes at Barca demonstrere for ytringsfrihed mens Bartomeu forhandler med Qatar om sponsorat :)
Faktisk siger dette tweet lidt om vores ledelse..., men også om folk generelt, bare vi selv må, så fuck at de andre ikke må, så længe de er gode for os.
Moral gælder kun, når vi kan bruge den til at pudse glorien.
Ét er hvordan andre lande indretter deres samfund og forholde sig til en virksomhed i det pågældende samfund. I vesten er vi utroligt hurtige til at pege fingre af andre samfund selvom vi for ikke mange år siden voldtog verdenen med koloniseringer osv. Ja, Danmark var også med til dette overgreb.

Det er selvfølgelig fair nok at være imod Qatar som sponsor, ligesom jeg også er imod betting sites, men man bør forlange mere af UEFA med deres hysteri imod Barca. Der bør være mere føling med omstændigheder - i stedet for kold juridisk ageren fra deres side.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

rummenigge skrev:Det er selvfølgelig fair nok at være imod Qatar som sponsor, ligesom jeg også er imod betting sites, men man bør forlange mere af UEFA med deres hysteri imod Barca. Der bør være mere føling med omstændigheder - i stedet for kold juridisk ageren fra deres side.
Jeg er alt andet end imod Qatar som sponsor. Jeg er bare glad for at se, at klubben ikke helt ser sig selv som værende så højhellig, som nogle fans selv synes klubben er. Vi kan lige så godt leve i den virkelige verden istedet for at lukke øjnene.

Og hvorfor kun kigge på Qatar? Nike's sweatshops, hvor de driver rovdrift på børn, er vel lige så vammelt?

Hvad er der galt med betting sites, udover at Real Madrid er sponsoreret af en?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20287
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:lol: :cry:
Barcelona's opponent scored the first goal of the game in each of Barcelona's last 3 Liga games #fcblive [via @barca19stats]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Favourite foreign team in Brazil: Barcelona 40.9% - None 36.1 - Madrid 9,4 - Chelsea 1,8 - Bayern 1,8 - Milan 1,4 - PSG 1,2 [stochos via md]
Tak Ney!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5134
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 579 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Det kunne være sjovt at se, hvordan den statistik så ud før Neymar kom til klubben.

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

After Uefa's flag fines, Catalan organizations will give out 20.000 Catalan independence flags before BATE game on 4 November. [rac1]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så kan de også lige sende pengene for de bøder klubben kommer til at betale...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Understanding FC Barcelona's Financial Situation
Fin gennemgang af klubbens økonomi.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

My thoughts on Barcelona's current playing style dilemma.
[Fra Juan ‏@socraticjuan]
Billede
Billede
Billede
Billede

Jeg er ret enig i hans betragtninger.

Edit: Nu i rigtig rækkefølge :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg ved ikke om det er en dårlig ide at give MSN bolden hurtigst muligt. Det er bare meget kortsigtet, men det synes jeg er et gennemgående problem i Luchos tilgang til tingene.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Nailed it.

Lucho har bare ikke nok strenge at spille på som træner. Når MSN, og specielt Messi ikke spiller helt vildt godt, er der simpelthen ikke andet vi kan true med.

Vores midtbane er gået fra at være kreativ og dominerende til en flok arbejdsheste, så tydeligt at se på en spiller som feks Iniesta.

Tror bare ikke på Lucho i længden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Kvoller
Indlæg: 5134
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 579 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Barcelona players have issued a statement offering apologies to those who felt offended by their Halloween celebrations after Getafe game.
note: press had been stirring up a whole "lack of respect" campaign after the halloween celebrations yesterday
Nå nå.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster