28/10 Villanovense - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Selvom det er et hold fra den tredje bedste række, så kan jeg godt forstå Luis Enriques reaktion/svar efter kampen. Skulle man have vundet kampen, absolut, men man skal også tænke på, at der var rimelig mange nye spillere på banen, og de skulle også lige finde hinanden; altså der skal komme sådan rytme internt. Jeg er sikker på, at man kan rive det her hold midt over i returen med samme spillere, der var på banen i går, eller i hvert tilfælde levere et bedre sats

Jeg mister i hvert fald ikke tiltro til talenterne efter gårsdagens kamp.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

LE skal hive resultaterne hjem uden at slide for meget på de spillere, som stadig står op. Selvfølgelig skal han ikke pille ved moralen, hos de spillere han har tilbage.
Det er ikke kønt pt, men målet har hele tiden været; ikke at ryge for langt bagud i mesterskabskampen inden jul.
Indtil videre har LE, og Spillerne kæmpet en brav kamp. Tager hatten af for drengene og træneren.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Marc Bartra checking the names on the back of the FCV players shirts to find the person he has to mark. (@Barca_A7) https://t.co/uAf5gDL9Bx

:D :D :D
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 28/10 Villanovense - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Kaaaamptråd.

Sir Ini og Sergio R er klar igen! Sweeet jesus
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster