Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Billede
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Ok. Jeg skrev en mail til redaktionschefen hos tv3 sport og udtrykte min utilfredshed med deres valg af programlægning.

"Til rette vedkommende hos Viasat

Jeg skriver denne mail da jeg oprigtig er skuffet over Jeres programprioritering, hvilket ligeledes er årsagen til at jeg skriver en privat mail, fremfor et offentligt facebook-opslag. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er Barcelona tilhænger, og som studerende der stresser med speciale, vil jeg heller ikke lægge skjul på, at udsigten til at nyde en Barcelona kamp med dansk dækning, er noget som kan holde gejsten oppe. Da jeg læste nyheden om, at rettighederne til spansk fodbold endelig var købt, var jeg begejstret ved udsigten til endeligt at kunne se mit hold igen. Dog har jeg måtte sande, at MTGs køb af TV-rettighederne af ’Primera Divison’ ikke nødvendigvis betyder, at disse kampe bliver vist i TV.

Som det fremgår af program-guiden bliver Barcelonas kamp på søndag mod Eibar nemlig overprioriteret af både Superliga, NFL, PL og optakt til Formel1, og dette på trods af, I har tre sportskanaler. Jeg skal ikke gøre mig til herre over hvad der er god eller dårlig TV, men kan det virkelig passe at optakten til Formel1 fremover overtrumfer kampe i en af verdens bedste fodboldligaer?

Jeg betaler i forvejen over 600 kr. om måneden, for blandt andet at kunne se Jeres kanaler. Hvis dette er den fremtidige indikator på hvad man kan forvente på Jeres sportskanaler, så må jeg indrømme at jeg nok i fremtiden ikke vil gøre brug af jeres service.

Med venlig hilsen
En frustreret og skuffet la liga tilhænger"


---


Jeg fik så dette svar:



"Hej Brombz

Tak for din mail.

Det er korrekt, at vi på søndag viser Barcelona live på Viaplay. Den sendes også forskudt ved midnat på Tv3 SPORT 2.

Du har ikke helt ret i, at vi prioriterer en F1-optakt over Barcelona, som jo har kickoff 18.15.

Vores tre kanaler til fodbold sender således i tidsrummet:

18.00 – 20.00 Superligakamp på TV3+
17.00 – 19.00 Premier League kamp på Tv3 SPORT 2
18.00 – 22.00 NFL på TV3 SPORT 1

Så Barcelonakampen ville alligevel ikke kunne gå direkte i sin fulde udstrækning på TV.

Du vil så argumentere, at Barcelona er vigtigere end Superligaen eller PL eller NFL, mens andre mener noget andet. Sådan vil det altid være.

Vi viser altså kampen live på Viaplay og forskudt på TV3 SPORT 2 fra midnat søndag.


Vi forstår jo sådan set godt, at man som Barcelona-fan er ærgerlig over, at man ikke kan se alle kampe på TV. Men det vi har lovet er, at alle kampe med Barcelona er på Viaplay, og derudover er jeg i øvrigt også overbevist om, at de fleste vil komme live på TV og de resterende vil blive vist forskudt på TV.

Som du måske læste, da vi offentliggjorde nyheden om købet af La Liga og Serie , vil vi nu overveje, hvordan vi udnytter rettighederne. Herunder om dele skal frasælges mv. Disse overvejelser pågår endnu.

http://www.mypresswire.com/dk/pressroom ... ease/96428


Men det er altså Viaplay, som er løsningen, hvis man vil have alt spansk, italiensk, CL mv. + andet sport og film og serier.

VH

TV3 SPORT"

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Lad os håbe at de sælger rettighederne videre så. Jeg kan ikke rigtigt bruge det at de vil vise "de fleste" kampe til noget. Og slet ikke at de vil sende nogle kampe forskudt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Man må da sige at det er en medarbejder som har taget sig tid til at svare og ikke blot smed et standards svar afsted. Det skal de have, så hellere ikke mere...
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Jeg tror bare det er vigtigt at vi er flere der sender "klager", så de er opmærksomme på vores utilfredshed. Jeg tror ikke at Barcakampen kommer på tv på søndag, men måske de fremtidige kampe kommer på programmet.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Jeg tror bare det er vigtigt at vi er flere der sender "klager", så de er opmærksomme på vores utilfredshed. Jeg tror ikke at Barcakampen kommer på tv på søndag, men måske de fremtidige kampe kommer på programmet.
Hvis Barca spiller omkring kl 18 søndag, så er vi nedprioriteret. Deres sendeflade er booket på dette tidspunkt hver uge i løbet af NFL-sæsonen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Oi klogfyr, tillykke med dagen! :cool:

Billede
Billede

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Tillykke med dagen friske gut!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Tillykke klogfyr!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Nu får du tillykke her. Og så skriver jeg noget grimt på facebook. Det må være rimeligt. Så tillykke.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Tillykke! Hav en rigtig lækker dag uden zqa, men med masser af emo.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Tillykke med fødselsdagen kloge! :D

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Sv: Off topic-tråden

Indlæg af klogfyr »

zqa skrev:Nu får du tillykke her. Og så skriver jeg noget grimt på facebook. Det må være rimeligt. Så tillykke.
Alt hvad du skriver er pr. Definition grimt, men thanks.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tillykke med fødselsdagen til den klogeste fyr på forum!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBarcelonaChr skrev:Tillykke med fødselsdagen til den klogeste fyr på forum!

Jeg fylder ikke år i dag!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster