17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Om så vi havde Neuer, Buffon og Kahn på kassen samtidigt så ville vi lukke mål ind med det forsvar. Elendigt!

Det var virkelig en skidt kamp. Ingen kontrol overhovedet. Suarez og især Neymar fik os dog lige i mål i anden halvleg. Men for pokker hvor skal der arbejdes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af A$AP »

Ini råbte sikkert et eller andet om konen fra tilskuerpladserne..

phpBB [video]

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Guardiola »

Neymar var god.

Bravo var ok god.

Resten var vingummibamse.

Rakitic var slet ikke til stede.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20459
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ringe kamp. Usammenhængende spil, Rayo kørte os rundt, forsvaret sejlede og alligevel vinder vi 5-2.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Daluigi »

Lad mig kickstarte debatten om vore spil med en lille evaluering, af vores spillere her til aften.

Bravo - Er en glimrende shotstopper men mangler lidt med fødderne. Han kan være sin indsats bekendt, men ikke meget mere end det.
Alves - Laver sine klassiske fehlvurderinger ved at presse for tidligt på boldholder flere gange. Dette resulterede i at der blev spillet bagom ham gentagende gange, og særligt ved 1 tilfælde i starten af 2. halvleg burde det havde kostet en udligning.
Mathiue - Han får egentlig sweepet nogle vigtige bolde i 1. halvleg, men ser som sædvanlig skidt ud i sin boldomgang når han presses. Han var nogenlunde i dag, men fatter stadig ikke, at han står over Bartra i hierarkiet.
Pique - Sagaen fortsætter. Manden er komplet uduelig. Han bliver afdriblet et utal af gange. Inkasserer 2 tunneller. Koster direkte 1 mål. Inkasserer gult kort ved stillingen 5-1. Han er SÅ langsom med fødderne, at man faktisk ikke med videnskab kan forklare, hvorledes det er muligt, at han faktisk er endnu langsommere oven i hovedet!? Han opfatter situationer med og uden bold langsommere, end mange superliga spillere. Hvis ikke I tror mig, så fokuser på ham de næste par kampe. Jeg skriver ikke dette i affekt, men udfra konkrete observationer. Jeg ønsker at elske manden, som vi alle jo gør. Men han er slet og ret elendigt spillende. En skændsel igen i dag!
Alba - Han er heller ikke prangende i dag. Deres hurtige neger satte ham gentagende gange, og hans pasninger lå dårligt.
Roberto - Han gør det super. I 2. halvleg er vores midtbane ikke eksisterende, grundet Luchos åbenlyse mangler som træner. Men i første del af kampen, spiller han med stor sikkerhed og overblik.
Busquets - Er meget anonym idag. Spillede også en lidt uvant rolle, og fik aldrig sat sit aftryk på kampen.
Rakitic - Hans pinlige afbrænder satte lidt tonen for aftenen. Spiller ikke nogen stor kamp, og virker til tider usikker på sin rolle og position. Flagrer rundt og fylder stort set intet på banen i dag.
Sandro - Han gør vel ikke én eneste ting rigtigt i dag? Det er næsten en enestående præstation, at formå at forpasse sin chance så grumt! Jeg havde personligt gjort et bedre indtryk i dag. Pinlig indsats og pinligt vi er nødsaget til at have sådan en spiller på holdet. Brombi beskriver det meget godt - Vi har simpelthen her at gøre med en angriber, hvis største svaghed er at skyde på mål. Imponerende.
Suarez - Han er svær at blive klog på. I dag er han alt for ofte offside og mangler skarphed i flere situationer. Scorer dog og assisterer, hvorfor man jo i sidste ende må sige, at det var en okay indsats i sidste ende. Jeg forventer dog mere af manden i fremtiden!
Neymar - Årsagen til at vi får point i dag. Slut.
Luis Enrique[/b - Han formår at stille et hold i 2. halvleg, som er en skygge af sig selv sammenlignet med 1. halvleg. Han viser endnu engang, at han ikke evner at omstille sig og motivere sine spillere. Jeg bebrejder ham ikke den manglende skarphed, men jeg vil fanme forlange, at han sparker liv i sit hold i pausen, således at vi fortsætter det stærke pres vi havde, mod et hold som vel at mærke må være det dårligste jeg rent defensivt har set i moderne fodbold. De spillede rent kamikaze, og vi formår først at lukke den i det 70. minut, hvor Neymar scorer på en repost som det første mål i åbent spil i 2 kampe.

Lad ikke resultatet narre jer. Vi er i DYB krise, og denne sæson får vi på ingen måde noget foræret. Alle hold ønsker at smadre de regerende Treplevindere, og de lugter blod nu hvor vi bløder. Kan Lucho stoppe blødningen inden det er for sent? Jeg tvivler de herre. Jeg tvivler.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal have Verm tilbage i forsvaret og det kan kun gå for langsomt.

Men fint indlæg Daluigi og jeg er ret enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Michman »

En direkte pinlig indsats.. Selv om vi vinder. Har ikke set Barca så ringe i lang tid..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Vi har KÆMPE problemer i forsvaret og på midtbanen. Der er mange som ikke har ramt niveauet - Alves, Pique, Mathieu og Rak har været elendige. Og subs som Sandro og Gumbau er helt væk.

Jeg håber virkelig vi "overlever" til januar!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Raman93 »

Roberto minder mig lidt om Iniesta, da han brød igennem. Forrygende drive med bolden og med i mange farlige aktioner.

Kvoller
Indlæg: 5154
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Kvoller »

Billede
Knap 45% boldbesiddelse, 7 (!!!) offsides, færre afleveringer og dårligere afleveringsprocent. Super kamp!

Kvoller
Indlæg: 5154
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Kvoller »

Neymar has today given his first assist to Suarez #fcblive
Luis Enrique: "Complicated game, as always against Rayo. We missed again many chances. Very good first half, bad second half." #fcblive
Luis Enrique: "We should be more effective, but you can't train on it. If players get the same 10 chances in training, they score 9 or 10."
Luis Enrique: "We have to continue to improve in defense too, we're still not at our best." #fcblive

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Dahl »

Elendig kamp på trods af resultatet. Vi sejler i defensiven, det er fuldkommen vanvittigt. Neymar og Sergi Roberto er vel de eneste, som kan være sin indsats bekendt.
Og hvad søren laver Gumbau på det her hold? Jeg vil virkelig ikke gør mig klog på det.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Raman93 »

Var det Roberto med den fantastiske aflevering til Rakitic chance? Eventuel video?

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Dahl »

Raman93 skrev:Var det Roberto med den fantastiske aflevering til Rakitic chance? Eventuel video?
phpBB [video]

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 17/10 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Mkj 77 »

Roberto er sgu cool og nissen redder alt....

Resten er som ristet brød suppleret med over brændte korn.....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst