3/10 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Noget af det der går mig mest på er at Sevilla jo virkelig var til at tale med idag.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Lad os bare være glade for at vi ikke er Chelsea. Bagud igen. Hvis det holder, har de 8 point i 8 kampe, og er 10 point efter City. (Muligvis 11 efter Utd. i morgen)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har 3 "nemme" kampe i ligaen nu... Hvis vi smider point der så er det noget lort. Isoleret set er det ok at tabe ude til Celta og Sevilla (selvom det var nogle ærgerlig kampe af forskellige årsager).

Intet er tabt endnu. Sidste sæson vandt vi selvom vi tabte hjemme til Celta og malaga. Ligaen er bedre i år og det ville ikke undre mig hvis vi, real, atm osv smider en del point i denne sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Det er ikke i orden at tabe til det tamme Sevilla hold med deres sløje forsvar i dag.

Det var et markant dårligere Sevilla hold end i de forrige år desværre.

Uheldet må dog også gerne snart vende tak.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg synes egentlig vi spillede en god kamp offensivt. Vi kunne lige så nemt have scoret fire mål. Defensiven har desværre været et gennemgående problem i denne sæson. Jeg synes dog vi fortjente sejren set ud fra spil og chancer, men sådan er livet en gang i mellem. Heldet var ikke på vores side i dag.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Neymar skal forresten have ros for dagens kamp! Han spillede rigtig fint og tog initiativ offensivt... Godt at se efter en svag sæsonstart!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg så kampen på spansk TV. Her tabte vi 2-1. Jer der så kampen via streaming eller på bar i Barcelona: Tabte vi også her med 2-1.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi vandt i håndbold for et par dage siden, futsal (6-1!) i går, Supa Copa i basketball i dag og er Europæiske mestre i rulleskøjte hockey. Vi vinder i ALT bortset fra i fodbold. Her vinder vi nada (slå selv ordet op, hvis du er i tvivl om, hvad det betyder).
Fremover tror jeg, at jeg vil nøjes med at se håndbold, futsal og rulleskøjte hockey. Det er tilmed gratis for medlemmer. What is not to like?
Hvem vil være med, når jeg opretter et nyt Barca website, der KUN er for fans af Barcas rulleskøjte hockey hold?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Kalder lige dibs på brugernavnet emo, på det nye forum der kommer til at være til den nye Barça-rulleskøjte-hockey-hold-hjemmeside!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg skal lige love for at folk græder en flod herinde.

Newsflash; vi har stort set aldrig gået igennem en sæson, hvor vi har været dominerende i vores spil i størstedelen af pågældende sæson. Vi var det ikke sidste år, hvor vi endte med at vinde the treble, vi var det ikke under Guardiolas treble og vi er det (sure as shit) heller ikke i denne sæson. At vi taber ude mod Sevilla uden Messi og Iniesta er ikke en katastrofe. At vores spil er middelmådigt kan derfor heller ikke komme som en overraskelse. Luchos hold plejer jo også altid toppe spillemæssigt i anden halvdel af sæsonen. Hvis vi vinder de næste tre kampe mod Rayo, Eibar og Getafe er vi på samme pointgennemsnit som vi vandt ligaen med i sidste sæson.

Vi er hårdt ramt af skader og ikke mindst transferforbuddet i øjeblikket. Lige nu gælder det bare om at hænge i. De offensive kræfter skal finde rytmen efter Messi ikke er der mere, men det skal nok komme - vi har tre relativt lette kampe foran os, hvor det meget vel kan ske.

Og lur mig om ikke Real taber point i dag.
Visca el Barca

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Bager skrev:Jeg skal lige love for at folk græder en flod herinde.

Newsflash; vi har stort set aldrig gået igennem en sæson, hvor vi har været dominerende i vores spil i størstedelen af pågældende sæson. Vi var det ikke sidste år, hvor vi endte med at vinde the treble, vi var det ikke under Guardiolas treble og vi er det (sure as shit) heller ikke i denne sæson. At vi taber ude mod Sevilla uden Messi og Iniesta er ikke en katastrofe. At vores spil er middelmådigt kan derfor heller ikke komme som en overraskelse. Luchos hold plejer jo også altid toppe spillemæssigt i anden halvdel af sæsonen. Hvis vi vinder de næste tre kampe mod Rayo, Eibar og Getafe er vi på samme pointgennemsnit som vi vandt ligaen med i sidste sæson.

Vi er hårdt ramt af skader og ikke mindst transferforbuddet i øjeblikket. Lige nu gælder det bare om at hænge i. De offensive kræfter skal finde rytmen efter Messi ikke er der mere, men det skal nok komme - vi har tre relativt lette kampe foran os, hvor det meget vel kan ske.

Og lur mig om ikke Real taber point i dag.
Håber, at du har ret. Godt at der stadig er nogen, der tror på os. På positivsiden er også, at Messi forhåbentligt kommer styrket tilbage. Han har også virket lidt udbrændt på grund af de mange kampe, og med skaden får han virkelig fået hvilet ud.

Omvendt må vi også erkende, at vi med blandt andet Messi, Xavi og Inesta på holdet har været ekstremt priviligerede ved at have været vidne til the Dream Team 2 (jeg er så gammel, at jeg også husker the Dream Team fra starten af 90'erne) med blandt andet fire CL titler på 10 år. Så vi skal huske at nyde det; alting har en ende. Men i guder, hvor jeg håber, at jeg tager fejl!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20503
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fritte skrev:Streamingforbandelsen fortsætter. Eversport er bad luck for os.
Samt de grimme trøjer!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Bager skrev:Jeg skal lige love for at folk græder en flod herinde.

Newsflash; vi har stort set aldrig gået igennem en sæson, hvor vi har været dominerende i vores spil i størstedelen af pågældende sæson. Vi var det ikke sidste år, hvor vi endte med at vinde the treble, vi var det ikke under Guardiolas treble og vi er det (sure as shit) heller ikke i denne sæson. At vi taber ude mod Sevilla uden Messi og Iniesta er ikke en katastrofe. At vores spil er middelmådigt kan derfor heller ikke komme som en overraskelse. Luchos hold plejer jo også altid toppe spillemæssigt i anden halvdel af sæsonen. Hvis vi vinder de næste tre kampe mod Rayo, Eibar og Getafe er vi på samme pointgennemsnit som vi vandt ligaen med i sidste sæson.

Vi er hårdt ramt af skader og ikke mindst transferforbuddet i øjeblikket. Lige nu gælder det bare om at hænge i. De offensive kræfter skal finde rytmen efter Messi ikke er der mere, men det skal nok komme - vi har tre relativt lette kampe foran os, hvor det meget vel kan ske.

Og lur mig om ikke Real taber point i dag.
Jeg tror at meget at frustrationen, fra mit vedkommende, er at jeg er totalt uforstående over hvordan det selvsamme hold kan spille så fantastisk op til sommerpausen og så spille VIRKELIG elendigt nu. Ja, de kommer da frem til chancer, men der er jo INGEN kontrol overhovedet over kampene. Det er for nemt bare at sige at angrebet skal score og at forsvaret sejler. Der er simpelthen noget helt grundlæggende galt i den måde vi spiller på. Det kan godt være vi havde samme pointsnit sidste år på den her tid, men det skyldtes blandt andet at man havde roteret og sparet sine spillere. Det kan man næppe sige er grunden i år. Jeg håber stadig på liga og CHL. Chl er nok mest realistisk hvis det ikke var for Bayern ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Dårlig optakt, træthed, transferban/manglede bredde (svag trup), skader til vigtige spillere, karantæner og et ekstremt hårdt program. Synes nu der er nok grunde til at holdet ikke leverer som vi forventer.

Og hvis man skal vælge et problem som overskygger de andre så er det imo klart vores transferban. Når et hold har vundet alt så er det altid en god ide at få nye folk ind som kan udfordre nogle spillere som måske bliver lidt for glade for sig selv. Her kan f.eks. nævnes Rak som har været helt elendig indtil videre. Hvis vi havde købt verratti eller pogba så var han blevet smidt på bænken med det samme. Ligeledes har vi ikke kunne erstatte spillere som xavi og pedro hvilket har gjort at vores trup ser ekstremt skidt ud (bliver understøttet af at lucho ikke bruger alle sine subs i kampene da der ikke er kvalitet at smide ind).

Og alligvel har vi "kun" tabt til celta og sevilla ude. Og her kan især kampen i går fremhæves som "en af de kampe". Altså en kamp hvor bolden bare ikke vil ind som den vi f.eks. så sidste sæson hjemme mod celta.

Jeg synes vi skal vente med at gå helt amok til vi har set kampene efter pausen. Der har vi rayo, eibar, getafe og 2 kampe mod bate. Kampe hvor vi gerne burde hente tæt på max point (kan leve med x ude mod bate). Og så skal vi altså huske på at real pt er efter os. De har ikke leveret noget specielt selvom deres program har været lettere end vores.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20503
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: 3/10 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona created 20 chances yesterday, 4th most in 72 games under Luis Enrique #fcblive Most: 23 vs Eibar, Huesca, Cordoba [via @messistat]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster