29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af JonasV »

Jeg kunne godt ønske mig at chancerne faldt til en anden en Sandro. Selv om han selvfølgelig skal have ros for rent faktisk at være en del af noget der kan betegnes som chancer.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Norbit »

Munir vender kampen. Husk mine ord.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af emo »

Hahaha Mathieu.!!! Hvad sker der for dig?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Mander »

Fritte skrev:Ini får 6/10 i dag.
Det virker noget gavmildt. Man skulle tro, at holdets mest erfarne spiller kunne tage ansvar for den synkende skude.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Raman93 »

Vi vender aldrig det her.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Mkj 77 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Selvom målet til dels er MAtS skyld, så redder han vores røv flere gange. Problemet er Rakitic, Neymar og Suarez. Deres niveau er latterligt pinligt! Og kast nu forhelvede Sandro fucking langt væk, hvad laver han på holdet?!
Problemet er Lucho.
Hvorledes? Ærlig talt, så synes jeg ikke at man kan sige, at det er trænerens skyld, sæsonen efter han har vundet the treble.
Spillet er håbløst, taktikken stadig utydelig og spillerne virker ikke forberedte.
Hvis man ikke formår at skabe dynamik i en trup, jamen så falder den tilbage på træneren der samtidig skal stå for motivationen.

Du skal ikke bilde mig ind at en en spiller som Neymar eller Suarez er metaltrætte.
De skal netop nu vise hvad de kan, eller Mathieu, Rakitic for den sags skyld, flere nye der ikke træder i ktaft på holdet, samt Sandro og Munir.
Kunne man her tænke at Lucho ikke har gjort sit hjemmearbejde ordentligt, både med henblik på udtagelser samt taktik.

Hvad er egentlig vores taktik?
Posseision, jo jo men det magter vi jo ikke da midten er for langt fra de øvrige kæder, nøjagtigt det samme som sidste sæson, hvor flere var i tvivl om den egentlige taktik, men tilgengæld var MSN langt bedre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Selvom målet til dels er MAtS skyld, så redder han vores røv flere gange. Problemet er Rakitic, Neymar og Suarez. Deres niveau er latterligt pinligt! Og kast nu forhelvede Sandro fucking langt væk, hvad laver han på holdet?!
Problemet er Lucho.
Hvorledes? Ærlig talt, så synes jeg ikke at man kan sige, at det er trænerens skyld, sæsonen efter han har vundet the treble.
Vi har spillet pinligt elendigt i 10 ud af 11 kampe i denne sæson. Så er det altså træneren den er gal med, for han har overhovedet ikke formået at forbedre det eller ændre noget. Lucien Favre havde da også mange helt igennem fantastiske sæsoner hos Gladbach, men der er vist ikke nogen tvivl om, at deres dårlige resultater i starten af denne sæson alligevel skyldtes netop Favre. De har endda fået rettet lynhurtigt op på det, efter at Favre valgte at gå. Jeg siger ikke at Lucho skal gå eller fyres, men jeg sig til gengæld at jeg ikke er i tvivl om, at han er den overordnede årsag til vores fantastisk elendige sæsonstart.

Mekanismerne fungerer ikke, den defensive organisation er gået fløjten, midtbanen er - stadigvæk - pillet ud af ligningen. Det hele afhænger af at vores målmand, centerbacks og de tre forreste spiller godt. Ellers er der intet at komme efter. Hvis det ikke er Luchos ansvar - og dermed også hans fejl, når det fungerer dårligt i mange kampe - at få holdet til at spille, så ved jeg ikke hvis det er.
Men det var det samme sidste sæson?
Det var det da ikke? Vi startede da fantastisk og konceptet var klart, tydeligt og det fungerede. Da vi løber ind i vores "krise" i januar-måned, bliver Luchos løsning slet og ret at han bare spillet Suárez, Messi og Neymar i hver kamp og samtidig går lidt mere tilbage til en mere Pep-agtig måde at spille på, hvor man ikke spiller helt så vertikalt og har øget fokus på at holde bolden i egne rækker. I denne sæson har det hverken været fugl eller fisk.

Jeg aner overhovedet ikke hvad Luchos plan med det her hold er, for den er slet ikke til at få øje på. Dertil har han altså haft 10 kampe til at forsøge at rette op på den manglende defensive organisation, men han er ikke kommet med noget der bare minder om en løsning. For vores alle sammens skyld håber jeg da virkelig at Lucho finder en løsning - og gerne lige med det samme - men jeg begynder efterhånden at tvivle på det. Der er ikke sket en kæft siden vores allerførste kamp, hvor vi kollapsede fuldstændig mod Sevilla.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Norbit »

Den burde stå på hitler militær træning de næste 2 uger. De er blevet forkælet nok. Det på tide de skal lære noget disciplin.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af JonasV »

Vi har ikke købt rettighederne til denne sæson.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Puha! Kom igen, Neymar..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan vi ikke lade være med at appellere for hånd på bolden, hver gang den rammer en Leverkusen-spiller? Det er godt nok lidt træls at se på efterhånden.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Vi har ikke købt rettighederne til denne sæson.
Hvem har så købt dem? For OB har i hvert fald heller ikke købt dem.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Mkj 77 »

En helt anden ting, Nissen har, kontra ham med bisserne oppet sig..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Kan vi ikke lade være med at appellere for hånd på bolden, hver gang den rammer en Leverkusen-spiller? Det er godt nok lidt træls at se på efterhånden.
Et godt tegn på at vi er på hælene. Det er så irriterende.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Kvoller »

Blaugrana92 skrev:Kan vi ikke lade være med at appellere for hånd på bolden, hver gang den rammer en Leverkusen-spiller? Det er godt nok lidt træls at se på efterhånden.
Og Suarez der brokker sig hele tiden. Helt ærlig, hold kæft og kæmp for det!
Senest rettet af Kvoller tirs sep 29, 2015 10:01 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster