20/9 FC Barcelona - Levante

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Daluigi »

Alves har også været ren pis
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:Amen de små pus kan jo ikke engang blive på benene...

Busquets skal lave flere fremadrettede afleveringer og ikke lave rouletter på fuldstændig random tidspunkter, Blau. Messi har da heller ikke fået min ros endnu denne kamp vel`?..
Jeg har allerede nævnt at Busquets har haft adskillige gode, fremadrettede og kæde-splittende afleveringer i dag. Det valgte du at ignorere.

Nej, du har ikke rost Messi. Men du har heller ikke kritiseret ham. Det var skægt nok Busquets der stod for skud.

Det er fair at kritisere Busquets, når han har fortjent kritik. Men i dag er det simpelthen bare åndssvagt og malplaceret. Han har spillet godt - og den mening ser jeg ikke ud til at være ene om.
Der findes også mange derude, som mener at Ronaldo er bedre end Messi. Det gør det ikke sandt.

Bussi har lavet nogle tossede ting indtil videre. De har dog ikke kostet. Ligeledes har han heller ikke haft den store positive indvirkning endnu. Det samme kan man faktisk sige om Messi, der efterhånden skal til at sigte lidt bedre !

Jeg er fanme irriteret. Endnu en søndag glæder jeg mig hele dagen til lækker bold, og endnu en søndag må jeg sidde og skide i bukserne til sidste fløjt i håb om de tre point. Kan vi ikke snart vinde komfortabelt!? Jeebus !
En del bolderobringer, flere fremadrette afleveringer, der skar direkte gennem Levantes midtbanekæde, 100% succes med sine pasninger, sågar en chanceskabende aflevering - noget du ofte efterlyser - og så vælger du blot at fokusere på to sølle boldtab, dybt, dybt inde på Levantes banehalvdel, hvor han prøvede noget af det, som du som regel også kritisere ham for ikke at gøre nok? Den må du simpelthen længere ud på landet med, Daluigi.

Det handler jo slet ikke om, at Busquets har spillet en guddommelig kamp indtil videre. Men han har langt fra været dårlig, og i en relativt dårlig halvleg har han, i mine øjne sammen med Bartra og Messi, været et lyspunkt.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af JonasV »

Storken skrev:Neymar har stuearrest resten af sæsonen. Han er åbenbart ikke voksen nok til at tage vare på sig selv udenfor banen.
Så godt at Brombi også nævnte hans livsstil - hvad gør han udenfor banen? Jeg har tydeligvis ikke fulgt godt nok med.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis man skal give Neymars livstil skylden for, at han spiller dårligt, så skulle man jo tro, hele holdet render rundt og fester, når de har fri.

Vi skal nok vinde den. Easy guys.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Tolquhon »

Bare rolig, jeg har en stærk indskiftning klar til anden halvleg

Billede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af A$AP »

zqa skrev:
A$AP skrev:Vi må da håbe og bede om at M, S og N alle kan holde sig skadesfri, for de to andre er ikke gode nok, end ikke til at være reserver på holdet.
Først bliver der brokket over at la Masia ikke bliver brugt og at man køber stjerner, og når de så bliver brugt brokker man sig over dem.
Jeg elsker det.
Ja, jeg har også brokket mig over alle de andre spillere i dag. Jeg har aldrig sagt at Sandro og Munir er de to mest lovende spillere der er kommet fra La Masia, det tror jeg at alle er klar over, jeg har også altid sagt og været overbevist om at de to alene ikke vil være nok som reserver til offensiven. Hvis der er noget jeg brokker mig over, så er det hvor smal en trup vi har. Jeg har heller ikke brokket mig over at man ikke udtager en masse spillere fra La Masia, for den kolde sandhed er at La Masia bare ikke er det samme i øjeblikket, de spillere på B-holdet jeg tror der bare har den mindste chance om at slå igennem, kan jeg nævne på en hånd. Jeg har dog brokket mig over Lucho og hans spillerudtagelser en masse gange, især når han vælger Gumbau gang på gang til fordel for Samper, og Grimaldos situation, men det er en anden sag. La Masia har fået en mindre rolle igennem de sidste par år, om det er et resultat af ledelsen, af Fifa og deres straffe til vores ungomdsspillere, eller noget andet, det er en anden diskussion der er blevet taget op uendelige gange, og det er hvad jeg har brokket mig over, hvis noget. Det skulle godt nok også være nogle vilde unge spillere, hvis man ikke skulle brokke sig over dem.

Jeg kan heller ikke erindre at jeg har brokket mig, over en spiller vi har købt, måske har jeg været forundret og stillet spørgsmål til købet. Jeg ville tværtimod blive glad hvis vi gik ud og købte en 'stjerne', det skulle bare ikke være endnu en 29-årig spiller denne gang med et par sæsoner tilbage i sig.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af A$AP »

Håber btw at Eversport kan stoppe med at lagge i anden halveg, det ville være rart, selvom de gør det godt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Neymar har stuearrest resten af sæsonen. Han er åbenbart ikke voksen nok til at tage vare på sig selv udenfor banen.
Det er imponerende at du simpelthen ved, at der er en klar og uomtvistelig sammenhæng mellem hvad Neymar lavede i sommers og hans nuværende bølgedal i formen. Det kan også bare tænkes, at han ikke ligefrem trives under vores nuværende spil, hvor det hele foregår i laveste gear. I dag har han jo faktisk været en af de spillere, der har forsøgt sig med temposkift. Det er ikke alt der er lykkedes for ham, og han har været selvisk i et par situationer tæt på mål, men i en stadig ringe spillende offensiv, må man da i det mindste give ham at han forsøger sig med nogle ting, for at ændre på det langsomme og idéløse spil.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Daluigi »

Bartra baby! God dreng. Så kan jeg li' ham lidt mere igen.
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af A$AP »

YES YES!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Madbassen »

Bartraaaaaaa!!!!!
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af zqa »

Baaaartra!
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Piquénbauer »

Latterligt godt mål! BARTRA!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Nidzo7 »

Bartraaaaa

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JAAAAAAAA!!!!! Fuck hvor er det godt lavet af Messi og Bartra!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster