16/9 Roma - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
phpBB [video]


0.20 inde i denne video. Bravo laver den samme. Det skal vores målmænd.
Hvordan i alverden kan du sammenligne de to situationer? I denne situation sparker Malaga spilleren foerste gang, efter en fejlaflevering fra vores side. Ter Stegen kan se at Roma spilleren har bolden og loeber med den. Han har 4 eller endda 5 egne spillere foran sig, og alligevel vaelger han at loebe frem. Det er ret saa dumt.
Han skal være klar hvis en bold bliver slået igennem kæderne. Ingen regner med at den blive sparket ind derfra.

Vores målmænd står generelt langt ude af målet eftersom det er deres job. Og nogle gange bliver de fanget. Den mod ath var en fejl - det mener jeg ikke at den i dag var.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Den mod Malaga er slet ikke den samme, Roma har bolden i flere sekunder og rykker hurtigere mod mål. Ter Stegen er sjusket og overvurderet.
Ja i en ufarlig situation. Hvis du skal brokke dig over at sådan en går ind så vil du ikke have en sweeperkeeper. Han skal jo være klar hvis der bliver slået en bold i dybden.
Jep han er sweeperkeeper, og jep vi har brug for en sweeperkeeper. Han er bare ikke en god en af slagsen, og slet ikke når han ikke har fornemmelse for hvornår det er farligt at stå langt fremme..
Ved du hvad - det siger vi bare.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Den mod Malaga er slet ikke den samme, Roma har bolden i flere sekunder og rykker hurtigere mod mål. Ter Stegen er sjusket og overvurderet.
Ja i en ufarlig situation. Hvis du skal brokke dig over at sådan en går ind så vil du ikke have en sweeperkeeper. Han skal jo være klar hvis der bliver slået en bold i dybden.
Jep han er sweeperkeeper, og jep vi har brug for en sweeperkeeper. Han er bare ikke en god en af slagsen, og slet ikke når han ikke har fornemmelse for hvornår det er farligt at stå langt fremme..
Ved du hvad - det siger vi bare.
Haha okay, jeg overdriver nok en del, jeg er bare godt og grundig træt af at den bold sad lige i skabet.. :D

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Badabing skrev:
Tolquhon skrev:Den engelske kommentator på mit stream er temmelig træls at høre på - han var næsten ved at græde af glæde ved udligningen... "perhaps the greatest goal I've ever seen" etc... :roll:
Fik den også alt det der med "this is one of these goals that you will remember what you were doing when it happened" ?
Hehe, du ser den også på Fox Sports? Synes godt nok de er træls at høre på...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Stream??? [emoji38][emoji38][emoji38]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
phpBB [video]


0.20 inde i denne video. Bravo laver den samme. Det skal vores målmænd.
Hvorfor hele tiden retfærdiggøre hans fejl?
Han har stået som lort i lang tid- og det må selv du kunne se.

Han skal ikke væk, men måske kan han ikke stå for presset i de store kampe.
Tænker han skal have de mindre betydningsfulde og vise han kan der inden han kommer til de store.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Den mod Malaga er slet ikke den samme, Roma har bolden i flere sekunder og rykker hurtigere mod mål. Ter Stegen er sjusket og overvurderet.
Ja i en ufarlig situation. Hvis du skal brokke dig over at sådan en går ind så vil du ikke have en sweeperkeeper. Han skal jo være klar hvis der bliver slået en bold i dybden.
Jep han er sweeperkeeper, og jep vi har brug for en sweeperkeeper. Han er bare ikke en god en af slagsen, og slet ikke når han ikke har fornemmelse for hvornår det er farligt at stå langt fremme..
Ved du hvad - det siger vi bare.
Haha okay, jeg overdriver nok en del, jeg er bare godt og grundig træt af at den bold sad lige i skabet.. :D
Hehe det kan jeg godt forstå... Men det der mål er fucking held! Jeg er så pisse sur over det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mkj 77 skrev:
Piquénbauer skrev:
phpBB [video]


0.20 inde i denne video. Bravo laver den samme. Det skal vores målmænd.
Hvorfor hele tiden retfærdiggøre hans fejl?
Han har stået som lort i lang tid- og det må selv du kunne se.

Han skal ikke væk, men måske kan han ikke stå for presset i de store kampe.
Tænker han skal have de mindre betydningsfulde og vise han kan der inden han kommer til de store.
Jeebus. Det er ikke en fejl? Den mod ath var en fejl men det mål var bare sygt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Gotta love Grønkjærs "Swoawæs"
Próxima Estación.... Parallel!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Hvordan har det set ud med chancer til os i første halvleg? Er vi kommet frem til nogen?

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Grønkjær mener simpelthen, at Messi sparkede Digne ned? Wtf. Og man kan bare se, at Elkjær lige er blevet færdig med at onanere over, at Roma stadig er med i kampen. Hader Viasat.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvorfor spiller vi så langsomt og uinspireret på den sidste tredjedel af banen? Det er som om at vi slet ingen idéer har til at bryde deres defensiv op. Det lugter langt væk af en ny Celtic-kamp. Lærer vi aldrig af vores fejl eller hvad? Forhåbentlig får vi det rigtige svar til det spørgsmål her i anden halvleg.

Nå, men vi fortsætter med at blive snydt for straffespark. Så det er jo fedt nok.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg er mere træt af at vi blev snydt for et straffe.. IGEN..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Hvorfor spiller vi så langsomt og uinspireret på den sidste tredjedel af banen? Det er som om at vi slet ingen idéer har til at bryde deres defensiv op. Det lugter langt væk af en ny Celtic-kamp. Lærer vi aldrig af vores fejl eller hvad? Forhåbentlig får vi det rigtige svar til det spørgsmål her i anden halvleg.

Nå, men vi fortsætter med at blive snydt for straffespark. Så det er jo fedt nok.
Enig. Det ser ekstremt sløvt ud. Messi, Ney og Suarez virker ikke særligt interesserede.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16/9 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Imellem kaederne? Ikke i denne situation. En sweeperkeeper skal enten udligne modstanderens overtal eller egere en ekstra sidste mand. Men ikke naar du har en back saa der loeber frem med bolden, du har din kaede foran dig og du vaelger at gaa ud. Det er en dum beslutning. Og dem har Ter Stegen en kedelig tendens til. Han ligner Victor i hans yngre dage. VIctor var istand til at eliminere dette, kan Ter Stegen det? Det maa tiden vise.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster