Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Ja han har hovedsageligt spillet længere tilbage med matic ved sin side. Efter han er kommet tilbage fra skade (og oscar har været ringe samt mou mere defensiv) har han dog spillet nogle kampe som 10'er.

Men vi ser så nok kampen forskelligt i går. IMO burde cesc være en af dem der gik forrest. Det gjorde han ikke og når man så ser på hvordan han har spillet siden årsskiftet så er det tydeligt at han er ved at lave en "barca-cesc".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »



Sympatisk fyr ham Cesc er ved at udvikle sig til ...

Jeg kan godt forstå at det er irriterende at dommeren står i vejen, men det er altså unødvendigt aggressivt og hårdt, det skub han giver ham der. Han skal være glad for at fjerdedommeren ikke havde noget at sige om det.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Billede
Billede

Bum! Og måske fortæller det også lidt om hvor god Iniesta og Busquets er. Læs Daluigi: det kræver meget mere end langskudsmål at være god hos Barca :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Ak ja Brombi. Nu er det jo så lige præcis det omvendte jeg klandrer Busquets for ikke sandt!?!? Hans offensive kvaliteter er ikke skarpe nok. Så ligesom Cesc har Bussi ikke hele pakken. Underlig sammenligning du forsøger dig med her, Brombzzz
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

I know I know, men måske mangler en som Touré nogle af de samme kvaliteter som Cesc mangler :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Storken »

Toure laver rigtig mange offensive løb, hvor han efterlader forsvaret eksponeret. Hans defensive indsats er i hvert fald ikke den mest disciplineret.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:Ak ja Brombi. Nu er det jo så lige præcis det omvendte jeg klandrer Busquets for ikke sandt!?!? Hans offensive kvaliteter er ikke skarpe nok. Så ligesom Cesc har Bussi ikke hele pakken. Underlig sammenligning du forsøger dig med her, Brombzzz
Nogle vil måske sige, at det er en sølle kritik at klandre Busquets for hans manglende offensive kvaliteter, som jeg ikke er enig i, når han er defensiv midtbanemand.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Jesni skrev:
Daluigi skrev:Ak ja Brombi. Nu er det jo så lige præcis det omvendte jeg klandrer Busquets for ikke sandt!?!? Hans offensive kvaliteter er ikke skarpe nok. Så ligesom Cesc har Bussi ikke hele pakken. Underlig sammenligning du forsøger dig med her, Brombzzz
Nogle vil måske sige, at det er en sølle kritik at klandre Busquets for hans manglende offensive kvaliteter, som jeg ikke er enig i, når han er defensiv midtbanemand.
Jeg husker da så sent som sidste sæson hvor han udviste genialt overblik i det offensive.
Så hvorfor skal busse kritiseres?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu skriver Jesni retfærdigvis også at han ikke er enig i kritikken.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Nu skriver Jesni retfærdigvis også at han ikke er enig i kritikken.
Hvilket ligefrem skulle have et "like" :lol:

Nogle vil måske sige, at han sagtens kunne varetage de defensive pligter, samtidig med at han skabte mere fremadrettet. Nogen vil sågar gå så langt som at sige, at han til tider er sløset og farlig i sine defensive aktioner...

Får det et like, Blau?...
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev: Nogle vil måske sige, at han sagtens kunne varetage de defensive pligter, samtidig med at han skabte mere fremadrettet.


Skabe mere fremadrettet? Hvad er det lige der kræves af ham og hvad betyder 'mere fremadrettet', er det mål eller er det assists? Hvad med hockey assists? Er det årsagen til at du har svinet ham så meget siden Touré blev solgt?
Daluigi skrev:Nogen vil sågar gå så langt som at sige, at han til tider er sløset og farlig i sine defensive aktioner...
Easy. Blau kan sikkert finde en statistik der viser afleveringsprocenter og boldtab. Jeg forsikrer dig at begge er i den lave ende.

Dit svar er sikkert noget i retningen af "jamen man kan ikke bruge statistikker til alt". Det er også rigtigt, men man kan bruge det til at se om han er sløset eller farlig. Og faktisk ville man også kunne se om han var med til at bidrage noget offensivt.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Nu skriver Jesni retfærdigvis også at han ikke er enig i kritikken.
Hvilket ligefrem skulle have et "like" :lol:
Eller også var det et like til den resterende del af indlægget, det satte spørgsmålstegn til din lidt fjollede kritik af Busquets. Men nu gætter jeg naturligvis bare.
Daluigi skrev:Får det et like, Blau?...
Daluigi føler sig enormt usikker i dag. Like ham, så han kan få det bedre med sig selv.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Jesni skrev:
Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Nu skriver Jesni retfærdigvis også at han ikke er enig i kritikken.
Hvilket ligefrem skulle have et "like" :lol:
Eller også var det et like til den resterende del af indlægget, det satte spørgsmålstegn til din lidt fjollede kritik af Busquets. Men nu gætter jeg naturligvis bare.
Daluigi skrev:Får det et like, Blau?...
Daluigi føler sig enormt usikker i dag. Like ham, så han kan få det bedre med sig selv.
Jeg er fjollet, jeg ved det. Tak for endnu et velskrevet og sobert indlæg.

@Brombz...
Er vi begyndt nu at stille hinanden spørgsmål, for så dertil selv at svare på dem? :razz:

Jeg ved så udmærket, at majoriteten herinde ikke deler mit syn på Busquets. Derudover har vi nok også debatteret den fuldstændig død de seneste 4 år, så mon ikke det bare bør stoppe? Jeg orker ikke nye bruger, som eksempelvis Jesni, nu også skal belæres om ordentlig retorik på forummet samtidig med, at han skal høre de samme argumenter, der er kørt i ring så længe.
Forumlegende

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:Jeg er fjollet, jeg ved det. Tak for endnu et velskrevet og sobert indlæg.
Jeg skrev, din kritik var lidt fjollet. Ikke at du var det. Bare så du ikke bliver efterladt i en forvirret tilstand.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Jesni skrev:
Daluigi skrev:Jeg er fjollet, jeg ved det. Tak for endnu et velskrevet og sobert indlæg.
Jeg skrev, din kritik var lidt fjollet. Ikke at du var det. Bare så du ikke bliver efterladt i en forvirret tilstand.
Var også rettet mod din sidste kommentar... Men okay, jeg starter den også lidt.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster