TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

Fritte skrev:De første 5 afsnit var pissefede, men ærlig talt synes jeg at de sidste 4 afsnit har været kedelige. Og det der twist havde man jo set fra 1000 kilometers afstand. Der er et lille hint af spænding
Spoiler
Vis
Hvis Tyrell og Elliot går sammen mod Evil Corp.
Spoiler
Vis
Selvfølgelig havde man set, at Mr. Robot var en del af Elliots fantasi. Det havde jeg regnet ud efter et par afsnit. Til gengæld havde jeg ikke regnet ud, at Shayla ville dø, jeg havde ikke forventet, at Tyrell ville dræbe Krista, og jeg havde slet, slet ikke set, at Darlene var Elliots søster. Alt sammen plotudvikling som sker i sidste halvdel af sæsonen.

Men derudover er der jo så meget mere til serien end bare twists og plot.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20503
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blev færdig med Dexter i går. De første 4 sæsoner var fede, de tre næste lidt mindre fede og sidste sæson:
Mæææææh..

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af soul_pitcher »

FCBarcelonaChr skrev:Blev færdig med Dexter i går. De første 4 sæsoner var fede, de tre næste lidt mindre fede og sidste sæson:
Mæææææh..
Jaahh..

Jeg var stor fan af Dexter i starten, men ligeså kold og kynisk som han var i starten ligeså vattet blev han i de senere sæsoner.
Og det ærgrede mig at serien gik fra at handle om en socipatisk(?) morder til at fokusere mere på dramaet som en familiefar/mand. Fokus skiftede.
Den skulle være sluttet efter sæson 3. Jimmy Smits er fanmazing.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20503
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af FCBarcelonaChr »

soul_pitcher skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Blev færdig med Dexter i går. De første 4 sæsoner var fede, de tre næste lidt mindre fede og sidste sæson:
Mæææææh..
Jaahh..

Jeg var stor fan af Dexter i starten, men ligeså kold og kynisk som han var i starten ligeså vattet blev han i de senere sæsoner.
Og det ærgrede mig at serien gik fra at handle om en socipatisk(?) morder til at fokusere mere på dramaet som en familiefar/mand. Fokus skiftede.
Den skulle være sluttet efter sæson 3. Jimmy Smits er fanmazing.
Fjerde sæson kunne godt have været med, men det er jo ned af bakke derfra.
Spoiler
Vis
Hvad sker der også lige for Debs slutning? Hjerneskade, Dexter slukker for respiratoren, han bærer hende ud fra hospitalet, ingen ser ham gøre det. Sejler ud midt på havet og dumper hende. WTF? Alt det der med Dr. Vogel var i øvrigt også ret så mærkeligt. Hvorfor kommer hun så sent ind i serien og hvorfor skal Dexter smide alt han har i hænderne for at hjælpe hende? Lige så begejstret jeg var for de første sæsoner, lige så skuffet var jeg over de sidste sæsoner.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Ialocin skrev:Jeg er også helt uenig. De bedste afsnit har været i anden halvdel, og selvfølgelig var det ikke noget stort twist, men det var heller ikke meningen.
Spoiler
Vis
"You knew all along, didn't you?" siger Elliot da det bliver klart at Mr.Robot og Elliot er den samme person.
Generelt synes jeg at niveauet har været tårnhøjt, og jeg ser virkelig frem til sæsonfinalen, og den næste sæson :lol:

Noget jeg syntes er superfedt ved Mr Robot, er helt klart at det ikke var ligesom eksempelvis Suits, altså hvor det handler om "case of the week". I første afsnit, der hvor han snakker med ham der pædofilen siger han efterfølgende. "This is what I do at night". Vild forfriskende at det ikke var sådan noget hvert afsnit.

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Ialocin »

Helt enig. Det kunne også meget hurtigt udvikle sig til at ligne Dexter lidt for meget. Dexter hacker dem godt nok ikke, men undersøger dem fra sin position i drabsafdelingen. Elliot dræber dem godt nok ikke (hvad vi ved af), men det kunne hurtigt være blevet den slags serie. I stedet har jeg lidt svært ved at forudse, hvor Mr. Robot er på vej hen.

Til folk der har set finalen:
Spoiler
Vis
Hvordan vurderer i White Rose rolle i E-Corp, og hvad fanden er der sket med Tyrell? Er det ham der venter udenfor Elliots dør? Eller måske én chefen fra E-Corp har sendt ud til ham. Det lød unægteligt som om, at han var bekendt med hvem, der stod bag angrebet, og allerede tog hånd om problemet..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Ingen Rick&Morty i morgen. :sad:
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Så fik jeg set Narcos færdig. For fanden den var god. Nu må de gerne komme igang med sæson 2 hurtigst muligt!
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Fuck jeg kan ikke vente til næste sæson af mr robot.. so many questions

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Endelig også færdig med Daredevil.. Lækkert sidste afsnit! Og god første sæson.. (han er dog uanset hvad, noget af en discount Batman).
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Jeg sluger og sluger Narcos. Jeg er så vild så vild med fortæller måden. Jeg er så fan af Pablos karakter, sjov og kikset men fucking badass!
Allez...

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Ronaldinho »

Glæder mig til at se sidste halvdel af sæson 5 af Suits. Vild afslutning i episode 10! Nu må man bare vente til det bliver januar...
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

emo skrev:Jeg sluger og sluger Narcos. Jeg er så vild så vild med fortæller måden. Jeg er så fan af Pablos karakter, sjov og kikset men fucking badass!
Du sluger narko. Og så ser du Narcos.
Men ja. Den er fed!
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Brombi »

Narcos, er du gal en fed serie. Jeg troede virkelig den ville være dårlig, set ud fra traileren. Men den er så fedt lavet. Historien er godt fortalt, og skuespillet er rigtig godt, trods det er semi-kendte skuespillere. Glæder mig meget til sæson 2.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

kklaus skrev:Jeg startede på Friday Night Lights i torsdags og er 3 afsnit inde i 4. sæson nu :/
Man bliver fanget af det skidt! #cleareyesfullhearts

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster