Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Kubala »

Jep, det kan sagtens også være sådan, men med Rosell-modellen og Thiago in mente, så er jeg ikke bare så sikker på, at det alene kan ses sådan. Det er muligvis mere gensidigt, eller det tror jeg.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Thiago sagen viste vel lige præcis at det klart er til spillerens fordel at få en lav frikøbs med i kontrakten? Barca vandt intet på det salg - man tjente ikke ret meget og man mistede et af de største talenter overhovedet. Thiago kom derimod væk og fik sit krav om mere spilletid opfyldt.

Er ret overbevist om at de lave frikøbs kommer pga ønsker fra spillerne. Klubben har ikke ret meget at vinde ved dem. Derfor er jeg faktisk også ok glad for at de er der da det hurtigt viser hvem der er klar til at kæmpe for sin chance og hvem der tænker mere på sig selv (selvom det også er forståeligt).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Kubala »

Piquenbauer: Man har talt om de der klausul modeller, da man snakkede omkring Thiago, hvor jeg mener, at Rosell indførte dem pga. noget økonomisk indtægtskilde vedr. talenter; altså ikke alle man kan tjene på, men der ville være nogen, hvor man tjener på. Kan ikke finde artiklerne nu, men de er muligvis her på forummet. Det kan også være, at jeg tager fejl, men mener, at der var noget omkring det.

Nej, det var ret dumt med Thiago, men der kom dog penge i kassen. Jeg tror også, at klubben ikke bare sådan bøjer sig, men har noget at sige i disse forhandler. Jeg tror ikke på, at man bare sådan imødekommer talenternes ønsker.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Ja der kom penge i kassen men overhovedet ikke nok og den handel var på ingen måder positiv for barca. Ligesom det heller ikke ville være hvis bartra smuttede for 12m.

Men du må meget gerne linke til de artikler hvis du kan. Jeg finder det utrolig usansynligt at klubben bevidst indfører de lave frikøbs da det efterlader den i en elendig forhandlingssituation. Og det gælder både omkring spilleren selv som kan kræve mere spilletid og omkring et evt klubskifte hvor spilleren kan købes for ingen penge.

Den skyld ledelsen har er at de lader sig presse af talenterne og indfører disse klausuler. Det skal stoppe med det samme eftersom vi enten mister talenter eller penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Ialocin »

Dejligt at han bliver. Jeg er som de fleste andre herinde af den overbevisning, at Bartra skal have flere kampe fra start, og jeg håber, at man i denne sæson kommer til at se lidt mindre til Mathieu og lidt mere til Bartra. Jeg kunne forestille mig at Mathieu kommer til, at agere back-up på venstrebacken, hvis Adriano altså bliver solgt, og så er Vermaelen jo tilbage.
Den følelse jeg sad med i seneste sæson var, at LE ikke er særlig glad for at bruge Bartra og Pique samtidigt. Jeg ved ikke om der er noget om det, men det var mit indtryk.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af kklaus »

Marc Bartra has become father for the first time this morning. His girlfriend Melissa gave birth to a baby girl, "Gala". [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Brombi »

Gala? Turan ffs.. :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Blaugrana92 »

Måske opkaldt efter Salvador Dalís kone?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Bartra står overfor en kæmpe chance i weekenden med pique og mathieu ude. Bedre mulighed for at vise hvad han kan får han ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Culé »

Piquénbauer skrev:Bartra står overfor en kæmpe chance i weekenden med pique og mathieu ude. Bedre mulighed for at vise hvad han kan får han ikke.
Som han åbenbart ikke fik. Heller ikke den store tiltro Mundo Deportivos læsere giver ham..:
Poll: "Who should replace Pique at centre back?" Vermaelen 86% - Bartra 10% - Mathieu 3% - Busquets 1% #fcblive (2602 votes) [md]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Brombi »

Bartra: "I want to make things difficult for the coach. Good thing about Luis Enrique is that you know you can get a chance at any moment."
Bartra: "I'm happy for Vermaelen, because he had a tough time last season. He got back and he was able to take his chances."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Michman »

Er så bange for vi mister ham.. Han er forståligvis pisse skuffet over ingen gang at være i truppen mod Madrid. Hvilket godt kan have gjort at han direkte har opgivet at komme på holdet.. Hvordan man kan mene at Mathieu er bedre forstår jeg ikke. Han gjorde det dog godt mod Real men har været elendig i denne sæson..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af zqa »

Vi mister en bænkevarmer, forstår ikke den store frygt. Ikke ligefrem en afgørende defensiv profil der pludselig vil mangle. Vi mister lidt på bredden, men det er også det eneste.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af emo »

Det er jo ikke kun en bænkevarmer vi mister, imo. For mig er Bartra også en kæmpe Barca fan, en som virkelig viser det tydeligt. Det er gør ondt at miste sådan en type spiller, og ja, spillet og holdet kommer i første række, men jeg er stadig en af dem som holder af spillere som brænder for den klub de spiller for, og det gør han.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af zqa »

Jeg er også stor fan af klubmemnesker. Men altså, så skulle vi have uendeligt mange spillere omkring første holdet.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster