17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Ved vi om pique må spille i weekenden? Uden ham er vi fucked.

Og så skal vi forresten udnytte at ATH spillede med stærkest igen i dag. De har en EL kamp i midtugen hvor de også vil spille med de samme. De må være lidt trætte på søndag så lad os få vores hævn der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Brombi »

Hahahah så ved man at Storken har ondt i røven.. :D

Billede

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBSOCI »

Lular skrev:Hold da op, som folk herinde kan hidse sig op over en gangs træningsbold oven på the Treble.

Spillerne vandt både Ligaen og Copaen, så reelt er der intet at spille om, og kan man også se på mange af spillerne, fx Messi, han ser sgu ikke tændt ud, og jeg bebrejde ham ikke for det.

Fint nok at Pique lige får vist hvor latterlige dommerne er.
Træningsbold? Vi kunne have vundet seks titler på een sæson. En uendelig svær opgave, der desværre glippede. Det synes jeg er hamre ærgerligt, uanset hvor "lille" en titel, der blev spillet om i dag.

Synes i øvrigt at Pique burde være alt for rutineret til at få en så dum udvisning. Han løb også og vinkede for OFF-side frem for at gribe ind. Ved godt, at der var tykt OFF-side, og det er typisk at markere for OFF-side som Pique gjorde, men man skal sgu spille videre, til der er fløjtet. Pique kan ikke undskyldes.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Tolquhon »

Fint, vi har så etableret, at der ikke er nogen rød tråd hvad angår spanske dommere. Igen. Men den kritik klinger bare så hult, når vi har en spiller, der gang på gang opfører sig tåbeligt over for dommerne. Det kommer hurtigt til at lyde som et forsvar af en spiller, der for helvede snart må være blevet voksen - og så gider jeg ikke at lege med længere.

Desuden ville det være ærgerligt, hvis dommerpræstationen blev omdrejningspunktet for diskussionen af aftenens kamp, når der (IMO) er vigtigere emner at tage fat på, f.eks.: Hvorfor er Suarez blevet uskarp efter en god start i USA? Hvad fanden er der sket med Matthieu i sommerpausen? Hvorfor har vi ikke købt Laporte? Osv. osv.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Hahahah så ved man at Storken har ondt i røven.. :D

Billede
Jeg kunne ikke trykke dislike nogen steder, så jeg måtte finde på noget alternativt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Selvom vi tabte, var det en fucking fed oplevelse! Har trøsteshoppet!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Tolquhon skrev:Fint, vi har så etableret, at der ikke er nogen rød tråd hvad angår spanske dommere. Igen. Men den kritik klinger bare så hult, når vi har en spiller, der gang på gang opfører sig tåbeligt over for dommerne. Det kommer hurtigt til at lyde som et forsvar af en spiller, der for helvede snart må være blevet voksen - og så gider jeg ikke at lege med længere.

Desuden ville det være ærgerligt, hvis dommerpræstationen blev omdrejningspunktet for diskussionen af aftenens kamp, når der (IMO) er vigtigere emner at tage fat på, f.eks.: Hvorfor er Suarez blevet uskarp efter en god start i USA? Hvad fanden er der sket med Matthieu i sommerpausen? Hvorfor har vi ikke købt Laporte? Osv. osv.
Igen og igen?

Suarez og mathieu er ikke 100% hvilket er forståeligt da sæsonen lige er gået i gang. Vi må dog håbe at det ikke koster for meget når sæsonen rigtigt går i gang i weekenden.

Og angående laporte så har jeg ingen anelse. Han har en frikøbs på 50 mio. Den burde vi have aktiveret for længst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBSOCI »

Tolquhon skrev:Fint, vi har så etableret, at der ikke er nogen rød tråd hvad angår spanske dommere. Igen. Men den kritik klinger bare så hult, når vi har en spiller, der gang på gang opfører sig tåbeligt over for dommerne. Det kommer hurtigt til at lyde som et forsvar af en spiller, der for helvede snart må være blevet voksen - og så gider jeg ikke at lege med længere.

Desuden ville det være ærgerligt, hvis dommerpræstationen blev omdrejningspunktet for diskussionen af aftenens kamp, når der (IMO) er vigtigere emner at tage fat på, f.eks.: Hvorfor er Suarez blevet uskarp efter en god start i USA? Hvad fanden er der sket med Matthieu i sommerpausen? Hvorfor har vi ikke købt Laporte? Osv. osv.
Meget enig. Det minder efterhånden om bold.dk (og det er ikke ment som en ros, sorry), hvor snart sagt enhver kommentar ender med at handle om dommeren. Også der hvor han har dømt noget nær fejlfrit.

Jeg synes, at det er skræmmende, at Barca åbenbart er markant dårligere, når de ikke spiller med hele trioen MSN. Og så er der, efter min mening, uhyggeligt langt fra Barcas startformation til bænken. Desuden er der flere spillere som fx. Matthieu som simpelthen ikke har den fornødne klasse og en tilstrækkelig god teknik til at spille for Barca.

Jeg er baseret på de seneste kampe inkl. træningskampene meget usikker på, hvor Barca står i denne sæson. Og måske endnu værre, synes jeg, at flere spillere allerede virker slidte, stort set inden sæsonen for alvor går i gang. Hvad mener I?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Abdul! McD!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af abx »

Haha chr, vi fik nyt hotel som ligger i les corts området, så det er den anden retning .

Ps. Var der nogen der så FC Midtjylland-flag på banden ved sidelinjen på midten af banen?

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af abx »

Ikke noget bedre end leftover pizza på hotelværelset. Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vi fik McD. Grandextreme, fuck det var godt! Købte udebanetrøjen med Iniesta og et Barcelona krus!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af abx »

Nice, chr! I havde en del bilbao-fans bag jer, ik?
Próxima Estación.... Parallel!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af PuyolErGud »

Fuck Barcelona metro for at lukke ved midnat. Og en yderligere notits af alt for få taxaer. Og en kæmpe båtnakke, der ikke gad køre så "langt". Well, det er dit job man.

Nå, mærkelig kamp. Fed oplevelse. Indimellem god stemning. Mest dårlig stemning mod dommeren. Fortjent. Ingen independencia råb. Bah. Nå, godnat fra Barcelona..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jo der var en del! Sad også tæt på Bilbao-spillerne (dem der ikke spillede), ihvertfald inden kampen!

Billede

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster