17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Kvoller »

Blaugrana92 skrev:Og hvorfor er det kun Pedro der får gult i de her tre kampe? Det er som om at dommerne bevidst kører på ham. Ikke helt fair, faktisk.
Arrrhhhhh ;-)
Senest rettet af Kvoller man aug 17, 2015 10:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Storken skrev:Målmanden gør intet forkert. Det er Athletics bold, når den går i mål.
Derfor behøver han ikke ligge på den i en halv time....
Nej, men da han tager bolden, så skal spillerne bare gå op mod midterlinjen. Det er op til dommeren at bedømme, hvorvidt han trækker tiden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Vi lever! Men det bliver godt nok svært.

Pedro og Suarez har været alt for direkte. De skal lige trække vejret og tænke sig lidt om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Heartbreaker »

Hvorfor kan man ikke spille på gult til deres målmand?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af klogfyr »

Ekstremt vigtigt vi fik et mål inden pausen. Det ser stadig meget sort ud med tanke på vores ideløse spil, men det gav da lidt håb. Et hurtigt mål indenfor 15 min af anden halvleg er dog et must.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
kklaus skrev:
Storken skrev:Målmanden gør intet forkert. Det er Athletics bold, når den går i mål.
Derfor behøver han ikke ligge på den i en halv time....
Nej, men da han tager bolden, så skal spillerne bare gå op mod midterlinjen. Det er op til dommeren at bedømme, hvorvidt han trækker tiden.
Enig. Derfor er det stadig åndssvagt, at han skal gøre det i første omgang. Lige så åndssvagt som når barca spillerne går amok for at få bolden fri..
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Blaugrana92 »

Kvoller skrev:
Blaugrana92 skrev:Og hvorfor er det kun Pedro der får gult i de her tre kampe? Det er som om at dommerne bevidst kører på ham. Ikke helt fair, faktisk.
Arrrhhhhh ;-)
Jo, det kunne da ligeså godt have været Iniesta, Suárez eller Rakitic (og hvem der nu ellers var inde og have fat i Iraizoz). Pedro har fået 3 gule kort i 3 kampe, hvor modstanderne har spillet rigtig hårdt og gået til den i nærkampene. Det ene af kortene var helt i orden. De andre to har godt nok været tynde. Men det er selvfølgelig bare tilfældigt. Jeg mener det selvfølgelig ikke, når jeg siger at de bevidst kører på ham. Men fair er det alligevel ikke. Jeg har sagt det rigtig mange gange og vil gerne sige det igen; der er mange ting galt med fodboldloven. Gid jeg kunne få lov at skrive den lidt om.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
Kvoller skrev:
Blaugrana92 skrev:Og hvorfor er det kun Pedro der får gult i de her tre kampe? Det er som om at dommerne bevidst kører på ham. Ikke helt fair, faktisk.
Arrrhhhhh ;-)
Jo, det kunne da ligeså godt have været Iniesta, Suárez eller Rakitic (og hvem der nu ellers var inde og have fat i Iraizoz). Pedro har fået 3 gule kort i 3 kampe, hvor modstanderne har spillet rigtig hårdt og gået til den i nærkampene. Det ene af kortene var helt i orden. De andre to har godt nok været tynde. Men det er selvfølgelig bare tilfældigt. Jeg mener det selvfølgelig ikke, når jeg siger at de bevidst kører på ham. Men fair er det alligevel ikke. Jeg har sagt det rigtig mange gange og vil gerne sige det igen; der er mange ting galt med fodboldloven. Gid jeg kunne få lov at skrive den lidt om.
Helst sådan fra situation til situation.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:
Kvoller skrev:
Blaugrana92 skrev:Og hvorfor er det kun Pedro der får gult i de her tre kampe? Det er som om at dommerne bevidst kører på ham. Ikke helt fair, faktisk.
Arrrhhhhh ;-)
Jo, det kunne da ligeså godt have været Iniesta, Suárez eller Rakitic (og hvem der nu ellers var inde og have fat i Iraizoz). Pedro har fået 3 gule kort i 3 kampe, hvor modstanderne har spillet rigtig hårdt og gået til den i nærkampene. Det ene af kortene var helt i orden. De andre to har godt nok været tynde. Men det er selvfølgelig bare tilfældigt. Jeg mener det selvfølgelig ikke, når jeg siger at de bevidst kører på ham. Men fair er det alligevel ikke. Jeg har sagt det rigtig mange gange og vil gerne sige det igen; der er mange ting galt med fodboldloven. Gid jeg kunne få lov at skrive den lidt om.
Helst sådan fra situation til situation.
Hehe, der er et par specifikke ting som jeg virkelig hader ved fodboldens regler. Eksempelvis hvordan der altid bliver dømt frispark til en offensiv-spiller, hvis han tager en dribling forbi en forsvarsspiller, der bliver stående på sin plads, hvorefter den offensive spiller løber direkte ind i ham. Jeg fatter det virkelig ikke? Hvorfor skal jeg flytte mig fra min plads - hvor jeg altså også stod inden angriberen tog sit træk forbi mig - bare fordi der kommer en modspiller spænende direkte imod mig? Så må han da løbe forbi mig, i stedet for at løbe direkte ind i mig. Jeg kan huske at Rafael Márquez blev vist ud i sådan en situation i sin sidste sæson hos os og der er ikke noget som helst der er ændret siden.

Noget andet er at jeg ikke forstår, at et enkelt lille ryk i trøjen, skal have sammen konsekvenser som en sindssyg tackling. Det har det i England, hvor vanvittige tacklinger gerne koster et gult kort; præcis det samme som et enkelt ryk i trøjen. Det er jo helt dumt.

Men, ja. Der er som sagt en del ting, der vitterlig ikke giver nogen mening. Overhovedet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Et hurtigt mål og lever vi. Kom så drenge!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af SpillerSomMESSI »

klogfyr skrev:Ekstremt vigtigt vi fik et mål inden pausen. Det ser stadig meget sort ud med tanke på vores ideløse spil, men det gav da lidt håb. Et hurtigt mål indenfor 15 min af anden halvleg er dog et must.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Eller 3 mål i de sidste 13 minutter ala mod Bayern...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Heartbreaker »

kklaus skrev:
Storken skrev:
kklaus skrev:
Storken skrev:Målmanden gør intet forkert. Det er Athletics bold, når den går i mål.
Derfor behøver han ikke ligge på den i en halv time....
Nej, men da han tager bolden, så skal spillerne bare gå op mod midterlinjen. Det er op til dommeren at bedømme, hvorvidt han trækker tiden.
Enig. Derfor er det stadig åndssvagt, at han skal gøre det i første omgang. Lige så åndssvagt som når barca spillerne går amok for at få bolden fri..
Well, det er i kampens hede. Små ting bliver hurtigt store.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Nidzo7 »

Messi laver to mål til. Og så i det 89 minut, brænder Pedro frit mål. Mærk jer mine ord

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af A$AP »

All IN! Ind med Rafinha, Sandro og Munir, ud med Mascherano, Mathieu og Bravo!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Tolquhon »

Øl kan ikke gøre det, så vi må ty til skrappere midler...

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster