11/8 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Vi har meget større problemer end MAtS.
Ja, jeg tror for eksempel at Iniesta er ved at løbe tør for plads i sit pokalskab. Det var 28 trofæer for Don Andrés.
Præcis! Og så Mathieu på backen... Jeg indrømmer at jeg tog helt fejl. SÅ blive Adriano! BLIV ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:FUcking latterligt, i burde skamme jer.. hvad fanden jubler i for? Det er noget af det mest latterlige jeg har set. Så god som første halvleg var, så var anden halvleg tusinde gange dårligere. Og ter stegen, du er ikke klar.
Nej det viste han jo ved at vinde cl og cdr i sidste sæson. Vi har meget større problemer end MAtS.
Man kan altid forvente dig kommende løbende og beskytte ter Stegen. Han var fuldstændig usynlig. Han virker genert og slet ikke i stand til at holde sine forsvarsspillere i ørene.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af klogfyr »

Puha det forsvar der. Det skaber sgu panderynker, men let us rejoice over et trofæ og så lad os håbe LE får rettet det forsvar inden længe!!

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Badabing »

Hallo, må vi nu ikke juble over en pokal? Det er den første officielle kamp i sæsonen, og folk maler fanden på væggen? Ja, holdet spillede dårligt, men stadig bedre end Sevilla, for faktum er, den endte 5-4. Der er stadig masser af tid til at få slebet kanterne. Relax and enjoy
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Raman93 »

Stor fejl af Lucho at pille Ini og Masch ud i sådan en situation.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af emo »

Rafa skulle have spillet kampen til ende. Han var klasse. En af vores bedste.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:FUcking latterligt, i burde skamme jer.. hvad fanden jubler i for? Det er noget af det mest latterlige jeg har set. Så god som første halvleg var, så var anden halvleg tusinde gange dårligere. Og ter stegen, du er ikke klar.
Nej det viste han jo ved at vinde cl og cdr i sidste sæson. Vi har meget større problemer end MAtS.
Man kan altid forvente dig kommende løbende og beskytte ter Stegen. Han var fuldstændig usynlig. Han virker genert og slet ikke i stand til at holde sine forsvarsspillere i ørene.
Ingen grund til at blive personlig ;-)

Kritikken er en smule malplaceret. Han er ung og derfor ikke særlig autoritær. Den er jeg helt med på. Men det er jo ikke en egenskab han får ved at sidde på bænken?

Hele min pointe omkring MAtS er at han skal spille meget mere da han vil udvikle sig. Der vil være kampe hvor han ser skidt ud osv men det er det værd i længden.

Og ja han var usynlig i dag. Men forsvaret var jo helt væk!
Senest rettet af Piquénbauer tirs aug 11, 2015 11:27 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

Messi Of The Match :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Blaugrana92 »

Badabing skrev:Hallo, må vi nu ikke juble over en pokal? Det er den første officielle kamp i sæsonen, og folk maler fanden på væggen? Ja, holdet spillede dårligt, men stadig bedre end Sevilla, for faktum er, den endte 5-4. Der er stadig masser af tid til at få slebet kanterne. Relax and enjoy
Jeg er selvfølgelig enig i at de skal have lov til at juble, også ligeså vildt som de gjorde, for det var en hårdt tilkæmpet sejr, mod et godt hold. Men når det så er sagt, så synes jeg i allerhøjeste grad at den ekstreme kritik er berettiget. Vores forsvar var elendigt. Sådan virkelig elendigt. Men, ja. Lad os se hvordan det går mod Athletic og så tage den derfra.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Brombi »

Jeg væmmes ved synet af Munir juble. Hvad fanden har han lavet, hvad jubler han for? Det er så klasse at se Pique, Bravo og Mascherano med totalt køligt ansigtsudtryk, de ved godt det slet ikke var godt nok.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Luis Enrique »

Blaugrana92 skrev:Hvad mener du med det? Tror du bare at du kan lægge ansvaret fra dig sådan? Kan du så komme i sving.
Rimeligt nok. Foreløbig har jeg en større stabel brænde på mit kontor, der falder ned næste gang Bartra eller Mathieu viser sig. Eller én, der vil sælge Adriano.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Haha!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af emo »

Lad onms lige lolle lidt...

Billede
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:FUcking latterligt, i burde skamme jer.. hvad fanden jubler i for? Det er noget af det mest latterlige jeg har set. Så god som første halvleg var, så var anden halvleg tusinde gange dårligere. Og ter stegen, du er ikke klar.
Nej det viste han jo ved at vinde cl og cdr i sidste sæson. Vi har meget større problemer end MAtS.
Man kan altid forvente dig kommende løbende og beskytte ter Stegen. Han var fuldstændig usynlig. Han virker genert og slet ikke i stand til at holde sine forsvarsspillere i ørene.
Ingen grund til at blive personlig ;-)

Kritikken er en smule malplaceret. Han er ung og derfor ikke særlig autoritær. Den er jeg helt med på. Men det er jo ikke en egenskab han får ved at sidde på bænken?

Hele min pointe omkring MAtS er at han skal spille meget mere da han vil udvikle sig. Der vil være kampe hvor han ser skidt ud osv men det er det værd i længden.

Og ja han var usynlig i dag. Men forsvaret var jo helt væk!
Jeg synes at fantastiske målmænd er kendetegnet ved, at de allerede i en meget ung alder, har nosser til at skrige sine forsvars-kollegaer en ordentligt skideballe, hvis de spiller helt forfærdeligt. Schmeichel er et glimrende eksempel, der kom fra Brøndby til Manchester United, og slet ikke var bange for at give los overfor selv de allerstørste stjerner. Kahn det samme. Buffon ligeså. Valdés var også god til det. Jeg synes at målmænd skal have det der iltre temperament, så de kan give sine medspillere et los i røven, i situationer hvor ingen andre rigtig har lyst til at sige noget.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af emo »

Pedro er ikke så meget til at fejre pokalen. Fyrede nok det hele af i sin mål celebration!
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster