Adriano

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og til nøds mathieu hvilket forhåbentligt vil give bartra mere tid centralt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af ladislau »

Måske Batra også kan få lidt minutter på højre back, hvis Adriano forlader os. Det er nu bekymrende med breddespillernes afgang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af A$AP »

Talks on the renewal of Barcelona full back Adriano (30) are ongoing. Contract would be extended for one more year, until 2018. [catradio]
ffs..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af emo »

Helt fint hvis det sker, bredde, bredde, bredde....
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
Talks on the renewal of Barcelona full back Adriano (30) are ongoing. Contract would be extended for one more year, until 2018. [catradio]
ffs..
Fuldstændig åndssvagt. Hvis vi vil have bredde så kan vi kigge mod la masia.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af A$AP »

Ja, og Grimaldo's kontrakt udløber i 2016, og man har ikke ligefrem fået indtrykket af, at han er en del af Lucho's planer i fremtiden, det er godt nok frustrerende, at vi holder på Adriano.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af kklaus »

Barcelona full back Adriano (30) had decided to leave this summer, but Luis Enrique convinced him to stay during chat during US tour. [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

There's a total deal on the renewal of full back Adriano until 2017, plus optional year. Will be announced after European Super Cup. [md]
Det er så dumt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af A$AP »

Håber også vi forlænger med Mathieu og Vermaelen, når deres kontrakter udløber.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvorfor? Jeg forstår altså ikke hvorfor det ligefrem er "så dumt". Jeg er med på at det ville være skægt at se noget mere til Grimaldo, men nu skal vi altså heller ikke glemme, at Adriano - i modsætning til Grimaldo - rent faktisk har bevist i rigtig, rigtig mange omgange, at han kan begå sig på det højeste niveau. Jeg er også enig i at Adriano er faldet i niveau i forhold til for et par sæsoner siden, men der er jo noget der kunne tyde på, at han stadig er bedre end Grimaldo, når nu man ikke vælger at satse på Grimaldo, men i stedet forlænger med Adriano.

Og hov, ja. Lad os så heller ikke lige glemme, at Adriano i øvrigt også har over 250 La Liga kampe på bagen. Det er en bund-erfaren mand, der kan spille mere end én position, som vi holder fast i. Ikke en eller anden tilfældighed af en spiller, som eksempelvis Douglas. Jeg synes det er fint at forlænge med Adriano, taget vores transferkarantæne og nuværende mangel på bredde i venstresiden af forsvaret i betragtning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Mangel på bredde i venstresiden? Mathieu kan spille der. Det samme kan verm. Og så har vi grimaldo.

Adriano er 30 år, kronisk skadet og er faldet markant i niveau. Ved at holde ham i truppen tager vi tid fra grimaldo og måske endda bartra som muligvis ville få mere spilletid centralt hvis en af verm/mathieu kom ud på backen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvornår har Vermaelen sidst spillet venstreback i en gældende kamp? Det må jo i sagens natur være flere år siden, for hvis der er nogen der har været kronisk skadet, så må det jo være Vermaelen.

Men, ja. Vi har Mathieu og Alba. Alba er også kendt for sine skader, mens Lucho helt tydeligt foretrækker Mathieu centralt. Jeg ved ikke hvorfor du siger at vi har Grimaldo, for vi bruger ham ikke på førsteholdet og jeg har svært ved at se, hvorfor det lige pludselig skulle ændre sig. Luis Enrique tror jo tydeligvis ikke på ham. Ellers havde han nok ikke forlænget med Adriano. Så mere bredde har vi altså heller ikke på den position.

Dertil er bredden på højrebacken jo heller ikke ligefrem prangende. Hvis vi solgte Adriano ville vi stå tilbage med Dani Alves og Douglas. Og så ved jeg godt at vi har snakket meget om Bartra på højrebacken - det har jeg også selv - men sagen er jo bare den, at han ikke har spillet den plads mere end en håndfuld gange, så vi kan ikke være sikre på, hvor godt han ville løse opgaven, hvis nu Alves blev skadet og Bartra måtte spille højreback mod Real Madrid eller Atlético Madrid.

At beholde Adriano er et low-risk move. Han kender klubben, har spillet over 250 La Liga kampe og kan spille både højre- og venstreback. Desuden har ikke spillet under 25 kampe i en sæson siden han kom til Spanien, andet end i sin allerførste sæson i Sevilla, hvor han ikke var etableret førsteholdsspiller endnu. Så mere kronisk skadet er manden altså heller ikke; til sammenligning så spillede Jordi Alba kun 26 kampe i forrige sæson. Og mere er han altså nok heller ikke faldet i niveau, når Lucho så gerne vil overbevise ham om at blive - heller ikke selvom han spillede forfærdeligt i den der ene halvleg mod Valencia, hvor hele holdet i øvrigt var på røv og albuer.

Men jeg er da enig med dig i, at det kunne være et sjovt eksperiment at give Grimaldo noget tid på venstrebacken. Jeg er også enig med dig i, at det kunne være rart at give Bartra noget mere spilletid og sjovt at se ham på højrebacken. Jeg forstår bare ikke dit behov, for at slå den her forlængelse op som om at det er en kæmpe katastrofe og forfærdeligt dårligt arbejde af ledelsen. Nu er jeg jo selv kendt for at hade ledelsen, men man skal jo også helst være retfærdig i sin kritik af dem. Det synes jeg ikke at du er her.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi der står en køber klar. Og fordi adriano på ingen måder har leveret nok til at vi skal forlænge med ham. Især ikke når man også kigger på mandens alder og skader.

Vi har spillere der kan tage over så lad os da tjene lidt på ham mens vi kan og så give andre chancen. De kan sagtens levere det samme som adriano. Og det gælder også højrebacken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af emo »

Så skulle vi vel hellere ikke forlænget med Alves, vi havde jo Montoya, og Bartra kan jo dække den back også. Alves er 30+ og leverede hellere ikke vildt godt i starten af sæsonen.

I vores s nuværende situation er jeg glad for Adriano løsningen, havde vi i kke haft et ban havde vi nok solgt og hentet noget andet ind, men nu er vi så sårbare.

Desuden han er en ægte back, Math, er ikke ligeså backet som Adriano!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Sammenligner du seriøst adriano og alves? Altså en backup spiller og en starter?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster