Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cykling

Indlæg af Daluigi »

Michman skrev:Froome er nok den mest upopulær vinder i mange mange år..
Der er bare noget træls ved ham...
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cykling

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke lide froome men jeg synes det klæder ham at han viser svaghedstegn...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10710
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 597 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Anden etape hvor Quintana tabte 1.28 efter at være fanget bag et styrt blev dyrt. Men fed etape.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Cykling

Indlæg af Michman »

Daluigi skrev:
Michman skrev:Froome er nok den mest upopulær vinder i mange mange år..
Der er bare noget træls ved ham...
Ja meget.. Synes han er arrogant af helved til..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

De gjorde alt hvad de kunne for at lave en rute så dårlig som muligt til Froome og alligevel førte han løbet fra næsten start til slut. Næste år vinder han igen, enkeltstart kilometer er blot et spørgsmål om hvor stor margin han vinder med.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Cykling

Indlæg af ulrich »

Hvad er du på?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cykling

Indlæg af Skydefinten »

Tilfældig sky bil efter etapen.

Klamt. Der ryger nogle spytklatter afsted op af bjerget.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

gygfo

Re: Cykling

Indlæg af gygfo »

Skydefinten skrev:Tilfældig sky bil efter etapen.

Klamt. Der ryger nogle spytklatter afsted op af bjerget.
Billede
Latterlig opførsel af folk. Folk er velkomne til at heppe på ryttere fra andre hold, og hade skys hold, men det der er altså for barnligt.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Cykling

Indlæg af Kubala »

ulrich skrev:Hvad er du på?

Belitime aka Messi1987 skal jo dække sig ind, for han sagde jo før løbet, at Froome ville have 7-8 minutters forspring til alle de andre konkurrenter og slut af sådan som vinder med den margin, men det ser ud til, at det ikke sker, så nu skriver han det der, for at komme med dårlige forklaringer og undskyldninger.

Jeg er dog enig med ham i, at Quintana og de andre ikke ville have en chance mod Froome, hvis der kom en flad lang enkeltstart i næste Tour de France, for han og hans Sky hold har det bedste dopingprogram, og samtidig er han bedre end de andre konkurrenter på enkeltstart, væsentlig bedre endda end nogle af dem.
Senest rettet af Kubala lør jul 25, 2015 8:49 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Kubala skrev: Belitime aka Messi1987 skal jo dække sig ind, for han sagde jo før løbet, at Froome ville have 7-8 minutters forspring til alle de andre konkurrenter og slut af sådan som vinder med den margin, men det ser ud til, at det ikke sker, så nu skriver han med det der, for at komme med dårlige forklaringer og undskyldninger.
Det har jeg aldrig sagt. Jeg sagde at Froome ville vinde og at Contador ikke ville havde en chance. Men du er vel bare pige sur over at jeg fik ret ;-)
Kubala skrev: Jeg er dog enig med ham i, at Quintana og de andre ikke ville have en chance mod Froome, hvis der kom en flad lang enkeltstart i næste Tour de France, for han og hans Sky hold har det bedste dopingprogram, og samtidig er han bedre end de andre konkurrenter på enkeltstart, væsentlig bedre endda end nogle af dem.
Selvfølgelig :cool:

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Cykling

Indlæg af Kubala »

Belitime skrev:
Kubala skrev: Belitime aka Messi1987 skal jo dække sig ind, for han sagde jo før løbet, at Froome ville have 7-8 minutters forspring til alle de andre konkurrenter og slut af sådan som vinder med den margin, men det ser ud til, at det ikke sker, så nu skriver han det der, for at komme med dårlige forklaringer og undskyldninger.
Det har jeg aldrig sagt. Jeg sagde at Froome ville vinde og at Contador ikke ville havde en chance. Men du er vel bare pige sur over at jeg fik ret ;-)
Kubala skrev: Jeg er dog enig med ham i, at Quintana og de andre ikke ville have en chance mod Froome, hvis der kom en flad lang enkeltstart i næste Tour de France, for han og hans Sky hold har det bedste dopingprogram, og samtidig er han bedre end de andre konkurrenter på enkeltstart, væsentlig bedre endda end nogle af dem.
Selvfølgelig :cool:

Hahahaha, pigesur? Jeg er rimelig ligeglad med dig. Jeg havde gennemskuet dig lige fra starten af Messi1987. Og skal jeg igen gennemsøge dine indlæg, for at finde de udsagn, hvor du siger, at Froome ville sætte de andre på plads? Synes du ikke at de udsagn har været spredehagl? Du har jo prøvet at dække dig ind med alle tænkelige scenarier, så skulle vi bare ikke droppe den her, for det er bedst for allesammen, hvis vi stopper den her.

I øvrigt har jeg aldrig skrevet til dig eller citeret dig, for du er ligegyldig i min bog, for jeg vil ikke bruge min tid på dig, men når nu jeg har nævnt dig i mine seneste par indlæg og citeret dine udsagn, så er det for at afsløre dine selvmodsigelser.
Senest rettet af Kubala lør jul 25, 2015 8:48 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

I morgen vinder Cavendish eller Greipel. Sagan gør det han er bedste til og taber endnu en gang.

PuyolErGud
Indlæg: 10710
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 597 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Belitime skrev:I morgen vinder Cavendish eller Greipel. Sagan gør det han er bedste til og taber endnu en gang.
Altså bortset fra at han vinder pointtrøjen.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cykling

Indlæg af Storken »

Belitime skrev:I morgen vinder Cavendish eller Greipel. Sagan gør det han er bedste til og taber endnu en gang.
Rimelig vild spådom du kommer med der. Bookmakerne giver det kun 62% sandsynlighed, at Greipel eller Cavendish vinder...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:
Belitime skrev:I morgen vinder Cavendish eller Greipel. Sagan gør det han er bedste til og taber endnu en gang.
Altså bortset fra at han vinder pointtrøjen.
MEN PORTE HAR JO ÉN SEJR MERE I DENNE SÆSON!?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster