Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Argh, fucking Traffic. Jeg hader det lort. Det er Rosell der stadig spøger med de her dybt kriminelle forbindelser i Brasilien.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... login=true

Gal det er vildt de giver så meget for ham..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Vidal til Bayern for 40 millioner euro. Altså det samme vi købte Turan for. Vidal ville i mine øjne have været et bedre køb til midten, men vi ved endnu ikke, hvilke planer Lucho har med Arda.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Vidal havde også givet mere mening i mine øjne. Han kan spille alle pladser på midtbanen og er en bedre fodboldspiller end Arda. Han har dog nogle problemer uden for banen, hvilket er et klart minus. De laver generelt nogle glimrende indkøb i Bayern. Gode spillere til rimelige penge

Det bliver spændende at se om Arda er tiltænkt midtbanen eller højrekanten. Jeg kan ikke helt gennemskue det. Har Enrique udtalt noget? Han må have en plan siden han ønskede ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi kan kun købe een Vidal per transfervindue. That's your problem, right there.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Jeg undrer mig lidt over, at Juventus har ladet ham gå, og "forholdsvis billigt". Nu har de selvfølgelig hentet Pereyra ind permanent, samt Khedira.. men stadigvæk. Og Pirlo væk. De skal vel hente endnu en midtbanemand.
#jesuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Bayern er vel bare gode til at forhandle, ellers er italienske spillere bare ikke så meget værd, som vi går og tror.

Det er lidt ligesom dengang, vi alle troede, at Roma aldrig ville sælge Benatia, medmindre der kom et bud på 60 millioner euro i følge deres præsident. Bayern henter ham for 28 mil.

Når man ser på hvad engelske klubber bruger af penge i øjeblikket på ret så middelmådige spillere, er det ret så underligt italienske klubber sælger billigt.

Vidals grimme episoder har dog helt sikkert trukket ned i pris.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Så handler det nok også om at Vidal allerede kender Tyskland og så er der i øvrigt ikke ret langt mellem Torino og München, så det hele foregår nok aldeles smertefrit og let. Det er et praktisk skifte for Vidal.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/abden ... barca.html

Kan ikke rigtig se idén med at købe en CB, selv om Adriano skulle forlade os, og Mathieu bliver backup for Alba.

Det kommer også til at gå ud over Bartra's spille tid, igen igen igen.


Vi har jo vi stadige 4 CB'er i Pique, Mach, Bartra og Vermarlen. Også stadig Mathieu som 5 valg.

Også kan vi rykke Samper op som backup til Busi.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/abden ... barca.html

Kan ikke rigtig se idén med at købe en CB, selv om Adriano skulle forlade os, og Mathieu bliver backup for Alba.

Det kommer også til at gå ud over Bartra's spille tid, igen igen igen.


Vi har jo vi stadige 4 CB'er i Pique, Mach, Bartra og Vermarlen. Også stadig Mathieu som 5 valg.

Også kan vi rykke Samper op som backup til Busi.
Lige pt. tror jeg ikke du skal regne med at Mathieu er 5. valg. Baseret på sidste sæson er jeg overbevist om at han starter ud som 3. valg.

Og kunne det tænkes at snakken om en ekstra CB er fordi man han fortrudt købet af Vermaelen og måske ser sig om efter at afhænde ham til Vinter eller næste sommer? Det håber jeg ihvertfald. Jeg tror ikke du skal regne med at der kommer en CB uden at vi vinker farvel til en CB

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor håber du det? Burde man ikke give ham en chance?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

theKing1988 skrev:
Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/abden ... barca.html

Kan ikke rigtig se idén med at købe en CB, selv om Adriano skulle forlade os, og Mathieu bliver backup for Alba.

Det kommer også til at gå ud over Bartra's spille tid, igen igen igen.


Vi har jo vi stadige 4 CB'er i Pique, Mach, Bartra og Vermarlen. Også stadig Mathieu som 5 valg.

Også kan vi rykke Samper op som backup til Busi.
Lige pt. tror jeg ikke du skal regne med at Mathieu er 5. valg. Baseret på sidste sæson er jeg overbevist om at han starter ud som 3. valg.

Og kunne det tænkes at snakken om en ekstra CB er fordi man han fortrudt købet af Vermaelen og måske ser sig om efter at afhænde ham til Vinter eller næste sommer? Det håber jeg i hvert fald. Jeg tror ikke du skal regne med at der kommer en CB uden at vi vinker farvel til en CB
Mathieu er selvfølgelig nok 3 valg, og har været det meste af sidste sæson. Med 5 valg mener jeg at ve reelt stadig ville have 5 CB, selv om Adriano skulle forlade os.

Ja det kunne selvfølgelig godt tænkes at man ikke vil satse på Vermaelen alligevel, og så derfor er ude efter en CB.

Men det tror jeg bare ikke er tilfældet. Jeg tror man vil give ham en chance i en sæson, der er vel også en grund til at LE har købt ham.


Så jeg tror hvis der kommer en CB, så er det som erstatning for Mathieu som bliver backup for Alba først og fremmest, også den venstre CB plads.

Det synes jeg bare ville være arveligt, da det nok kommer til at betyde at Samper ikke bliver rykket op, og lånt ud. Og Bartra stadig vil få meget lidt spilletid.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Abdennour (Monaco): "I'd like to play at Barça. I want to join the best team in the world, but the final decision is not mine." [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Hvor god er han? Jeg ved at Monaco's defensiv var latterlig god sidste sæson, men er han god nok til at starte for Barca? Ellers så har vi bare Pique og 4 sådan average cb's og Mascherano. Hvis vi skal hente en ny cb, så skal det imo være en der kan gå ind og spille ved siden af Pique og være en spiller der styrker vores defensiv fra dag et. Ellers må vi lige se Vernaelen ad og hvor god han egentlig er, ikke at jeg har den helt store tiltro til ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved det sgu ikke. Men vi har været rygtet til at ham i laaaang tid. Også inden han rykkede til monaco.

Laporte er den eneste jeg vil have til forsvaret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster