10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:Det skal lige passe, at min samvittighed er det der holder mig tilbage. Hvordan slipper jeg af med den og bliver en topleder med psykotiske træk? :twisted: ;-) :cool:
Følg blot denne morgenrutine:

I believe in taking care of myself and a balanced diet and rigorous exercise routine. In the morning if my face is a little puffy I'll put on an ice pack while doing stomach crunches. I can do 1000 now. After I remove the ice pack I use a deep pore cleanser lotion. In the shower I use a water activated gel cleanser, then a honey almond body scrub, and on the face an exfoliating gel scrub. Then I apply an herb-mint facial mask which I leave on for 10 minutes while I prepare the rest of my routine. I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older. Then moisturizer, then an anti-aging eye balm followed by a final moisturizing protective lotion.

Bagefter går du ned og afleverer nogle videofilm.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:
Storken skrev:Det skal lige passe, at min samvittighed er det der holder mig tilbage. Hvordan slipper jeg af med den og bliver en topleder med psykotiske træk? :twisted: ;-) :cool:
Følg blot denne morgenrutine:

I believe in taking care of myself and a balanced diet and rigorous exercise routine. In the morning if my face is a little puffy I'll put on an ice pack while doing stomach crunches. I can do 1000 now. After I remove the ice pack I use a deep pore cleanser lotion. In the shower I use a water activated gel cleanser, then a honey almond body scrub, and on the face an exfoliating gel scrub. Then I apply an herb-mint facial mask which I leave on for 10 minutes while I prepare the rest of my routine. I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older. Then moisturizer, then an anti-aging eye balm followed by a final moisturizing protective lotion.

Bagefter går du ned og afleverer nogle videofilm.
Jeg har kun set American Psycho en gang, jeg kunne ikke huske ovenstående monolog, men alligevel vidste jeg, at det stammede fra den film :-)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Bogen er også væsentligt bedre end filmen, imo. Den med videofilm kommer dog igen et par gange i bogen :D
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Heartbreaker skrev:Bogen er også væsentligt bedre end filmen, imo. Den med videofilm kommer dog igen et par gange i bogen :D
Bogen har ikke Huey Lewis and the News..

'nough said!

Vi oprette en lommefilosofisk tråd.. eller bare en eller anden tråd for "Gæt en film replik".. ala " does this mean that Ann-Margret's not coming?"
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Most Liga penalties scored/taken since 2009-2010: Ronaldo 46/51 - Messi 30/33 - D.Costa 15/17 - Negredo 12/16 - Apono 13/15 [via @messistat]
Messis procent fra pletten er sgu fin. Og prøv lige at tjek hvor mange flere straffespark ronaldo har sparket... Fjollet så mange straffespark real får.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Kæft, noget irriterende musik! :lol:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Er det mon hans hytte eller det lokale gym-center?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Culé »

Shit hvor jeg savner Messi tilbage. Er det mandag jeg synes at have læst at han er tilbage? :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Culé skrev:Shit hvor jeg savner Messi tilbage. Er det mandag jeg synes at have læst at han er tilbage? :glad:
Jeg savner ham også, glæder mig til at se ham i virkeligheden!

Leo <3

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Madbassen »

Det kunne Neymar godt lære noget af. De sidste billeder af ham fra sin ferie på Ibiza kunne godt tyde på, at han ikke har rørt sig det mindste i ferien.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bløddyret »

Culé skrev:Shit hvor jeg savner Messi tilbage. Er det mandag jeg synes at have læst at han er tilbage? :glad:
Han er tilbage idag. Samme gælder i øvrigt Mascherano.
Billede
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Culé »

Bløddyret skrev:
Culé skrev:Shit hvor jeg savner Messi tilbage. Er det mandag jeg synes at have læst at han er tilbage? :glad:
Han er tilbage idag. Samme gælder i øvrigt Mascherano.
Billede
Yes de to gutter mødte endda tidligere tilbage fra ferien end planlagt (mener at have læst at det først var mandag de skulle). Men shit, begræder allerede den dag Messi ikke møder ind igen efter sommerferien... :sad: Men okay, ikke nogen grund til at tage sorgerne på forskud! :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vild oversættelse!

Billede

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Rico (Athletic): "Goal Messi in cup final? Many said I had to foul him. I did kick him though, but I almost fell myself while he kept going"
:cool:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster