Claudio Bravo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:Christ. Danmark er et lille land. Skulle Bravo have sagt: Ja jeg er bekymret. Ter Stegen er en bedre målmand.

Så var jeg blevet bekymret. Af flere årsager
Han kunne have sagt: "Nej jeg vælger at biive da jeg bedre kan konkurrere med MAtS hvis jeg er frisk.". Der er overhovedet ingen grund til offentligt at sige at han ikke mener at han direkte modstander om pladsen ikke er en konkurrent.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af JonasV »

Storken skrev:Er vi enige om, at Bravo udtaler, at han føler sit niveau er tilstrækkeligt til at beholde sin startplads? Og hvis dette ikke var tilfældet, så ville han forkorte sin ferie? Derved antyder han egentlig, at han ville blive en bedre målmand ved at forkorte ferien. Det vælger han dog ikke at gøre.
Nej...
A$AP skrev:
Bravo: "After Copa America, we need a good holiday to return at our best. Body and mind need to recover, because season has been exhausting"

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af emo »

Haha det er sjovt det her...
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af zqa »

Lol... Igen.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Storken »

JonasV skrev:
Storken skrev:Er vi enige om, at Bravo udtaler, at han føler sit niveau er tilstrækkeligt til at beholde sin startplads? Og hvis dette ikke var tilfældet, så ville han forkorte sin ferie? Derved antyder han egentlig, at han ville blive en bedre målmand ved at forkorte ferien. Det vælger han dog ikke at gøre.
Nej...
A$AP skrev:
Bravo: "After Copa America, we need a good holiday to return at our best. Body and mind need to recover, because season has been exhausting"

Hvordan forklarer du så nedenstående udtalelse?
Bravo: "Worried about competition with Ter Stegen? If I would be, I'd be on the plane to cut my holidays short. I know what I can do." [rc]
Han siger jo, at han ville forkorte ferien, hvis konkurrencen var hårdere.

Derudover giver jeg ikke særlig meget for træthed blandt målmænd. Især ikke en målmand, der kun stod 38 kampe på klubplan.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Bager »

Det her forum er så lol for tiden.
Visca el Barca

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af A$AP »

Det var da lidt af en unødvendig kommentar imo, også taget i betragtning at Ter Stegen selv forkortede sin ferie for at tage med holdet til USA. Iøvrigt er det heller ikke første gang at han udtaler sig lidt uheldigt til medierne. Men man skal heller ikke lægge for meget i det, lidt konkurrence er altid godt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Daluigi »

Jeg er vred over det her! Alt sammen. JA det hele faktisk
Forumlegende

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Tolquhon »

Der bliver sandelig kogt suppe på benene, men den smager mig nu lidt tyndt...
Bravo: "Worried about competition with Ter Stegen? If I would be, I'd be on the plane to cut my holidays short. I know what I can do." [rc]
Han bliver stillet et direkte spørgsmål: Er du bekymret for konkurrencen med (læs: for at miste din startplads til) Ter Stegen? Spørgsmålet er i sig selv provokerende, for hvorfor skulle han være bekymret? Fordi Ter Stegen møder op tidligt? Bravo har haft en fremragende sæson, og han har lige stået glimrende i Copa America. Alt andet lige er det stadig hans plads at miste, og Ter Stegen er den, der må bevise noget over for LE - derfor er han mødt tidligt op. Når intervieweren så (måske) antyder, at han alligevel bør være bekymret, er der ikke meget at sige til, at han forsøger at demonstrere en smule tillid til sine egne evner.

Storm i et glas vand.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Tolquhon »

Edit: Det lader til, at dit indlæg blev slettet, Piquenbauer, men jeg har brugt adskillige minutter på et svar, så du får det lige alligevel :grin:

Som jeg ser det, kan udtalelsen tolkes på tre måder:

1. Han er arrogant og er sikker på at forblive førstevalget. I så fald er en del af udtalelsen måske en udfordring til Ter Stegen - "pladsen er min - kom an". Bravo virker på mig ikke som nogen arrogant person, men hvis det alligevel er tilfældet, hvad skulle det så medføre af negative effekter? Mon ikke Ter Stegen tager udfordringen op frem for at gemme sig under en sten - eller værre: blive ked af det? ;-) Det burde om ikke andet sætte skub i konkurrencen - og hvis det rent faktisk forholder sig sådan, at de to målmænd ikke kan lide hinanden, er det jo godt, at kun én af dem er på banen ad gangen.

2. Han lyver og er faktisk hamrende nervøs. Hvis det var tilfældet, skulle han så indrømme det? Hvis jeg var træner ville jeg personligt ikke sætte min lid til en målmand, som indrømmede, at han var bange for at blive slået af holdet, og jeg tvivler på, at det ville imponere LE.

3. Der er tale om et citat taget ud af kontekst - ikke en stikpille til MAtS. Ingen af de to har direkte sagt, at de føler sig sikre på at blive førstevalg, men de tror begge på muligheden.

Når det er sagt, synes jeg stadig at rollerne skal byttes om i denne sæson - MAtS i ligaen (for at få mere erfaring - han er fremtidens mand) og Bravo i cup-turneringerne (han har erfaringen til at klare presset i knockout-faserne og er for god til at sidde på bænken konstant).

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bravo has now gone 728 minutes without conceding a Liga goal, 26 minutes away from his personal record with Barcelona [via @barca19stats]

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af PuyolErGud »

Nu er det blevet jinxet. Næste kamp bliver der scoret efter 25 min.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af JonasV »

Mod Atletico. Af Bravo. Direkte på hjørne.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af kklaus »

Claudio Bravo was injured in Barça training on Monday. The injury is unknown. Perhaps more information will be given on Tuesday [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af emo »

Nej fanme nej. Nej, nej, og nej!
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster