Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Haha hvor har du den fra?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Haha hvor har du den fra?
Bold.dk - Inde under U/21 tråden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Tak. Han er sgu en tumpe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

PuyolErGud skrev:
Jeg ved godt at en vindende træner altid har ret, men jeg kan virkelig ikke se fremtidspotentiale i Ter Stegen ift Bernd Leno.
Haha. Haha. Haha. At der findes sådanne mennesker.
Bold tossen citerede vel bare Viasat studiet. Jan Mølby og den ellers tidligere klassekommentator Niels Christian Frederiksen, havde godt travl med at tale Ter Stegen ned i optakten til Danmark - Tyskland. Bla sagde de, at Ter Stegen kun var med pga klublogoet på hans trøje. De roste ham dog for hans fodarbejde, men det var så også det eneste de lige bemærkede ved ham.
Pinlige udtalelser fra såkaldte fodboldeksperter. Samme kanal viste CL, og jeg husker da et par klasseredninger mod PSG, City, München og Juventus..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Barcaholic skrev:
PuyolErGud skrev:
Jeg ved godt at en vindende træner altid har ret, men jeg kan virkelig ikke se fremtidspotentiale i Ter Stegen ift Bernd Leno.
Haha. Haha. Haha. At der findes sådanne mennesker.
Bold tossen citerede vel bare Viasat studiet. Jan Mølby og den ellers tidligere klassekommentator Niels Christian Frederiksen, havde godt travl med at tale Ter Stegen ned i optakten til Danmark - Tyskland. Bla sagde de, at Ter Stegen kun var med pga klublogoet på hans trøje. De roste ham dog for hans fodarbejde, men det var så også det eneste de lige bemærkede ved ham.
Pinlige udtalelser fra såkaldte fodboldeksperter. Samme kanal viste CL, og jeg husker da et par klasseredninger mod PSG, City, München og Juventus..
Amen Jan Mølby er jo på ingen måder ekspert inde for sit felt. Manden spillede i en tid, hvor man kunne veje 15 kilo for meget, og stadig trække i Liverpools trøje hver weekend.

Hans 'analyser' af spillere og hold er evig og altid kogt ned til floskler som han har læst sig frem til på diverse forsider. Han følger på ingen måde fodbold tæt nok, til at kunne udtale sig om eksempelvis Ter Stegen. For det er jo direkte dumt at påstå, han kun er med pga. klublogoet! Manden har lige vundet CL, og han stod en fremragende finale, hvor han samtidig var iskold når bolden skulle sættes i gang. Hvad er det da for noget pjat at fyre af!?

At en bold.dk idiot udtaler sig sådan, det forstår man jo godt - bitterheden er stor i disse Treple-tider. Men det er satme en skændsel, at Jan Mølby stadig får prædikatet 'ekspert' på Viasat. Har han nogensinde sagt et eneste analytisk ord!? Prøv eventuelt at se en optakt med Gary Neville, og så sammenlign med Mølby. Hold nu kæft mand! Det ville svare til, at man satte skoleelever til selv at stå for fysikundervisningen. De første 10 minutter ville det måske være underholdende, men så slår det efterhånden over i det sørgelige.
Forumlegende

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

Daluigi skrev:
Barcaholic skrev:
PuyolErGud skrev:
Jeg ved godt at en vindende træner altid har ret, men jeg kan virkelig ikke se fremtidspotentiale i Ter Stegen ift Bernd Leno.
Haha. Haha. Haha. At der findes sådanne mennesker.
Bold tossen citerede vel bare Viasat studiet. Jan Mølby og den ellers tidligere klassekommentator Niels Christian Frederiksen, havde godt travl med at tale Ter Stegen ned i optakten til Danmark - Tyskland. Bla sagde de, at Ter Stegen kun var med pga klublogoet på hans trøje. De roste ham dog for hans fodarbejde, men det var så også det eneste de lige bemærkede ved ham.
Pinlige udtalelser fra såkaldte fodboldeksperter. Samme kanal viste CL, og jeg husker da et par klasseredninger mod PSG, City, München og Juventus..
Amen Jan Mølby er jo på ingen måder ekspert inde for sit felt. Manden spillede i en tid, hvor man kunne veje 15 kilo for meget, og stadig trække i Liverpools trøje hver weekend.

Hans 'analyser' af spillere og hold er evig og altid kogt ned til floskler som han har læst sig frem til på diverse forsider. Han følger på ingen måde fodbold tæt nok, til at kunne udtale sig om eksempelvis Ter Stegen. For det er jo direkte dumt at påstå, han kun er med pga. klublogoet! Manden har lige vundet CL, og han stod en fremragende finale, hvor han samtidig var iskold når bolden skulle sættes i gang. Hvad er det da for noget pjat at fyre af!?

At en bold.dk idiot udtaler sig sådan, det forstår man jo godt - bitterheden er stor i disse Treple-tider. Men det er satme en skændsel, at Jan Mølby stadig får prædikatet 'ekspert' på Viasat. Har han nogensinde sagt et eneste analytisk ord!? Prøv eventuelt at se en optakt med Gary Neville, og så sammenlign med Mølby. Hold nu kæft mand! Det ville svare til, at man satte skoleelever til selv at stå for fysikundervisningen. De første 10 minutter ville det måske være underholdende, men så slår det efterhånden over i det sørgelige.
At Jan Mølby fyrer sådan en gang BS af overrasker ikke, ham og Werge ser ikke meget godt i Barcelona. Men at en ellers tidligere fantastisk kommentator som Niels Christian Frederiksen, lader sig falde ned på sådan et niveau er jo bare direkte pinligt, og for mig beviser det at Viasat studier siger hvad de bliver betalt for, og ikke hvad de i virkeligheden føler.
Ja kald mig konspirations tosse, men Viasat har noget imod Barca. Det skinner tydeligt igennem i deres studie, samt når Færgen er i kommentator boksen. Finalen mod Juventus er et fint eksempel.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Som jeg sagde for et par måneder siden- ter stegen mangler stadig en del før han kan erstatte bravo I målet. Da var der en hel masse Barca fans som var dybt uenige, Piqueenbauer m.fl. hvad siger i så nu? En direkte pinlig indsats af ter stegen. Overvurderet.
Real Madrid Ale Ale på bold.dk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Tolquhon »

Messi kan vidst takke sig selv for at have været usynlig i denne turnering. Er der nogle der ved om han igen blev kåret til turneringens bedste spiller?

I øvrigt er der absolut intet galt i at foreslå at sådan en turnering kan trække ned i bedømmelsen af Messi i 2015, fordi det netop var en forfærdelig turnering for hans vedkommende og fordi den blev spillet i 2015. Selvfølgelig trækker den ned. Ligesom Ronaldos VM trak ham ned i 2014
Vi lader den bare stå lidt... :eek:

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Wennerberg »

Skru venligst ned for charmen, drenge! Denne tråd er i forvejen på grænsen, så hvis i fortsætter den så hårde tone over for andre personer, der somme tider nærmer sig en rent hetz, så lukker vi den her tråd. Hold det sobert, tak!
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Wennerberg skrev:Skru venligst ned for charmen, drenge! Denne tråd er i forvejen på grænsen, så hvis i fortsætter den så hårde tone over for andre personer, der somme tider nærmer sig en rent hetz, så lukker vi den her tråd. Hold det sobert, tak!
Modtaget Wenner. Sorry.
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

Hvad hvis Kassow i virkeligheden har skrevet alle disse tossede udsagn i et forsøg på at splitte os ad? Det ville være den perfekte plan. Ingen ville nogensinde mistænke ham for det.

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Haha. Stærk teori.

Vi (jeg) skal nok stramme op, Wenner:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Tolquhon »

Wennerberg skrev:Skru venligst ned for charmen, drenge! Denne tråd er i forvejen på grænsen, så hvis i fortsætter den så hårde tone over for andre personer, der somme tider nærmer sig en rent hetz, så lukker vi den her tråd. Hold det sobert, tak!
Modtaget. Jeg skruer ned fra 11.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Ialocin »

Nå nå nå.

Jeg synes nu jeg har påpeget flere gange at jeg ikke hader klubben Barcelona lige så meget som deres fuldstændigt latterlige fans. Fans der gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang (fortsæt selv) er nødt til at påpege at deres hold er det absolut bedste nogensinde, at Messi (selvom modsatte er bevist flere gange) skulle være verdens bedste fodboldspiller og at alle andre storhold er købeklubber mens Barca er rent som kokain.

Jeg er ikke vild med når man gang på gang på gang på gang på gang ...... fremhæver sin overlegne spillestil, når man spiller mod serie 6 hold til daglig.

At du læser lidt begejstring i mit indlæg er i øvrigt ikke forkert - det er nemlig entusiasme i form af at der er et svagt lys for enden af tunnellen, hvis man kan komme til at spille en britisk version af Barcelonas 'Vi-har-ikke-nogen-angriber'-fodbold.
Det gør ondt i mine øjne, at læse dette nonsens.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster