Arda Turan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:Han slår mig heller ikke, som en mand med den skarpeste 1. Sal...
Slap nu lidt af. Jeg var heller ikke meget for købet men nu er det som det er og så må man håbe på det bedste. Der er ingen grund til at svine manden som du gør. Det er ikke hans skyld at han er blevet købt.
Jeg tænkte nok, at der var nogen der ville skyde mig i skoene, at dette handler om min utilfredshed med købet.

Manden er en tosse på banen og har ikke lært spansk i de 4 år han har været i Spaniens hovedstad = han er ikke for skarp. Det siger da sig selv! Har intet med hans fodboldmæssige kvaliteter at gøre.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Du behøver ikke skrive det samme 2 gange. Den gik fint ind første gang.

Kender du ham personligt? Det er måske lidt for meget at stemple ham som uintelligent pga "Han er en tosse på en fodboldbane og har ikke lært spansk i hans 4 år i hovedstaden". Så træk vejret og lad os se hvad han kan komme med. Og det gælder både på og udenfor banen.

Desuden er han altså ikke så slem på banen som du gør ham til.

Edit: Du fjernede det ene indlæg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Brombi »

Arda sagde på pressemødet at han ikke følte at han spillede sit bedste grundet spillestilen i Atletico :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Arda sagde på pressemødet at han ikke følte at han spillede sit bedste grundet spillestilen i Atletico :)
Det kan man også sagtens forestille sig. Han var meget låst ligesom resten af holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
Tw Arda: "New home. A childhood dream come true. Thank you everyone who made it possible."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Du behøver ikke skrive det samme 2 gange. Den gik fint ind første gang.

Kender du ham personligt? Det er måske lidt for meget at stemple ham som uintelligent pga "Han er en tosse på en fodboldbane og har ikke lært spansk i hans 4 år i hovedstaden". Så træk vejret og lad os se hvad han kan komme med. Og det gælder både på og udenfor banen.

Desuden er han altså ikke så slem på banen som du gør ham til.

Edit: Du fjernede det ene indlæg.
Skal jeg kende ham personligt for at danne en holdning? Vi bør lukke forummet ned med det samme!!!
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Du behøver ikke skrive det samme 2 gange. Den gik fint ind første gang.

Kender du ham personligt? Det er måske lidt for meget at stemple ham som uintelligent pga "Han er en tosse på en fodboldbane og har ikke lært spansk i hans 4 år i hovedstaden". Så træk vejret og lad os se hvad han kan komme med. Og det gælder både på og udenfor banen.

Desuden er han altså ikke så slem på banen som du gør ham til.

Edit: Du fjernede det ene indlæg.
Skal jeg kende ham personligt for at danne en holdning? Vi bør lukke forummet ned med det samme!!!
Hehe nej. Men tænkte at du gjorde da jeg finder det tvivlsomt at et ellers så fornuftig menneske som dig ville udråbe en person som uintelligent på baggrund af så lidt information.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af drømmefodbold »

Jeg har total mankrush allerede og kan ikke vente til at se ham tørne ud i det nye år. Tror der skal en trøje i hus med hans navn. Sikke en gang fightere med MAsch, Arda og Raki på midten.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af drømmefodbold »

Er alene hjemme med sønnen i morgen. Tror sku jeg vil se 300 og efterfølgeren. Tak for tippet!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Du behøver ikke skrive det samme 2 gange. Den gik fint ind første gang.

Kender du ham personligt? Det er måske lidt for meget at stemple ham som uintelligent pga "Han er en tosse på en fodboldbane og har ikke lært spansk i hans 4 år i hovedstaden". Så træk vejret og lad os se hvad han kan komme med. Og det gælder både på og udenfor banen.

Desuden er han altså ikke så slem på banen som du gør ham til.

Edit: Du fjernede det ene indlæg.
Skal jeg kende ham personligt for at danne en holdning? Vi bør lukke forummet ned med det samme!!!
Hehe nej. Men tænkte at du gjorde da jeg finder det tvivlsomt at et ellers så fornuftig menneske som dig ville udråbe en person som uintelligent på baggrund af så lidt information.
Som sagt er det mit indtryk og ikke en valid konstatering. Han slår mig som en smule uintelligent, da et intelligent menneske ville vælge at lære spansk, hvis vedkommende arbejdede mange år i landet. Læg dertil at kaste sin støvle efter en linjedommer - nok i kampens hede, men det er jo en latterlig ting at gøre uanset, og du ser næppe Iniesta, Rak eller Xavi lave den slags.

Hans generelle fremtoning oser heller ikke af intelligens Piquenbauer. Så jo en intelligent person som mig, går faktisk ind og ytrer en tvivl omkring hans intelligens. Men igen, jeg kan slet ikke konkludere noget. Det er blot en subjektiv holdning, og nu skal vi heller ikke træde mere rundt i det. Jeg mente det jo heller ikke som at han er direkte dum. Jeg skrev blot at han ikke virkede for skarp :)
Forumlegende

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Michman »

Jeg ved ikke om han er det rette køb, men som jeg har sagt tidligere kan han kun overraske mig positivt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Daluigi »

Michman skrev:Jeg ved ikke om han er det rette køb, men som jeg har sagt tidligere kan han kun overraske mig positivt.
Enig
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Arda sagde på pressemødet at han ikke følte at han spillede sit bedste grundet spillestilen i Atletico :)
Det kan man også sagtens forestille sig. Han var meget låst ligesom resten af holdet.
Jep der var bare en anden herinde som sagde at han kun virkede god, fordi han blev brugt i et system. Lidt grinagtigt :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Du behøver ikke skrive det samme 2 gange. Den gik fint ind første gang.

Kender du ham personligt? Det er måske lidt for meget at stemple ham som uintelligent pga "Han er en tosse på en fodboldbane og har ikke lært spansk i hans 4 år i hovedstaden". Så træk vejret og lad os se hvad han kan komme med. Og det gælder både på og udenfor banen.

Desuden er han altså ikke så slem på banen som du gør ham til.

Edit: Du fjernede det ene indlæg.
Skal jeg kende ham personligt for at danne en holdning? Vi bør lukke forummet ned med det samme!!!
Hehe nej. Men tænkte at du gjorde da jeg finder det tvivlsomt at et ellers så fornuftig menneske som dig ville udråbe en person som uintelligent på baggrund af så lidt information.
Som sagt er det mit indtryk og ikke en valid konstatering. Han slår mig som en smule uintelligent, da et intelligent menneske ville vælge at lære spansk, hvis vedkommende arbejdede mange år i landet. Læg dertil at kaste sin støvle efter en linjedommer - nok i kampens hede, men det er jo en latterlig ting at gøre uanset, og du ser næppe Iniesta, Rak eller Xavi lave den slags.

Hans generelle fremtoning oser heller ikke af intelligens Piquenbauer. Så jo en intelligent person som mig, går faktisk ind og ytrer en tvivl omkring hans intelligens. Men igen, jeg kan slet ikke konkludere noget. Det er blot en subjektiv holdning, og nu skal vi heller ikke træde mere rundt i det. Jeg mente det jo heller ikke som at han er direkte dum. Jeg skrev blot at han ikke virkede for skarp :)

Han kan da godt spansk? Det kunne man se i det klip en postede tidligere. Han ville gerne have oversætter til de catalanske journalister, og så bare for en sikkerheds skyld også til de spanske. Han valgte at tale tyrkisk fordi der var vanvittige mange tyrkiske journalister. Hele det der setup er foretaget pga vores tyrkiske relationer (Beko og turkish airlines).

Jeg har set et par interviews med ham tidligere, hvor han virker helt vildt fornuftig og faktisk også ret velformuleret og velovervejet. Men kan godt forstå at han virker lidt "hulemands" agtig, når han kaster med støvler :)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Guardiola »

Ja, for hvis der var noget hulemænd yndede, så var det at kaste med fodboldstøvler

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster