Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Når man bevæger sig rundt på twitter så virker det godt nok til at flertallet forventer en klar sejr til barto. Jeg håber virkelig ikke at de får ret.
Ja jeg skrev det jo :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:Når man bevæger sig rundt på twitter så virker det godt nok til at flertallet forventer en klar sejr til barto. Jeg håber virkelig ikke at de får ret.
Ja jeg skrev det jo :)
Det havde jeg ikke set mayn ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af emo »

Benedito (presidential candidate): "I talked with Verratti's agent. He'd cost 40-45M and we know his salary demands. Also talking to others"
Hvad, 40-45 for Veratti?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Under ingen omstændigheder. Det er BS. Ligesom det er BS at laporta vil hente pogba. De "andre" kandidater er tydeligvis ved at blive en smule desperate...

Barto vinder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev: Barto vinder.
Det tror jeg også. Jeg forstår det simpelthen ikke. Sølvtøj kan virke slette folks hukommelse.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Det er så dumt. Men det virker til at vælgerne er ekstremt konservative og støtter vel op omkring "if it aint broke dont fix it". Det kan dog få virkelig store konsekvenser for vores klub i fremtiden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Brombi »

pas på ellers får whidgee efter jer..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Visca El Barca »

Hmm saa vaelgerne peget paa en kriminel, der skal styre vores klub? Hvad siger det efterhaanden om vores klub? Det er virkelig pinligt. Men, jeg håber tingene aendrer sig, han er ren gift for vores klub. Han og alle hans kriminelle venner minder saa meget om Peter!

I gaar var han f.eks. ude at sige, at man ikke henter Pogba i 2015, altsaa FC Barcelona og ikke hans team. Han sade ydermere at Pogba ikke ind gaar i planerne for denne saeson.

Mit spoergsmaal til ham er, hvad fanden bilder du dig ind? Du er i valgkamp, du har ingen ret til at udtale dig paa Barcas vegne, kan paa dine egne. Men det er Bartomeu tydeligvis lige glad med. Han saetter bare midlertidige bestyrelser ind, som agerer hans haandlangere.

Spoergsmaalet er, hvor langt han vil gaa? Bliver han valgt, saa vil han aendre Barca saa markant, at de fleste af os ikke vil kende den klubben laengere, som vi i sin tid forelskede os i. Se fleste holder nemlig ikke med klubben, bare paa grund af dens navn, men saa sandelig for de vaerdier, som klubben staar for.

Det er ret pinligt, det her.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af oernbro »

Spanierne er kronisk kendt for, ikke at stole på deres politikere. Det er sgu lidt ironisk, når de selv er med til at stemme slyngler som barto til magten


Sent from my iPhone using Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Hmm saa vaelgerne peget paa en kriminel, der skal styre vores klub? Hvad siger det efterhaanden om vores klub? Det er virkelig pinligt. Men, jeg håber tingene aendrer sig, han er ren gift for vores klub. Han og alle hans kriminelle venner minder saa meget om Peter!

I gaar var han f.eks. ude at sige, at man ikke henter Pogba i 2015, altsaa FC Barcelona og ikke hans team. Han sade ydermere at Pogba ikke ind gaar i planerne for denne saeson.

Mit spoergsmaal til ham er, hvad fanden bilder du dig ind? Du er i valgkamp, du har ingen ret til at udtale dig paa Barcas vegne, kan paa dine egne. Men det er Bartomeu tydeligvis lige glad med. Han saetter bare midlertidige bestyrelser ind, som agerer hans haandlangere.

Spoergsmaalet er, hvor langt han vil gaa? Bliver han valgt, saa vil han aendre Barca saa markant, at de fleste af os ikke vil kende den klubben laengere, som vi i sin tid forelskede os i. Se fleste holder nemlig ikke med klubben, bare paa grund af dens navn, men saa sandelig for de vaerdier, som klubben staar for.

Det er ret pinligt, det her.
Jeg er meget enig i det du siger! Men barto er altså ikke dømt endnu. Det er ikke et forsvar af barto men mere en henvisning til at man er uskyldig til modsatte er bevist...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Bløddyret »

Var det ikke Farré der sagde under valgkampen, at klubben burde have et "gamepass" noget lignende de amerikanske ligaer (NFL, NBA etc.)?

Det er altså kommet nu. Et Barca GamePASS

http://www.fcbarcelona.com/club/barca-2 ... -barcelona

https://www.fcbgamepass.com
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm man kan først se kampene efter de er spillet... Det fjerner sgu lidt af glæden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hmm man kan først se kampene efter de er spillet... Det fjerner sgu lidt af glæden.
Det er vel henvendt til det asiatiske marked, hvor tidsforskellen kan være en b!tch.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af klogfyr »

Det har sikkert også noget med de nuværende tv kontrakter at gøre. De forhindrer nok live streaming af kampe.

Det er dog et godt initiativ alligevel og det kunne være at de med tiden får forhandlet sig frem til at kampe kan streames direkte.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

So, the interim board/committee Barcelona judges Cruyff's signature supporting Laporta invalid. You couldn't make this shit up.

Jeg ved snart ikke om man skal grine eller græde...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster