Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Det er vel lige meget hvor han er fra - vi kan ikke registrere nye spillere før januar, så hvor stor en forskel gør det lige, om han er med under pre-season eller ej?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Taget i betragtning af at vi ikke kan registrere spillere denne sommer, så skal jeg da love for at vi er aktive på markedet.

Turan done deal, lyder det.

Braida i Milano.

Soler i Brasilien, Gerson.

Jeg håber, at vi denne sommer køber klogt ind, ikke som sidste gang vi vandt CHL. Eller gangen før den.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Raman93 skrev:Taget i betragtning af at vi ikke kan registrere spillere denne sommer, så skal jeg da love for at vi er aktive på markedet.

Turan done deal, lyder det.

Braida i Milano.

Soler i Brasilien, Gerson.

Jeg håber, at vi denne sommer køber klogt ind, ikke som sidste gang vi vandt CHL. Eller gangen før den.
Man lyttede til Guardiola og købte Zlatan. Det kunne være, at man skulle lytte til sund fornuft i denne omgang i stedet for træneren.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

.....

Billede
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Zlatan var jo som sådan ikke et vanvittig dårligt køb, han gjorde det faktisk rimelig godt. Han havde de kvaliteter som Pep gerne ville have, men hvem kunne vide at han var sådan et fuck up personligt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Zlatan var jo som sådan ikke et vanvittig dårligt køb, han gjorde det faktisk rimelig godt. Han havde de kvaliteter som Pep gerne ville have, men hvem kunne vide at han var sådan et fuck up personligt.
Man kunne lave et baggrundstjek. I NFL gør holdene brug af tidligere FBI ansatte.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Lol...

Storken selvfølgelig altid klar med et svar igen, i stedet for at erkende pointen..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Det lidt dumt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Lol...

Storken selvfølgelig altid klar med et svar igen, i stedet for at erkende pointen..
Jeg vil gerne bruge et par millioner på et baggrundstjek inden jeg smed 500 mio for en spiller. Det er selvfølgelig bare rettidig omhu.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Man kunne bare have læst bogen om ham:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jamial »

Altså, Zlatan var sguda et godt køb. Prisen til side, så var det en spillertype klubben havde brug for. At hans ego så clashede med Peps trænerstil/Barcas stil blev et problem, men at sige at det var et decideret dårligt køb, den... køber jeg altså ikke.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Mig bekendt måtte klubben afskrive 40 mio. € på en spiller, man havde gavn af én sæson, og som ikke viste sig at være faldet synderligt i niveau efterfølgende. At kalde det en god handel kræver vist ualmindelig gode evner indenfor historieforfalskningens område.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Et køb af Turan vil ligeledes blive ret dyrt. Hans scrapværdi vil være tæt på 0 kroner om 3-4 år, da han vil være ret gammel til den tid.

Derfor vil hans årlige omkostning være løn før skat+(€40 mio / kontraktlængde). Det svarer til omkring €20 mio om året, hvis vi siger lønnen er €12 mio før skat og kontraktlængden er 5 år. Er Arda Turan €20 mio værd om året?

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Det vil være stort set samme historie, ja, og desværre tæt på at være en kopi af David Villa-handlen.

Ja (!), vi er ikke en klub, der afgiver spillere som FC Porto og tjener penge på det, men vi har i flere tilfælde sat nogle gevaldige beløb til på spillere på relativt få år. Det bliver nok ikke ved med at gå.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Et køb af Turan vil ligeledes blive ret dyrt. Hans scrapværdi vil være tæt på 0 kroner om 3-4 år, da han vil være ret gammel til den tid.

Derfor vil hans årlige omkostning være løn før skat+(€40 mio / kontraktlængde). Det svarer til omkring €20 mio om året, hvis vi siger lønnen er €12 mio før skat og kontraktlængden er 5 år. Er Arda Turan €20 mio værd om året?
Hvis han performer, så er 20 millioner euro vel ikke helt ude i skoven ifht så mange andre handler.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster