Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Nej, det du skriver, er forkert. Vi ved specifikt, at det medierne skriver om Gündogans lønkrav, er det pure opspind. Det har manden selv skrevet på sin FB.

Derudover kan der være rigtig mange årsager til, at han bliver i klubben. Han har f.eks. selv sagt, at han under ingen omstændigheder vil lave en aftale med en klub, hvor han lader kontrakten løbe ud, og derefter skifter gratis næste sommer. Det kunne sagtens tænkes, at den købende klub tænker business og vil have Gündogan gratis. Gündogan har så sagt, at han i det tilfælde er villig til at blive i Dortmund. Ligeledes vil han ikke presse Dortmund til at sætte prisen f.eks. Det kan være derfor, at han måske vælger at forlænge kontrakten, hvis de interesserede klubber tænker, at skal have ham gratis.
Link tak.

Og ja der er sikkert mange grunde til at gundogan bliver hvis han gør det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Visca El Barca »

Link til hvad?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Link til hvad?
Til udtalelsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Link til hvad?
Til udtalelsen.
Det har jeg jo allerede skrevet? Hans FB?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Link til hvad?
Til udtalelsen.
Det har jeg jo allerede skrevet? Hans FB?
Jeg kan ikke se den derinde. Nu er mit tyske ikke så skarpt men jeg kan ikke se ham tage afstand til rygterne omkring lønnen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Jesni »

http://www.espnfc.com/story/2488385/bor ... -on-future

Der er hans udtalelse oversat fra tysk til engelsk. Han tager afstand fra de vanvittige lønkrav.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Link til hvad?
Til udtalelsen.
Det har jeg jo allerede skrevet? Hans FB?
Jeg kan ikke se den derinde. Nu er mit tyske ikke så skarpt men jeg kan ikke se ham tage afstand til rygterne omkring lønnen?
Jo. Det gør han.

Her er udtalelsen. Han skriver specifikt, at det medierne beskylder ham for, Rip off og kontrakt poker samt det tal, der er blevet skrevet om, passer slet ikke.

Her er udtalelsen.
Liebe Fans,

normalerweise äußere ich mich nicht zu Medienberichten, schon gar nicht über Facebook. Ich möchte diesmal aber einige Dinge zurecht rücken und euch einen besseren Einblick verschaffen.

In den letzten Wochen hab ich, wie ihr, immer wieder gelesen, wo ich nicht schon fix unterschrieben hätte. Heute bei Vertragsverhandlungen hier, morgen beim Medizincheck dort. Am Anfang konnte ich darüber noch schmunzeln, als aber von "Vertragspoker" und "Abzocke" die Rede war, hat mich dass schon sehr nachdenklich gestimmt. Nachdem gestern eine ominöse Zahl in den Medien aufgetaucht ist, habe ich beschlossen, nun selbst etwas dazu zu sagen.

Die Saison 2014/15 ist streng genommen erst am 30.06.2015 zu Ende. Obwohl bisher europaweit noch kaum Transfers getätigt worden sind, wurde von mir von Gerücht zu Gerücht mehr verlangt, lieber doch heute als morgen eine finale Entscheidung zu treffen. Ganz vergessen wurde dabei: Ich habe noch ein Jahr Vertrag beim BVB.

Was mir wichtig ist: das ist alles weder eine Zockerei, noch eine Hinhaltetaktik. Wie es für mich persönlich weitergeht, werde ich baldmöglichst - aber erst nach der Saison und unserem wichtigen Spiel für die EM Qualifikation mit der Nationalelf - entscheiden.

Bis dahin,
Euer Ilkay
En tur i Google translate siger blandt andet: Kære Fans,

normalt jeg ikke udtrykke mig rapporter i medierne, især ikke på Facebook. Jeg vil have denne gang, men nogle ting tilbage deal, og du får en bedre indsigt.

I de seneste uger, jeg, ligesom du, læse igen og igen, hvor jeg ikke ville have underskrevet allerede fastsat. I dag i kontraktforhandlinger her i morgen ved lægeundersøgelse der. Først kunne jeg stadig smile over det, men når der var tale om "kontrakt poker" og "rip-off", der allerede har stemt mig meget tankevækkende. Efter i går en ildevarslende tal har optrådt i medierne, har jeg besluttet, nu endnu at sige noget om det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:http://www.espnfc.com/story/2488385/bor ... -on-future

Der er hans udtalelse oversat fra tysk til engelsk. Han tager afstand fra de vanvittige lønkrav.
Ah stærkt!

Ja men så lad os se hvad det ender med. Han skal da være velkommen hvis man kan få ham til en god pris!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Den er læst visca! En engelsk oversættelse hjalp ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:http://www.espnfc.com/story/2488385/bor ... -on-future

Der er hans udtalelse oversat fra tysk til engelsk. Han tager afstand fra de vanvittige lønkrav.
Ah stærkt!

Ja men så lad os se hvad det ender med. Han skal da være velkommen hvis man kan få ham til en god pris!
Ja! Lad os håbe, han kun vil til os. Så er budkrigen afværget, og han har kun ét år tilbage af kontrakten. Det ville være ideelt.
Senest rettet af Jesni lør jun 27, 2015 3:09 pm, rettet i alt 2 gange.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Visca El Barca »

Synes du så ikke, at du skal rette i dit inlæg nu? Du argumenterer jo for, at Gündogan vil have det samme i løn som Pogba. Men sandheden er snarere den, at han formentlig er en hel del billigere både lønmæssigt og hvad angår prisen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Synes du så ikke, at du skal rette i dit inlæg nu? Du argumenterer jo for, at Gündogan vil have det samme i løn som Pogba. Men sandheden er snarere den, at han formentlig er en hel del billigere både lønmæssigt og hvad angår prisen.
Nej det gider jeg sgu ikke ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Synes du så ikke, at du skal rette i dit inlæg nu? Du argumenterer jo for, at Gündogan vil have det samme i løn som Pogba. Men sandheden er snarere den, at han formentlig er en hel del billigere både lønmæssigt og hvad angår prisen.
Nej det gider jeg sgu ikke ;-)

Hehe fair nok. Men det passer ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Synes du så ikke, at du skal rette i dit inlæg nu? Du argumenterer jo for, at Gündogan vil have det samme i løn som Pogba. Men sandheden er snarere den, at han formentlig er en hel del billigere både lønmæssigt og hvad angår prisen.
Nej det gider jeg sgu ikke ;-)

Hehe fair nok. Men det passer ikke.
Nej det er kommet på plads nu ;-)

Det bliver i det hele taget spændende at se om hvor præcist medierne har ramt med hensyn til transfermålene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Visca El Barca »

Ja mon ikke de rammer en del ved siden af. Det er ekstrem sjældent, at de rammer rigtigt. Men den generelle holdning (også blandt vores præsident kandidater) er, at Pogba bliver dyr. Så kan man jo selv tænke sig frem til, hvad det dækker over.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster