Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er helt sikkert tilfældet med spillere som Tiago og Gabi, men jeg tror absolut ikke at det er tilfældet med Arda. Han er fremragende på bolden. Kanon dygtig dribler og et glimrende overblik for spillet. At han så dertil er en rigtig fighter - nogle gange også lidt for meget - gør selvfølgelig at han passer godt ind i Atlético.

Jeg håber i øvrigt ikke at vi henter ham.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Bartomeu (presidential candidate): "Before Luis Enrique left for his holiday, he said he wanted the position of Xavi to be ccovered." [ara]
Tvivler på at vi får købt nogle nye spillere inden at den næste præsident er fundet. Når det så er sagt, så bliver det interessant at se hvem man henter som Xavi's erstatning. Pogba, Verrati, Gündogan, Koke, eller en anden, lige umiddelbart så er Pogba den mest sandsynlige imo, da Gündogan eftersignende lige har forlænget med Dortmund, og jeg tror ikke at Koke vil forlade Atletico, og Verrati tror jeg bare ikke skifter klub. Medmindre at man har haft gang i noget bag kulissen med en femte spiller, så ser jeg Pogba som den mest sandsynlige.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Men var meningen ikke at det skulle være en spillertype som Xavi, der skulle udfyldes? Det er vel ikke det, Pogba er? Han er vel mere boks end en spilstyrende midt?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Men snakkes der ikke om en type som Xavi? Det er Pogba trods alt ikke. Man går sikkert også efter Pogba, men hvis man skal have en type som Xavi, så går man også efter en anden midtbanespiller, hvilket kunne betyde, at der hentes to midtbanespillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke man går efter en erstatning for xavi i den forstand at man skal have en kvalitetsspiller ind til midtbanen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Man Bartomeu siger: "En type som Xavi." Jeg forstår det som, at det er en spillertype, der tale om her, altså en der minder om Xavi, ikke en erstatning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm ja det har du sgu nok ret i. Lidt underligt når vi på nuværende tidspunkt ikke rigtigt bruger sådan en type i luchos system. Måske som en plan b?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ingen idé, men det kunne tyde på, at man henter to til midtbane, men altså det giver et eller andet sted god mening, for selv i Luis Enriques system, er der brug for en Xavi-type.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Se det er jeg imod. Det vil tage tid fra rafinha, roberto og måske samper. Køb en og så kan talenterne fra la masia også få tid på banen.

Ellers ender vi som i forsvaret hvor bartra næsten ikke spiller...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ja, men det er sådan noget vi er ude i, især hvis man også har tænkt sig at købe Pogba.

Pogba kommer dog først til sommer 2016(tror jeg, og hvis man køber ham selvfølgelig), men den anden spiller kunne tilknyttes til januar. Der er dog mulighed for talenterne i de første seks måneder og så kan de også supplere i de næste seks måneder, men det bliver først vanskeligt efter Pogba bliver tilknyttet, hvis alle disse ting sker, selvfølgelig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bartomeu (presidential candidate): "Pogba? Won't discuss names, but it's clear we need someone to cover for Xavi. We'll see what club does."
Sådan en udtalelse gør mig nervøs. Det lader til at barto har givet "klubben" lov til at handle selvom der ikke er en præsident.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Bartomeu (presidential candidate): "Pogba? Won't discuss names, but it's clear we need someone to cover for Xavi. We'll see what club does."
Sådan en udtalelse gør mig nervøs. Det lader til at barto har givet "klubben" lov til at handle selvom der ikke er en præsident.
Er det ikke ligegyldigt? Det er vel Luis Enrique, der bestemmer hvem der skal købes?

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Ifølge Catr tæt på Turan. Hvad mener I om det? Jeg vil ikke lægge skjul på, at Turan ikke lige er min kop te, både hvad angår evner, men også opførsel. Han slår mig dog - som Vidal - som en rigtig Lucho spiller.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ekstremt dumt. Han kommer til at koste kassen, han er 28 år og han er ikke cm. Så det giver sgu ikke meget mening.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Det er sådan noget United eller Liverpool ville gøre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 91 gæster