Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Mon ikke Real (Perez) arbejder på højtryk på at spendere 1 mill på nye spillere hurtigst muligt, så fokus flyttes væk fra deres mareridstsæson. Jeg tror de køber Veratti, og måske også Aguero. Det ville være super forstærkninger, desværre for os. Dog giver det dem et problem i forhold til Modric, James, Kroos... så ryger Kroos nok, typisk Real. Jeg kunne godt forestille mig, at Bale og han er fortid snart. Måske også Benzema. kom nu Real... en masse panik-køb, og fyr så Benitiz om et år, og skift halvdelen af holdet igen.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Fedtmule skrev:
rummenigge skrev:
Kroos, den mest boldsikre midtbanespiller i verden?! Og det er afgjort udfra en frustrerende sæson for Bayern, VM og Sevilla kampen? Hvis Kroos er den mest boldsikre midtbanespiller, hvad er Iniesta og Xavi så, de ALLERmestboldsikre midtbanespillere?? Well fair nok, men vi er bare uenige, er du RM fan by any chance?

Nu vil jeg nok sammenligne Bartra med Varane. Bartra fik flere kampe end Varane i sidste sæson. Hvorfor du tager Nacho med i sammenligningen forstår jeg ikke, han har jo ikke vist noget på højeste niveau endnu, men ok, han er måske kommende verdensklasse, ingen ved det dog endnu :)

For mig at se er Bartra org Varane to meget forskellige CB'er. Bartra er bedre i opspilsfasen og mere boldsikker, mens Varane måske har en bedre presence i forsvaret. Bartra er klart et bedre valg for Barca, da Barca ikke fungerer med en traditionel 'solid' CM'er. Hvor Varane sikkert er et bedre valg for RM.

Lige for at runde Kroos af, jeg vil blive overrasket hvis Kroos får bedre stats henover sæsonen end Rakitic, hvis begge er fit sæsonen igennem og får nok spilletid til at statistikken kan gøre sig gældende. Rakitic var bedste midtbanespiller i ligaen i og hjalp Sevilla til en titel i sidste sæson.

Du er en populær mand på madridista, Rumme ;-)
Jeg var lige inde på Barca's fan side for at tjekke, hvad de skriver om vores hold. Der er ikke mange positive ord :P
Mange indlæg er så subjektive, at det på grænsen til dumhed.

Tjek lige dette:
rummenigge
Ser man på spillermateriale, så er Barca er stærkere på DM positionen (Busi og Masch), midtbanen giver jeg et lille plus til Barca. Angrebet et plus til Barca. Backerne et plus til Barca. Målmand et plus til RM og på CB er begge hold lige stærke, uden at være prangende.

Rystende. Den bedste er vel, at Batra, Pique, Vermalen og mathieu er lige så gode som Pepe, Ramos Varane og Nacho hahaha
Jeg bliver lige nødt til at fremhæve denne post fra starten af den netop aflsuttede sæson. Inde på Madridista mente man nærmest at jeg var sindssyg da jeg sidestillede Rak med Kroos (http://www.goal-247.com/ComparePlayers/ ... kiti%C4%87) osv. De var højtflyvende for ikke så længe siden og generelt er Madrid medierne vel også verdens bedste til at hype deres hold - a bit of salt rubbin' doesn't kill anyone :twisted:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

@ Real Madrid sendte gratulasjonsbrev til FCB for trippelen, i oppkrav og med levering på døra. FCB måtte ut med €23.
:lol: :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hahaha god stil Real! Fed joke.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Billede

Ved ikke hvor pålidelig den er, men det skulle eftersigende være Real Madrids årlige lønninger.

Håber virkelig Real forlænger med både CR7 og Ramos. Og Ødegaard får 2 mil om året?? Vanvittigt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Faktisk overhovedet ikke fair at Ramos ikke tjener mere. Manden har været i klubben i hvad, 12 år? Jeg kan godt forstå at han vil have en klækkelig lønforhøjelse.

Sendt fra min A0001 med Tapatalk

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Det er alligevel næsten en million kr om ugen. Jeg vil gerne se en ligne liste med Barca spilleres løn. Men ja kan godt forstå ham, når Ronaldo eksempelvis får ca 150 miller kr om året.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, jamen det er da rigtig mange penge, men det er da lidt åndssvagt at offensive spillere får så meget mere, end en loyal spiller der ofte er kaptajn. Især når nogle af dem der får det samme eller mere, kun lige er kommet til klubben for nylig!

Sendt fra min A0001 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Billede

Ved ikke hvor pålidelig den er, men det skulle eftersigende være Real Madrids årlige lønninger.

Håber virkelig Real forlænger med både CR7 og Ramos. Og Ødegaard får 2 mil om året?? Vanvittigt.

Det er godt nok ikke årsløn, men ugeløn, så kan man prøve at regne det ud.

http://www.totalsportek.com/money/barce ... -salaries/

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Ramos er på vej til United ifølge twitter..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Han er ved at lave en "alves" for at få en bedre kontrakt. Han skal nok blive i real...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Hvad er status egentlig på RM og mulig transfer-ban?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

At der er ved at blive lavet lokumsaftaler i kulissen

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:At der er ved at blive lavet lokumsaftaler i kulissen
Skulle lige til at skrive det. Mon ikke Perez har en brun næse efterhånden.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster