6/6 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Det er vel lige knap så mange som vi skal med til spiller-bonuser, tænker jeg.
Visca el Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Billede

Messi spiser sgu morgenmad med "hende"!
Kan livet blive bedre. CHL pokal og en lækker kaffe med croissant! <3

Fuck jeg sidder med tårer i øjene lige nu efter at ha' set kampen. Det er det smukkeste man kan opleve som fan!

Kampen havde mange af de ting som kendetegner dette Barca. Man er modig til at tage risici (Alves boldtab ved 1-1 scoringen), brænder man fingrene fortsætter man bare. Luchos første reaktion efter Juve målet var et smil og opmuntrende gestikulationer ud mod spillerne.

Det var ingen perfekt kamp af Barca, men man føler bare at ingen hold kan slå Barca. For så snart modstanderen scorer eller bliver for nærgående så er der bare et ekstra gear og MSN kan gå på vandet.

2015 har indtil videre nok været den mest suveræne halvsæson i fodboldhistorien. Barca har ikke bare vundet, men vundet overlegent og på sprudlende offensiv fodbold. Visca Barça!!!!!

Tillykke venner. F*CK hvor skal dette her nydes. Barca, den mest ekstraordinære klub i verden - by a distance.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Brombi skrev:Vi har slået de engelske mestre, de franske mestre, de tyske mestre og nu de italienske.
No shit Sherlock!

Det var nu mere for at minde mig selv om det. Det er lidt svært at fatte hvad der lige er sket, sådan rigtig. Vi snakker konstant om det gyldne år 2009, og det er stadig svært at fatte af 2015 er et historisk år der vil kigges tilbage på. Vi er det eneste hold som har vundet the treble to gange. Det skal bare nydes for næste sæson kan kun skuffe.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:
Brombi skrev:Vi har slået de engelske mestre, de franske mestre, de tyske mestre og nu de italienske.
No shit Sherlock!

Det var nu mere for at minde mig selv om det. Det er lidt svært at fatte hvad der lige er sket, sådan rigtig. Vi snakker konstant om det gyldne år 2009, og det er stadig svært at fatte af 2015 er et historisk år der vil kigges tilbage på. Vi er det eneste hold som har vundet the treble to gange. Det skal bare nydes for næste sæson kan kun skuffe.
True. En lækker lille video som sammenfatter de to vanvittige og historiske triplets:

phpBB [video]
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Brombi skrev:Vi har slået de engelske mestre, de franske mestre, de tyske mestre og nu de italienske.
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Hvor sindsygt. Barca har vundet fire (4) ud af de sidste ti (10) års CHL. De seks (6) resterende pokaler er gået til seks (6) forskellige hold. Sikke en æra der blev taget hul på da Laporta kom til :eek: :eek: :eek:

Det minder om de der streaks Liverpool og RM havde i de gamle dage hvor turneringen var langt nemmere at vinde. Det er så vanvittigt det her.

En ting mere, Messi må lige ha' vundet Ballon d'Or 2015 - den femte sammen med sin fjerde CHL!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Vi har slået de engelske mestre, de franske mestre, de tyske mestre og nu de italienske.
Vi har faktisk udelukkende mødt mesterhold i denne turnering. Har i tænkt over det? Ajax vandt mesterskabet i Holland, Apoel i Cypern, PSG i Frankrig. Dem mødte vi i gruppespillet. Og så har vi slået de andre plus PSG igen i knock out fasen. Det er imponerende.

Noget andet. Hvorfor er der så mange, der siger at vi ikke spillede en god kamp? Jeg forstår det virkelig ikke. Især dagen efter. Jeg tror det de ekstra finale nerver (hvor man går panik, bare modstanderen nærmer sig vores banehalvdel), der spiller ind her. Vi spillede altså utrolig godt. Måske forventer man at vi skulle have domineret ligeså stort som de to finaler under Pep, men husk på, at spillestilen er anderledes. Vi spiller mere direkte, og dermed vil modstanderen oftere komme til bolden. Ellers var vi rigtig dominerende. Jeg synes f.eks. vi kunne have bragt os foran både 2/3 og 4-0 i de første 25 minutter. Derefter kommer Juve selvfølgelig ind i kampen, men det er forståeligt. Vi kan ikke forvente at vores spillere skal presse som sindssyge i 90 minutter, plus man skal altså også anerkende at der er en modstander på banen. De italienske mestre og et hold med masser af talent og rutine. Det er uungåeligt, at holde dem fra fadet i 90 minutter.

Ikke desto mindre havde de ikke sådan klare chancer. Ja faktisk fik de vel afsluttet 2-3 gange maks, i vores felt. Det inklusiv deres mål. Ellers var der en masse skud udefra. Ikke decideret farligt. Vi spillede nærmest os til massevis chancer efter gennemført angreb. Samtidig var vi dødsens farlige på kontra og så var der noget nyt i går, de dybe og knivskarpe bolde bag deres forsvarslinje. Det var sådan vi lukkede dem op ved første mål, og det var sådan Pique kom til sin mega chance.

Alt i alt spillede vi en rigtig god kamp, synes jeg. Det samme kan siges om Leo. Folk siger han spillede dårligt, men gense kampen. Juve havde 4 spillere på ham, men alligevel fandt han plads og tid, skiftede position og så havde han finger med i spillet ved alle 3 mål, plus han skabe 2-3 andre chancer. Jeg synes ikke, man kan klage over indsats i går. Vi spillede fremragende og selve kampen var også underholdende og fremragende. Også for de neutrale.

Jeg tror folk vil snakke om denne kamp i mange år fremover, og med rette.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Den her tråd:

Billede

:D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Noget andet. Juve har tabt deres sidse 3 C.L finaler. Jeg har lidt ondt af dem. Gigi Buffon har tabt begge sine finaler. Hvis vi ikke kan forsvare vores titel næste år, så håber jeg at Juve vinder den. For Buffons skyld. Det er squ en dejlig klub, og de fortjener snart en C.L titel.

Jeg må også indrømme at Allegri har overrasket positivt i denne sæson. Der er meget lidt den defensiv tænkende træner over ham i Juve, sådan som det var i Milan. Han er taktisk stærk og hans hold kan spille på flere måder. Jeg begynder at kunne lide ham. Det er så også et plus, at han ikke rigtig kan lide Mourinho.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Blaugrana92 skrev:Den her tråd:

Billede

:D
abx style :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Det hele kan følges her - er der nogen der så lige da flyet landede om der var flag ud vinduet i cockpittet eller hvordan det så ud da Xavi (formentlig) var den første til at træde ud af flyet med pokalen? :glad:

http://www.ccma.cat/tv3/directe/tv3/#

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Kan huske Rijkaard for 9 år siden (efter vi havde vundet champions league) efter busturen og fejringen på Camp Nou holdte en tale, hvor han sagde at dette hold kun lige var begyndt og det kun blev bedre, og at vi ville mange titler i fremtiden. Jeg troede aldrig det ville være så vildt her.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Tw Rafinha: "back in Barcelona, now let's enjoy this..."
Billede

:cool:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Bager skrev:Det er vel lige knap så mange som vi skal med til spiller-bonuser, tænker jeg.
Ja, de 50 millioner kroner de får i snit om året inkluderer ikke eventuelle trofæer.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

phpBB [video]


:grin:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster