6/6 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Hej! Er der kender en bar nær Amagerbrogade, som viser kampen i aften? :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

[iTw Eto'o: "You can never stand against where your heart belongs to.. Let's make it one more time today!!! Go Barca!"][/i]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Det bliver historisk, hvis vi vinder i aften. Og det vil være vores 5. sejr i turneringen - og på niveau med Bayern og Liverpool.

Italianere er svære at møde i finaler. 2012 er selfølgelig en undtagelse, men jeg håber ikke på en gentagelse af Mourinhos usle sejr mod Bayern i 10'. Så defensivt tror jeg heller ikke Juventus vil stille sig.

Allegri har udtalt, at Barcelonas svaghed er midten. Det kan man tildels give ham ret i. Deres midtbane vil kunne matche vores, og derfor er det vigtigt, at backerne støtter dem, og vores angribere falder ned, således de ikke skaber overtal på midten.

Tevez vs Pique kan også bekymre mig en smule, men jeg håber, at Pique præsterer, som han har gjort resten af sæsonen.

Og så tror jeg på ingen måder, at spillere som Mascherano, Busquest, Suarez, Messi, Rakitic osv. undervurderer modstanderen.

God kamp!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg havde helt glemt at jeg kunne have så mange nerver over en fodboldkamp. Sæsonens clasicos er vand i sammenligning. Hvor er det dog godt for mit helbred at vi ikke møder RM i finalen.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hm... Har på fornemmelse, at man taber i aften. Det hele virker også for godt til at være sandt. Man havde massive problemer og lige pludseligt har man vendt skuden, er pludselig verdens bedste klubhold lige nu. I øvrigt har alle på forhånd afskrevet Juve, man har favoritværdigheden og der er en del, der tror, at Juve endda ville blive blæst ud af banen. Derfor har jeg en fornemmelse af, at man taber i aften(sammen med at det er tredje gang; kan man blive ved med at vinde disse finaler, Buffon har aldrig vundet den og Juve er tilbage på den store scene osv. osv.).

Jeg kommer til at gå (muligvis) glip af kampen, for jeg skal til bryllup, så hvis Barca taber, undgår jeg at se det. God kamp til jer andre dog.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

JonasV skrev:Jeg havde helt glemt at jeg kunne have så mange nerver over en fodboldkamp. Sæsonens clasicos er vand i sammenligning. Hvor er det dog godt for mit helbred at vi ikke møder RM i finalen.
Hvis det havde været tilfældet, så havde jeg været på toilettet 8 gange allerede.

Jeg ligger kun på 3 indtil videre. Så heldigt for mine tarme, at RM ikke gik videre.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg sveder. Til gengæld har jeg lige hørt "Ese portugués, hijo puta es" i Karstadt. Det er fed.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Daluigi skrev:
JonasV skrev:Jeg havde helt glemt at jeg kunne have så mange nerver over en fodboldkamp. Sæsonens clasicos er vand i sammenligning. Hvor er det dog godt for mit helbred at vi ikke møder RM i finalen.
Hvis det havde været tilfældet, så havde jeg været på toilettet 8 gange allerede.

Jeg ligger kun på 3 indtil videre. Så heldigt for mine tarme, at RM ikke gik videre.
Var på toilet 4 gange allerede inden jeg stod ud af sengen :/

Dejligt at se Eto'o bekender kulør :)
Visca el Barca

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

Drenge hvor kan man købe estrellas øl?!?!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:Jeg havde helt glemt at jeg kunne have så mange nerver over en fodboldkamp. Sæsonens clasicos er vand i sammenligning. Hvor er det dog godt for mit helbred at vi ikke møder RM i finalen.
True, jeg prøver ihærdigt at fokusere på forventningens glæde ved hvordan vores nye(ere) hold vil klare den ultimative test.

Vi kan gøre kampen kompliceret som vi gjorde det i 2006 imod Arsenal eller vise mod, fokus og spilleglæde som imod United i 2011.

Jeg synes at Luchos Barca har haft dygtigheden til at øge sit niveau op til enhver ny udfordring. Efter El clasico tilbage i oktober var jeg i tvivl om hvor god Luchos forberedelse var imod de store hold. Den afgørende PSG kamp i gruppespillet viste dog at holdet var blevet bedre og man kunne vinde med et stort pres på spillerne i en 'stor' kamp.

Så kom Atletico kampene i copaen, og denne kampen satte et tydeligt aftryk på den opadgående kurve, og fortalte lidt om hvor specielt dette hold var og definerede i høj grad hvad for et hold dette Barca er.

PSG og City blevet ekspederet ud overlegent, men man gruede over alle de brændte chancer og jeg tænkte at Bayern kampen kunne blive endestationen hvis vi blev ved med at brænde på den måde.

I Bayern kampen, på hjemmebane, viste vi at vi stadig brænder store chancer, men tilgengæld viser Messi sig fra 2011 siden, hvis ikke endnu bedre.

Budskabet med denne historie er at holdet er vokset med hver kamp og at holdet udover at kunne lave helt sindsyg historie, så også kan glæde sig over at spille på den største scene. Glem alt om hvorvidt Iniesta, Busi og Rak kan klare Pogba, Vidal og Marschisio på midten, eller om Buffon giver MaTS en lektion, gutterne skal bare ud og nyde kampen og MSN føre an i festen. Sæsonen har været en kæmpe success og i dag skal der bare festes på den største scene af dem alle!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Fåååårk, det er i aften!
Som optakt har jeg brugt et par timer på at se highlights fra de sidste ~20-års CL-finaler (tak TV3Sport).

Dulmer nerverne med kaffe. Det har ikke den ønskede effekt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg har allerede været på toilet 5 gange i løbet af 8,5 timers arbejde. Kan også have noget at gøre med at jeg har drukket halvanden liter Booster. Er fucking nervøs og frygter det værste. Føler at folk undervurdere Juve. Tror at det bliver en rigtig svær kamp, hvis vi vinder, bliver det kun med et mål.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

kklaus skrev:
Dulmer nerverne med kaffe. Det har ikke den ønskede effekt.
Nu ved jeg ikke med nerverne(her tænker jeg bare på lidt uro og nervøsitet, ikke stress), men hvis man er stresset, så hjælper kaffen f.eks. ikke, tværtimod forøger den stress. Det er det samme med cigaretter, når folk siger: "Skal lige have mig en smøg, for at falde lidt ned", pga. at man er stresset, men cigaretter forøger også stress.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Det er en fest i Berlin. Blaugrana son els colors, Futball Club Barcelona lo lo lo lo lo lo lo!

Nu kan jeg satme ikke vente længere!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg er modsat jer andre ikke særlig nervøs. Tiden er nærmest fløjet afsted på det seneste. Det er faktisk lidt ubehageligt. Jeg har altid været pisse nervøs, når vi spillede El Clasico eller finaler. Jeg er muligvis blevet forvent med de store kampe. Jeg frygter det lidt, hvis jeg skal være helt ærlig.

Jeg tror det er vigtigt, at man har de dårlige tider frisk i hukommelsen, hvis man skal påskønne de gode tider. De syv gode år efterfulgt af syv dårlige år, som der står i biblen. En årrække med titeltørst vil måske være sundt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster