Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Deco »

Brombi skrev:Så er det officielt! Pogba skal til FC Barcelona i 2016, €45M med €20M variable, det skriver Sport

LINK?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Skydefinten »

Deco skrev:
Brombi skrev:Så er det officielt! Pogba skal til FC Barcelona i 2016, €45M med €20M variable, det skriver Sport

LINK?
Spoiler
Vis
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af theKing1988 »

Damn you Rick Astley :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ligeglad med hvad han koster. Han skal hentes!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Drake »

Jeg er stadig ikke helt fan endnu. Jeg ser stadig lang hellere at vi køber Verratti, koste hvad det vil!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Du må have set en anden kamp end mig. Verratti skal være velkommen men det skal pogba godt nok også. Han er et monster og i dag viste han at han også arbejder hårdt.

Jeg tør slet ikke tænke på hvor god han kan blive. Og hvis vi har hentet vidal så skal resten af pengene smides efter pogba imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af A$AP »

Ja, jeg var heller ikke just imponeret over ham i første halveg, men man skal heller ikke glemme at han i dag altså også var disciplineret, og hjalp meget til i defensiven og han var jo næsten sat til at mandsopdække Messi, jeg tvivler på at han vil få samme rolle hos os. Overordnet set var det en god indsats fra ham, ikke 80-100 mio værdigt imo, men han var over det hele. Jeg lå især mærke til hans fysiske tilstedeværelse, han er altså virkelig stærk, og så er han hurtig og har en super teknik. Og i dag vise han, at han også kan den anden vej. Om man vil eller skal gå hele vejen og give efter med hensyn til pris og lønkrav, er jeg meget tvivlsom over. Lige nu vil jeg ikke have Rakitic på bænken, heller ikke Iniesta, de var begge to fænomenale i dag. Og Pogba skal ikke sidde på bænken.

Der er dog ingen tvivl om, at det ville være en skam at gå glip af et talent som ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ingen der behøver at blive bænket. Rotation er svaret. Især fordi iniesta er ved at komme op i alderen og det kan tænkes at hvis han spiller lidt mindre så kan hans karriere forlænges med et par år...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Guardiola »

Han er god ja, men forstår ikke helt den opskruede holdning der er til ham. Synes ikke har var specielt imponerende i går. Ikke verdensklasseimponerende. Hans lange stænger får relativt simple ting, til at se det mere imponerende ud. Jeg synes han mangler slutprodukt og facit på det, han sætter op. Jeg vil hellere have en midtbane, der arbejder hårdt begge veje, og fordeler bolde uden at sætte sig selv i scene, end en spektakulær flagrende type. Vi mangler kloge spillere med autoritet på midten, ikke driblekonger. Det sagt... køber vi Pogba, så kan det kun blive spændende, hvad han kommer til at få for en rolle på holdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Det var da lige præcis sådan pogba spillede i går? Han var med til at lukke messi ned (så godt man kan) og hver gang juve kom frem til noget offensivt var det pga ham.

Synes han var fremragende og det med en forholdsvis låst rolle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Guardiola »

Jeg tror vi ser forskelligt på Pogba og hvad han formår. Jeg synes det ser spektakulært ud, på grund af hans hår og lange ben. Jeg synes ikke han viste noget, som overbeviser mig om at han skal spille i stedet for Rakitic eller Iniesta. Og i så fald, hvorfor så sprænge bankboksen for at få ham? Jeg ser langt hellere Veratti, eller en lignende type, til vores hold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Sjovt man kan så forskelligt på det. IMO knoklede han røven ud af bukserne og det var det jeg hæftede mig ved. Synes ikke han var flashy eller noget. Det ved man dog at han kan.

Verratti er som jeg har sagt mange gange mere end velkommen men jeg må indrømme at det der før gjorde at jeg ville have ham fremfor pogba (hans arbejdsmoral) nu har "udlignet" sig. At pogba kan arbejde sådan og samtidig have alle de skills som han har gør at han imo ville være det logiske køb. Han kan udfylde så mange roller på midten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Guardiola »

Jeg forstår godt dine pointer og argumenter Piquen. Jeg skal da heller ikke sige, at jeg har patent på at kunne forudsige, hvorvidt han vil være den rette til os. Efter min mening er der blot opskruet hype omkring ham, hvor jeg mener man betaler overpris, særligt - efter min mening - når man ser på, hvad vi har brug for på Bracas hold.

Men lad os enes om at være lidt uenige (egentligt tror jeg, ikke vi er så langt fra hinanden). Der er ingen tvivl om, at han er en dygtig spiller og et af de mest interessante talenter, som uanset nok skal få en rolle på et af de største hold.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af theKing1988 »

Hvis vi kan få ham for en rimelig pris, så har jeg det da fint med at han kommer til klubben. Men jeg vil stadigvæk fastholde at han ikke er værd at sprænge banken for.

Alt over 75M vil være overpris i min bog.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ID=HP_BN_3

Og nu melder barto direkte ud at vi vil have pogba!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: !Option og 5 gæster