30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:Andre der er taget i byen i Århus i dag? Jeg har det fedt nok!
Jeg buldrer senere i dag, dog i O'ense!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Kan ikke beskrive følelsen, at være med til et bryllup, glemme kampen, se at den spilles og i vinder! Fuck mand! 2 fucking pooookaaaler!
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

FCBarcelonaChr skrev:
Storken skrev:Vi spiller underligt nok altid bedst i første halveg. Det er som om, at gassen går af ballonen i anden halveg.
Vi burde overveje at købe en ny ballon.
Messi skaffer snart en.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Cover: "We only have one king" - Catalan sports paper L'Esportiu #fcblive [@lesportiucat] http://t.co/hs84AhuJZQ
Billede

Billede
(Picture: Spanish king (centre) during anthem whistles #fcblive left Catalan president, right president ESP federation)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Her er et nogenlunde sammendrag af hvad der skete på twitter i går, hvis man ikke lige var online.

Billede
Billede
Billede
BilledeBillede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]


Mas (Catalan president): "Government condemn whistles? Ridiculous. If they keep on provoking and threatening, people will whistle even more"
Ibai Gomez (Athletic): "Neymar flick? He can do without those things. If he wants to be like Messi, he should also learn from him in this."
Luis Enrique is the 4th to win the Copa wth Barcelona as player and coach, after Balmanya, Cruyff and Guardiola #fcblive [via fcb]
Tw Bartra: "CHAMPIONS!!! We already have the double! Now we go for the treble!! Visca el Barça!!
Luis Enrique: "I would have liked that Puyol and Valdes could have left like Xavi, winning trophies." #fcblive
Tw Mascherano: "Proud of this team. Champions!!!"
Mascherano: "Messi scored his best goal ever? Could be. Also because of the importance, goals are also valued based on that. It was magic."
Barcelona are the only Spanish team in history to win the Copa after playing 8+ games and winning them all #fcblive
Tw Pedro: "Very happy with this second trophy of the season! Now time to enjoy it and to work hard for the third"
Tw Suarez: "Yesss!! Champions, let's gooo!! Now off to rest and focus on the next objective. Thanks for the support!"
Luis Enrique: "Neymar row at the end? I would have reacted the same as Athletic players. In Brazil it's normal, but here it's not." #fcblive
Luis Enrique: "I can't wait to see Messi's goal on tv, to enjoy it properly." #fcblive
Luis Enrique: "Expected man-marking on Messi? No. And it was even more than that, with two men in support. But it's difficult to stop Leo."
Luis Enrique: "There were more Athletic fans today, but the Barça fans were louder. We're happy we could make them happy." #fcblive
Balenziaga (Athletic): "We had a plan to stop Messi. We did what we have to do, but it wasn't possible." #fcblive
Luis Enrique: "We're used to Messi, we enjoy him every day in training. His first goal was from another galaxy."
Luis Enrique: "Iniesta is fine, he had some discomfort. There'll be tests, we'll see if he can play next week." #fcblive
Valverde (coach Athletic): "Messi tends to show up in games like this, and he did. His first goal was unbelievable." #fcblive
Valverde (coach Athletic): "Messi unstoppable? If not unstoppable, almost unstoppable. He has a big impact on the game of both Barça and us"
Pique: "Row at the end? It's a detail, but shouldn't happen. Ney maybe shouldn't do that dribble and Athleticshouldn't react like that"
Xavi: "The rotations of the coach have worked and we're in good shape for the last stretch of the season." #fcblive
Xavi: "I think Messi's first goal was one of his best ever, spectacular. He went from his man and two others who were covering."
Xavi: "I wanted to lift the cup with Andres, happy we could do it." #fcblive
Xavi: "Messi? There was man-marking, but he can deal with everything. It's a privilege to have the best player in the world in the squad."
Xavi: "Athletic competed well, but we're in the winning spirit..." #fcblive

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Jamie Carragher ‏@Carra23
Watching Barcelona is liking watching our top teams but with the fast forward button pressed down permanently.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Gareth Bale or Lionel Messi? Which Copa del Rey goal was better?
Watch and decide who scored the better Copa del Rey final goal - Gareth Bale or Lionel Messi?
Go home, Sky Sports, you're drunk.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

kklaus skrev:Gareth Bale or Lionel Messi? Which Copa del Rey goal was better?
Watch and decide who scored the better Copa del Rey final goal - Gareth Bale or Lionel Messi?
Go home, Sky Sports, you're drunk.
Må være en voldsom dårlig joke.
Den lille ananas

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Billede

Det er også så forvirrende at være udehold på hjemmebane :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Daluigi skrev:
FCBSOCI skrev:Tænk at skulle gå fra Camp Nou og se, at der står 1-3 på lystavlen og så alligevel være lykkelig.

Forestil jer kampene mod Real Madrid på Camp Nou. Gang stemningen med to og lydniveuaet med tre, så har I en fornemmelse for, hvordan det gik for sig i Copa del Rey finalen.

Messis mål: ren magi. Og så scorede han målet i Gol Sud (tribunen bag målet, der befinder sig til højre for der, hvor spillerne løber på banen), hvor alle Barca fans befandt sig. Tak, Messi.

MSN har nu også rekorden for flest scorede mål på en sæson.

Dyrt at få billet til kampen men ALLE pengene værd!

Spændende at læse den spanske sportspresse i morgen.
Du var tilstede, da Messi scorede et af sine 3 bedste mål of all time. Gid det var mig.
@Daluigi
Føler mig også meget heldig og ludfattig :cry: .
Det mest fantastiske ved kampen var stemningen. Jeg har været så privilegeret at se en del El Classico, CL kampe mod blandt andet Man. City, PSG, Milan og Chelsea, men stemningen til Copa del Rey i går overgår alt. Det skyldes, tror jeg, at der var titusindvis af fans fra begge hold. Da spillerne løb på banen, var der en infernalsk larm, og da holdopstillingerne blev læst op var der vil jubel hos den ene halvdel af fansene, mens den anden halvdel piftede/buhede, så man fik varige høreskader. Dagen efter er hørelsen stadig ikke vendt tilbage, og stemmen er også forsvundet efter at have råbet, skreget og sunget i ca. 3 timer (inkl. tiden både før og efter kampen).
Gid det var sådan hvergang man tog på Camp Nou.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Lucho må kunne et eller andet med mandskabsbehandling- holdet virker enormt homogent. Energien og humoren er intakt og alle virker glade for hinanden, MSN opfører sig som et nyforelsket kærestepar.
Fandme fedt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

FOOOOOCK. Jeg så lige kampen som jeg havde optaget. Det er jo fuldstændig vanvittigt hvordan Barca spiller for tiden, selvom forsvaret var lidt sløsede i nogle situationer og så må Ter Stegen ikke tage de risiko han tog i Copa finalen i mod Juve på lørdag.

Messis mål :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Han er fuldstændig tilbage på 2011 niveauet. Det er helt sygt. ARG var var med sikkerhed blevet verdensmestre med Messi i den nuværende form!!!!! Han lave historie i hver kamp!

Offensivt en imponerende kamp. I mod Juve skal vi dog brænde lidt mindre og være mere koncentrerede i forsvaret.

Barca vandt Copaen på den historisk mest suveræne måde. Dette Barca bygger videre fra tidens ellers bedste Barca hold. Jeg mangler ord!

Tillykke folkens. Doblete!!!!!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 30/5 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Det mål kan man godt lige se en gang mere. Eller 100.

phpBB [video]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster