Spilletrøjer

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5151
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 794 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Kvoller »

Synes begge er fede trøjer. Kan godt lide de er vandrette, det gør mig ikke noget at der kommer lidt nyt.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Badabing »

Har slet ikke noget imod at det er vandrette striber for at være ærlig. Den er trods alt blå og rød, og jeg synes at det er fint med nye ændringer. Udebanetrøjen, derimod. Hmm, jeg ved sgu ikke rigtigt. Idéen var der med 4 røde striber på ryggen, men forfra ser det fandme for svensk ud, føler ikke lige gul/blå.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af JonasV »

Billede
Billede

Så kan man lige forestille sig trøjerne uden Qatar. Det ville gøre dem mere tålelige.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Visca El Barca »

Tilslutter mig resten. Den er egentlig fed nok, men ikke som Barca troeje. Jeg har meget lidt tilovers for Bartomeu, de idioter der driver klubben og de idioter der ikke er her laengere men var en del af Rosell team.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Badabing »

Visca El Barca skrev:Tilslutter mig resten. Den er egentlig fed nok, men ikke som Barca troeje. Jeg har meget lidt tilovers for Bartomeu, de idioter der driver klubben og de idioter der ikke er her laengere men var en del af Rosell team.
Undskyld mig, men jeg er ret sikker på, at Nike designede trøjen og ledelsen har ikke haft så meget at gøre med det?
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Blaugrana92 »

Ledelsen skal jo godkende den. De kunne let have sagt nej den første gang de fik den præsenteret.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Visca El Barca »

Badabing skrev:
Visca El Barca skrev:Tilslutter mig resten. Den er egentlig fed nok, men ikke som Barca troeje. Jeg har meget lidt tilovers for Bartomeu, de idioter der driver klubben og de idioter der ikke er her laengere men var en del af Rosell team.
Undskyld mig, men jeg er ret sikker på, at Nike designede trøjen og ledelsen har ikke haft så meget at gøre med det?

Jeg er ret sikker paa at klubben i sidste ende vaelger, hvilken troeje Nike skal lave. Det er jo ikke saadan at Nike bare kan lave en troeje og saa har vi ikke noget at sige. Det er ikke saadan, det fungerar.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Badabing »

Visca El Barca skrev:
Badabing skrev:
Visca El Barca skrev:Tilslutter mig resten. Den er egentlig fed nok, men ikke som Barca troeje. Jeg har meget lidt tilovers for Bartomeu, de idioter der driver klubben og de idioter der ikke er her laengere men var en del af Rosell team.
Undskyld mig, men jeg er ret sikker på, at Nike designede trøjen og ledelsen har ikke haft så meget at gøre med det?

Jeg er ret sikker paa at klubben i sidste ende vaelger, hvilken troeje Nike skal lave. Det er jo ikke saadan at Nike bare kan lave en troeje og saa har vi ikke noget at sige. Det er ikke saadan, det fungerar.
Jeg havde vel regnet med, at klubben skulle godkende hvad Nike har lavet, men jeg synes det virker søgt at tørre alting af på ledelsen bare fordi striberne ikke er vandrette
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1666
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Barcaholic »

Først var jeg negativ over designet på trøjerne, men da jeg læste Nikes begrundelser for hvorfor de har vendt striberne, samt givet den gule striber på ryggen, blødte jeg nu alligevel en smule op..
For dem der ikke har læst Nikes udtalelser , kan jeg da lige hurtigt fortælle at de vandredte striber skyldes de fleste Barca flag på stadion har vandredte striber.
Den gule udetøje har det catalanske flag på ryggen, ligesom når fans på stadion bære la senyera over skulderne..
Det er simpelthen Nikes måde, at forene spillere og fans hvis man kan sige det sådan..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Guardiola »

Ikke begejstret. Udebanwtrøjen går an

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej, den var altså ikke gået med Petit på holdet, den her. Den slags finder han sig ikke i.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Visca El Barca »

Badabing skrev:
Visca El Barca skrev:
Badabing skrev:
Visca El Barca skrev:Tilslutter mig resten. Den er egentlig fed nok, men ikke som Barca troeje. Jeg har meget lidt tilovers for Bartomeu, de idioter der driver klubben og de idioter der ikke er her laengere men var en del af Rosell team.
Undskyld mig, men jeg er ret sikker på, at Nike designede trøjen og ledelsen har ikke haft så meget at gøre med det?

Jeg er ret sikker paa at klubben i sidste ende vaelger, hvilken troeje Nike skal lave. Det er jo ikke saadan at Nike bare kan lave en troeje og saa har vi ikke noget at sige. Det er ikke saadan, det fungerar.
Jeg havde vel regnet med, at klubben skulle godkende hvad Nike har lavet, men jeg synes det virker søgt at tørre alting af på ledelsen bare fordi striberne ikke er vandrette

Hvordan virker det søgt? Det er ledelsen der godkender trøjen og design, Nike laver bare en design? Det er jo derfor ledelsen, der er skyld i at trøjen ser sådan ud. Eller er det noget andet du mener? Måske synes du ikke, at der er noget galt med denne trøje? Hvis ja, det er en anden diskussion, men ansvaret ligger da helt klart hos ledelsen og ikke Nike.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Badabing »

Visca El Barca skrev:
Badabing skrev:
Visca El Barca skrev:
Badabing skrev:
Visca El Barca skrev:Tilslutter mig resten. Den er egentlig fed nok, men ikke som Barca troeje. Jeg har meget lidt tilovers for Bartomeu, de idioter der driver klubben og de idioter der ikke er her laengere men var en del af Rosell team.
Undskyld mig, men jeg er ret sikker på, at Nike designede trøjen og ledelsen har ikke haft så meget at gøre med det?

Jeg er ret sikker paa at klubben i sidste ende vaelger, hvilken troeje Nike skal lave. Det er jo ikke saadan at Nike bare kan lave en troeje og saa har vi ikke noget at sige. Det er ikke saadan, det fungerar.
Jeg havde vel regnet med, at klubben skulle godkende hvad Nike har lavet, men jeg synes det virker søgt at tørre alting af på ledelsen bare fordi striberne ikke er vandrette

Hvordan virker det søgt? Det er ledelsen der godkender trøjen og design, Nike laver bare en design? Det er jo derfor ledelsen, der er skyld i at trøjen ser sådan ud. Eller er det noget andet du mener? Måske synes du ikke, at der er noget galt med denne trøje? Hvis ja, det er en anden diskussion, men ansvaret ligger da helt klart hos ledelsen og ikke Nike.
Jeg har aldrig sagt, at det ikke var ledelsens skyld, og jeg har aldrig prøvet at fjerne ansvaret fra dem. Bestyrelsen har godkendt designet fra Nike, og jeg mener ikke der noget galt med spillerdragten for den nye sæson. Jeg synes bare, at det er en tand for hårdt at kritisere dem for noget, som ikke nødvendigvis kan tilfredsstille alle.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Visca El Barca »

Ok, det er der, den ligger. Du mener ikke der er noget galt med trøjen, men noget tyder på, at rigtig rigtig rigtig mange fans synes, der er noget galt. Det er efter min mening ikke små justeringer, de har lavet, de har ændret trøjen radikalt. Det ligner slet slet ikke en Barca trøje, og så vil der selvfølgelig hagle kritik ned over ledelsen.

Det skal lige siges, at jeg tror kritikken stadig havde været hårdt, selv hvis det var en populær ledelse der havde stået for det. Jeg kan ikke se en eneste god grund til, hvorfor de skulle ændre på trøjen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14992
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Lopezzz »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medle ... onsor.html
Tre af kandidaterne i valgkampen, Laporta, Benedito og Freixa, mente alle, at Barca skulle stoppe sine tætte relationer til Qatar. De mener samstemmende, at det sætter klubben i et dårligt lys, at have et tæt samarbejde med det mellemøstlige regime.
Mellemøst = Terrorisme (hvad ellers)
Betyder det at de store klubber som Barcelona - Madrid - Arsenal - Manchester City osv.. er blevet sponsoreret af terrorister?

Gå hjem Laporta eller er det bare fcbarcelona.dks skribent som snakker lort :thumbdown:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst