Josep Maria Bartomeu

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Jesni »

Visca El Barca skrev:Først og fremmest, er vi enige om at Bartomeu er en del af den ledelse, der ikke blot har lavet, små eller store fejl, de har decideret begået kriminelle handlinger.
Hvad har Bartomeu egentlig gjort, og hvad får han skylden for, der burde blive sendt til Rosell/og-eller-andre? Jeg har efterhånden mistet grebet over det, fordi der altid bliver sagt "ledelsen".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Han var rosells højre hånd så det lort som han har lavet har barto også taget del i. Det er qatar som sponsor, abidal farcen (du får en ny kontrakt, ej ikke alligevel) og alle problemerne med neymar (hvor han risikerer fængselsstraf). Nu har han så godkendt det med den ny trøje hvilket virkelig har skabte vrede.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:Kan han ikke bare ryge i fængsel snart. Det kan gå for langsomt!
Fordi han ikke har fyret vinyals eller bare generelt? Kan ikke se hvorfor han skal fyres, han har er fint cv, og udover resultaterne spiller de faktisk ret godt.
Nej, Vinyals er fint nok. Det er mere hans holdning til det hele, og det faktum at han rent faktisk risikerer at ryge i fængsel. Det frustrerer mig, at vi risikerer at stå midt i endnu en skandale i idten af sæson, på grund af disse idioter. Jeg synes de har skadet klubben nok, nu må de gerne væk.

Jeg er også lidt skuffet over, at i en klub som vores, hvor fans har meget at sige, er det tilladt at en mand der er anklaget i retten og risikerer fængsel, kan stille op til valg. Det sender bare et forket signal. Det burde slet ikke være muligt for en mand at stille op som præsident, når denne er under grove anklager. Dommeren har jo vurderet at der er tilstrækkelig stærke beviser imod ham til at hive ham i retten.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Bager »

Tja, man er vel uskyldig indtil modsatte er bevist. Alle der har været en kåd tur i Jomfru Ane Gade ved at enhver kan ende i retten.
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

Man er helt klart uskyldig til det modsatte er bevist, men her snakker jo altså alligevel om en mand, der risikerer en fængselsdom. Det er ikke løse anklager, og heller ikke små ting, der er tale om grov kriminalitet.

Det overrasker mig, at der er så lidt fokus på lige omkring dette emne. Jeg ved ikke, hvordan tingene ser ud i selve Barcelona, men noget kunne tyde på, at tilhægerne tager let på hele sagen, eller havde Bartomeu vel ikke stiller op? Jeg må indrømme at jeg ikke har fulgt så meget med i de katalanske medier på det sidste, men hvis tilhængerne tager for let på det, så er der noget galt.

Ydermere risikerer vi altså at stå med en præsident, der skal bag tremmer hvis han bliver dømt og så skal en eller anden, som slet ikke er blevet valgt, stå i spidsen for klubben i flere år. Ligesom Bartomeu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af kklaus »

So @MigRico says that Barto and his gang are quitting next Tuesday at the board meeting. http://www.mundodeportivo.com/opinion/2 ... julio.html
(spansk artikel)
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af emo »

kklaus skrev:
So @MigRico says that Barto and his gang are quitting next Tuesday at the board meeting. http://www.mundodeportivo.com/opinion/2 ... julio.html
(spansk artikel)
Wuhu, Blatter effekten...
Allez...

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af kklaus »

https://www.youtube.com/watch?v=9kYiyQUxvVs

Jøsses hvor er det vammelt at høre på... "Se hvor gode vi er", "se alt det vi har gjort for klubben", "se hvor meget bedre alt er i forhold til for 4 år siden"......
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Brombi »

Barca fans er kujoner. Han bliver genvalgt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af zqa »

Alt andet end lige, så har der været økonomisk vækst, og vi har lige haft en fremragende sæson.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Barca fans er kujoner. Han bliver genvalgt.
Ja, demokratiets udfordring er den gennemsnitlige vælger.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af theKing1988 »

zqa skrev:Alt andet end lige, så har der været økonomisk vækst, og vi har lige haft en fremragende sæson.
Vores fremragende sæson er sgu ikke hans fortjeneste. Selv Zubi har en større andel i vores fremragende sæson end Bartomeu har.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af zqa »

theKing1988 skrev:
zqa skrev:Alt andet end lige, så har der været økonomisk vækst, og vi har lige haft en fremragende sæson.
Vores fremragende sæson er sgu ikke hans fortjeneste. Selv Zubi har en større andel i vores fremragende sæson end Bartomeu har.
Stadig ham og bestyrelsen der har finansieret købene, bla på baggrund af en god økonomi.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Alt andet end lige, så har der været økonomisk vækst, og vi har lige haft en fremragende sæson.
Hvor sikker er du på det egentlig? Jeg har ellers laest en hel del om, at de trods alt ikke har vaeret saa skide gode til det, plus at de manipulerede rimelig meget med regnskabet, for at faa set hele til at ligne et rod i starten.

Oekonomien var ikke saa saa daarlig som de gjorde det til, og det er ikke blevet saa meget bedre, som de siger det er ellers.

Dernaest har de faktisk aldrig holdt deres ord, nemlig at klubben ikke kunna bruge store summer paa transfers. De har tvaertimod brugt store summer paa transfers og summen er blevet endnu stoerre efter at deres ulovligheder er blevet afsloeret.

Jeg mener det vil vaere en falliterklaering hvis tilhaengerne vaelger en mand som Bartomeu og hans andre kriminelle venner som dem der skal styre klubben de naeste aar.

Og jeg er stadig rystet over, at en mand som en dommer mener skal for retten og risikerer flere aars faengsel, kan faa lov til at stille op som praesident. Hoejesteret har altsaa vurderet at hans forklaring ikke holder vand. Hvad siger det om vores klub?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af kklaus »

Ny sag mod Bartomeu (+ Rosell og Neymar) angående Neymar-handelen.
ÚLTIMA HORA | La Audiencia Nacional admite una nueva querella contra Bartomeu y Neymar por corrupción y estafa
http://cadenaser.com/ser/2015/06/17/dep ... 51868.html
Korruption denne gang.

Nu er jeg ikke så god til det der spansk, men lige umiddelbart er det vidst noget med tredjeparts-ejeren af Neymar, der mener de er blevet snydt for 40M.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster