Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Since 1990:
- Barcelona hired 11 managers and won 38 trophies
- Real Madrid hired 21 managers and won 25 trophies
The manager with the highest win % (75%) in the 113 year history of Real Madrid has been sacked. And he won 4 titles
"Duer ikke!” sagde kongedatteren. “Væk!”

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

FCBarcelonaChr skrev:Billede
Det er god humor. Gad vide hvad Perez er til? Nå, han foretrækker åbenbart en træner, der taler spansk. Rundt om i verden er der flere hundrede millioner, der taler spansk. Så måske han bare skulle trække lod? Eller det er måske det, han allerede har gjort, men han tør ikke melde det ud, da Benitez til hans store skræk og rædsel vandt lodtrækningen. Værre kunne det ikke blive :twisted:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

Et bud kunne være Unai Emery, men jeg ser hverken ham eller Benitez som trænere, der hiver 100 point hjem.

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Sir Suiram »

Xavi6Smede skrev:Skønt! Altid irriterende når Real Madrid henter spillere/personale som man har stor respekt for. At de så muligvis henter Benitez gør det bare bedre, en mere uelsket træner skal man lede længe efter.

Umiddelbart en forfærdelig beslutning. Ancelotti var udadtil lige hvad Real Madrid manglede, han havde virkelig fået ro på holdet efter det kaos Mourinho forlod. En svag bænk og en Bale, der skulle spille, blev hans afgang. Utroligt at de ikke gør noget ved det reelle problem, Perez.
Det ligner 1 skridt frem og 5 tilbage for Real Madrid.. endnu engang. Jeg er tilfreds :lol:
Jeg mener, at Perez har været så snedig at få indført i klubbens vedtægter, at enhver præsidentkandidat skal have en personlig formue på 15% af budgettet og 20 års medlemskab af Real Madrid. Eller noget i den dur. Det begrænser i den grad mulighederne for modkandidater.

Som Barca-fan er det meget tilfredsstillende, at Reals inkompetente præsident bestrider posten som en anden diktator ;) Godt nok har vores retarderede ledelse i den grad skidt i nælderne, men vi kan i det mindste skille os af med den om et par måneder...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Hvorfor er det folk tror at Benitez kommer til at fejle så meget? Han var vildt god i Valenica og vandt vist også chl med liverpool.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Brombi skrev:Hvorfor er det folk tror at Benitez kommer til at fejle så meget? Han var vildt god i Valenica og vandt vist også chl med liverpool.
Benitez er Mourinho minus karisma og sejre. Det kan da umuligt ende godt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Hvorfor er det folk tror at Benitez kommer til at fejle så meget? Han var vildt god i Valenica og vandt vist også chl med liverpool.
Benitez har vundet følgende i sine 15 år som toptræner:
Coppa Italia
Europa League
FA Cup
Champions League
2x La Liga
UEFA Cup

Han har trænet Napoli, Chelsea, Inter, Liverpool og Valencia

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Brombi skrev:Hvorfor er det folk tror at Benitez kommer til at fejle så meget? Han var vildt god i Valenica og vandt vist også chl med liverpool.
Jeg ved ikke om hans resultater nødvendigvis bliver dårlige. Men at han skulle blive en succes har jeg meget svært ved at se! Som det kan ses her, Real Madrid forums og bare generelt, så er han en utrolig upopulær træner. Han er dårlig i pressen, hans spillestil er kedelig, og samtidig virker han som en kold træner, som jeg ikke kan se få det samme gode forhold til sine spillere som Ancelotti gjorde.
Det ligner en lappeløsning, som vi så mange gange inden Mourinho kom til. Gætter på han holder en sæson, og så ser vi en ny træner. Dvs holdet går væk fra den stigende kontinuitet, der trods alt var. Nyt nyt nyt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

Deres første cl title i 13 år.. Året efter fyret.. Undskyld men jeg forstår det ikke..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jesni »

I Real Madrid har man taget rotationsprincippet til et nyt niveau.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ponte »

Florentino Pérez...fodboldens svar på Oleg Tinkov.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Det må nu en gang være Zamparini - eller er han egentligt måske værre?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Barcaholic »

Fantastisk nyhed at komme hjem til !
Hvordan kan man som klub fyre en træner, der har gjort en synkende skude til en flydende jolle?.
Respekten mangler i den klub. Ingen følelser KUN penge og omtale.
1 år uden store trofæer og så er det ud, selvom man året før vandt CHL, som de i mange mange mange år (12) jagtede.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Er I klar til en træner rokade, der giver mening:
Ståle til RM, da han sikkert taler bedre spansk end dansk. Carlo til FCK, da han med garanti taler bedre dansk end Ståle. Laudrup til Viborg inden han er klar til et af de helt store hold som fx. FCM og Auri til Sønderjyske, da han har afslået RM og derfor må finde et andet storhold at træne.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Ponte skrev:Florentino Pérez...fodboldens svar på Oleg Tinkov.
Er Tinkov virkelig så håbløs?

Husker, da Pep engang fik at vide, at han mindede lidt om Mourinho, hvortil han (meget fornuftigt) svarede noget i retning af, at så er det på tide, at jeg ændrer opførsel :grin: .

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster