23/5 FC Barcelona - Deportivo

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Barcaholic »

Brombi skrev:
Barcaholic skrev:Tid til at gense kampen, idag uden alkohol og tobak da arbejde kalder i aften/nat ..
Husker ikke meget fra anden halvleg igår, husker dog kong Douglas gå helt amok i en episode hvor han var tæt på at assistere..
Lige et spørgsmål, hvordan ligger jeg billede ind, tog synes jeg selv et klasse billede igår på min iPad, men opgav at sætte det ind, nogen der kan hjælpe?

Download alle billeder ned på computeren, upload dem op eksempelvis på photobucket og sæt dem ind. Ellers kan du hente tapatalk på din ipad (forum app) og uploade billederne direkte fra ipad.

Her er hele kampen, til dem der vil se igen eller ikke fik set den. Der er mange reklamer, men i det mindste skal den ikke downloades :) Det er fra SkySports.
Tak !
Lyder dog lidt for besværligt, til at jeg gider sætte mig ind i det nu :)
Spørger nok igen senere, en anden dag, i en anden tråd.. Vil så gerne dele øl billeder med jer andre, det ser så hyggeligt ud :grin:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af emo »

Nævnte Xavi ikke noget med den 15 juni, fejring på stadion med fans?
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Drake »

Jeg kig desværre glip af kampen :sørgelig:

Er der en venlig sjæl, der kan finde hele kampen i ok kvalitet, og med engelsk kommentator? :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af ulrich »

Drake skrev:Jeg kig desværre glip af kampen :sørgelig:

Er der en venlig sjæl, der kan finde hele kampen i ok kvalitet, og med engelsk kommentator? :glad:
http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 77#p382277

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Brombi »

fuck, den her forside...

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Har lige set kampen, og selvom Vermaelen ikke bliver udfordret så meget, så han alligevel ok solid ud. Han dirigerer allerede rundt med de andre og sørger for at forsvarskæden er som den skal være, og jeg er sikker på, at hvis han havde spillet 90 min, så havde vi vundet.
Although already subbed off after an hour, Vermaelen was yesterday the player who won back most balls (8) against Deportivo [via @barcastat]
Enig. Tror ikke der går lang tid før han er tredjevalg foran mathieu og bartra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis nu Alves smutter og man ikke rigtig ved hvordan vi står med højrebacken, kunne det så tænkes at Adriano og Montoya delte højrebacken, og Mathieu så agerede førstevalg som back up til Alba? Så ville man stå med Pique og Masche som den primære konstellation, samt Bartra og Vermaelen som reserver?


Åhh, så mange ubesvarede spørgsmål! :smile:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det tror jeg sagtens kan tænkes. Det ville imo være det mest naturlige. Så er det bare lidt sur røv for mathieu som ikke ser sig selv som back mere men det må han sgu leve med.

Med det sagt så håber jeg stadig at man forsøger sig med pedro på backen. Vi har i de sidste sæsoner set juanfran og vidal rykke fra kanten og ned på backen. Det tror jeg også pedro kan. Det vil tage tid og der vil komme fejl men tror sgu han kunne udvikle sig til en god back.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Drake »

ulrich skrev:
Drake skrev:Jeg kig desværre glip af kampen :sørgelig:

Er der en venlig sjæl, der kan finde hele kampen i ok kvalitet, og med engelsk kommentator? :glad:
http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 77#p382277
Tak :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af FCBSOCI »

:højre:
FCBarcelonaChr skrev:Hjemme igen, mere eller mindre ædru. Kampen endte 2-2, begge mål scoret af Leo. Hvad mere kan I sige om kampen? Og er der nogen der har højdepunkter fra selve kampen og festlighederne bagefter?
Jeg fik taget en del billeder og video, som jeg vil prøve at uploade på et tidspunkt. Kan dog se, at der allerede ligger en del på fcbarcelona.dk's forside.

Fejringen bagefter af mesterskabet og Xavis farvel var 'kampens' højdepunkter og varede næsten en time. Der blev affyret kanonslag (mange blev lidt forskrækkede, da det første lød), spillet musik fx. "We are the Champions" og mange andre og spillerne løbe naturligvis sejrsrunde. Der blev også holdt taler af Iniesta, LE og Xavi, som vidst fællede en tåre eller to. Xavi kom selvfølgelig også i guldstol og løb hele stadion rundt til stående ovationer, mens han klappede ud mod publikum og sendt kindkys. Det var en værdig fejring af mesterskabet og en tårevædet afsked med Xavi.

Viste de den efterfølgende fejring i TV? I guess not, der kom sikkert de sædvanlige intetsigende reklamer.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af ulrich »

De viste ikke det hele på 6'eren. På det link Brombi har posted kan man se meget af fejringen. Alle 3 taler med løbende oversættelse fra kommentator. Mener den stopper mens Xavi løber æresrunde. Ville ellers godt have det hvor de smider ham i luften, mens de alle har hvide trøjer på med Xavi påtrykt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Brombi »

ulrich skrev:De viste ikke det hele på 6'eren. På det link Brombi har posted kan man se meget af fejringen. Alle 3 taler med løbende oversættelse fra kommentator. Mener den stopper mens Xavi løber æresrunde. Ville ellers godt have det hvor de smider ham i luften, mens de alle har hvide trøjer på med Xavi påtrykt.
Ask and you shall receive

phpBB [video]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Blaugrana92 »

Whaaat, Busquets har en dame? Og selvom jeg så det på min mobil og kvaliteten så ud til at være 360p, så synes jeg da umiddelbart at hun så godt ud?

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af Luis Enrique »

Brombi skrev: Ask and you shall receive
Hep - tak fra én, der ikke kunne se med direkte. Stærke billeder.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/5 FC Barcelona - Deportivo

Indlæg af kklaus »

Lige et billede mere fra luften - wow!

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster