Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Deco »

Nu har der været meget snak om IIkay Gündoğan, men hvad med det spændende talent som læber rundt i Inter, Mateo Kovačić. Hvis jeg husker rigtigt så var vi allerede interesseret i ham sidste sommer hvor vi bød på ham, men blev afvist af Inter. Men det virker nu til at Inter er villige til at sælge så det ville være plads til en yaya toure.

lidt drømmeønskning, men hvis man kunne få smidt Song den vej + en pose penge, så ville det være en genial transfer.

Minder Rafinha og Kovačić måske lidt for meget om hinanden til at denne handel ville blive en realitet?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Jeg tror 100% på Bartra.. Og jeg tror han får en større rolle allerede næste sæson..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Deco »

Michman skrev:Jeg tror 100% på Bartra.. Og jeg tror han får en større rolle allerede næste sæson..
Ja, jeg er også selv stor fan af bartra, men bare svært at se hvem han skulle erstatte i start 11'eren...
Mascherano skal efter min mening spille så mange kampe som muligt, da han betyder helt vildt meget for vores defensiv.
Pique er meget meget tæt på hans gamle niveau, så der er ikk så meget at gøre. Og han har en masse gode år endnu.

En løsning kunne være et 3 mandsforsvar??

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Nu med Xavi gone går vi vel all in på enten Koke, Veratti eller Pjanic... allez!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tror det bliver pogba og gundogan. Men ja der kommer et stort navn til midten!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nói NPO »

Piquénbauer skrev:Tror det bliver pogba og gundogan. Men ja der kommer et stort navn til midten!
Er squ ikke på pogba, synes han er alt for dyr ifht hvordan han passer ind på holdet. Er desuden også for langsom med bolden efter min smag, ikke så god til at holde et godt flow i spillet.
Den lille ananas

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Jeg tror den her sommer kommer til at være meget afgørende. Både i forhold til præsidentvalget, men i den grad også hvilken linje der bliver lagt på spillertruppen.

Hvis man går ud, for at hente en stor midtbanestjerne denne sommer, så tror jeg at man går ind til en periode, hvor man kommer til at ligne Real Madrid. Jeg ved godt, at vi stadig vil have egenavls spillere i truppen. Men hvornår har vi sidst givet debut til et talent fra egne rækker? Og ydermere, hvornår har vi sidst haft en spiller som er kommet op for bare at skulle blive udviklet?

De to spillere i truppen jeg ser mest, som talenter der bliver satset på, er Bartra og Rafinha. Hvis vi sammenligner med Pedro og Busquets, så er Bartra og Rafinha kun nede på den halve spilletid. Her sammenligner jeg med Pedro og Busquets gennembrudssæson;

(Ifølge transfermarkt.de)
Busquets(08/09): 41 kampe, 2.912 minutter
Pedro(09/10): 52 kampe, 3.303 minutter
Rafinha: 35 kampe, 1.605 minutter
Bartra: 24 kampe, 1.781 minutter

Her er det tydeligt, at der er brug for en træner som tør at satse på en, før end at man bryder endeligt igennem. Jeg er bange for at vi i de seneste år har smidt talenter, som Montoya, Roberto, Thiago, Deulofeu, m.fl., væk pga. manglende spilletid. Det er selvfølgelig ikke sikkert alle ville kunne stå distancen, men jeg tror at 2 af dem vil kunne hvis de havde fået chancen. Hvis vi til sommer køber en ny midtbane, tror jeg også vi taber Rafinha og muligvis Samper, og derudover har vi altså Suares og Halilovic i baggrunden. Alle fire ser jeg som store talenter, der skal passes, plejes og have spilletid, så de kan blive kørt i stilling.

Jeg håber personligt på, at vi til sommer får en ledelse der satser på de unge spillere. Jeg mener ikke vi behøves at få nogle store, nye stjerner ind. Kun højreback, hvis altså skifter, men ellers mener jeg ikke at vores trup mangler nye spillere! Hvis Adriano skifter, har vi Grimaldo der kan få en chance. Hvis vi mister en forsvar, har vi Bartra og Samper(Mascherano som def midt). Hvis vi mister Rakitic eller Iniesta, da mener jeg vi skal have en ny. Hvis Pedro skifter(hvilket jeg håber først sker om et år), har vi Deulofeu, Dongou, Sandro, Munir og Adama. I alle kæder har vi spillere der kan overtage.

Så lad os nu have en sommer uden de store transfers, hvis nogen overhovedet! (undtaget er de spillere på lån, Roberto, Montoya og desværre også Douglas)

Og lad os nu trække en ungdoms spiller op hvert år, således at vi stadig har nogle egenavl om 5 år.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

Blach, jeg vil godt garantere dig, at denne sommer ikke byder på nogen transfers....
Forumlegende

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nielsen »

Daluigi skrev:Blach, jeg vil godt garantere dig, at denne sommer ikke byder på nogen transfers....
Det ved jeg nu ikke. Så vidt jeg har forstået må man gerne købe spillere, præsentere dem mm. man må dog ikke "indskrive dem" i truppen. Så vi kan i sagens natur godt være "aktive", men den store udfordring er jo at finde spillere der gider enten spille et halvt år videre i deres nuværende klub eller lunte rundt i varmen et halvt år uden spilletid.
Flere husmandsfinter !

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Nielsen skrev:
Daluigi skrev:Blach, jeg vil godt garantere dig, at denne sommer ikke byder på nogen transfers....
Det ved jeg nu ikke. Så vidt jeg har forstået må man gerne købe spillere, præsentere dem mm. man må dog ikke "indskrive dem" i truppen. Så vi kan i sagens natur godt være "aktive", men den store udfordring er jo at finde spillere der gider enten spille et halvt år videre i deres nuværende klub eller lunte rundt i varmen et halvt år uden spilletid.
En transfer er jo reelt set ikke komplet før en spiller kan indskrives, så på den måde har Daluigi faktisk ret.

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nielsen »

theKing1988 skrev:
Nielsen skrev:
Daluigi skrev:Blach, jeg vil godt garantere dig, at denne sommer ikke byder på nogen transfers....
Det ved jeg nu ikke. Så vidt jeg har forstået må man gerne købe spillere, præsentere dem mm. man må dog ikke "indskrive dem" i truppen. Så vi kan i sagens natur godt være "aktive", men den store udfordring er jo at finde spillere der gider enten spille et halvt år videre i deres nuværende klub eller lunte rundt i varmen et halvt år uden spilletid.
En transfer er jo reelt set ikke komplet før en spiller kan indskrives, så på den måde har Daluigi faktisk ret.
Nej det er ikke komplet, så på den måde. Men pointen hos Blach var vel det signal vi sender til de unge spillere der ligger på grænsen til at bryde igennem, samt hvilken slags klub det er vi vil være. Så på den måde er næste transfervindue vigtigt. Jeg kan ligeledes måske se et behov for en mere kompetent Alves afløser, men synes man skal holde igen på markedet. Det er selvfølgelig svært fordi vi vel alle sammen frygter at det her transfervindue kommer til at kunne få betydning i længere tid fordi vi misser spillere som Danilo, fx.
Flere husmandsfinter !

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

En transfer er vel komplet når klubben har overtaget rettighederne til spilleren og han er på kontrakt i klubben, uanset om han er, bliver eller overhovedet kan registreres.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Blach, jeg er fuldstændig i, at klubbens egne spillere skal have tillid og muligheden for at slå til i klubben. Men det kræver trods alt, at de unge spillere har niveauet til det. Jeg tvivler på, om størestedelen af dem, du nævner har, hvad der skal til for at spille for en af verdens bedste klubber. Hvor mange unge spillere har der ikke været tale om de sidste par år, der skulle være den næste store stjerne? Ja, Bojan, 2x dos Santos, Assulin, Muniesa, Fontas, Sergi Gomez, Espinosa, Deulofeu, Jeffrén, Planes, Tello - du forsætter bare selv. Jeg finder det yderst usandsynligt, at spillere som Grimaldo, Adama, Dongou, Sandro eller Munir er gode nok.

På midten ramte vi en gylden generation med Busquest-Xavi-Iniesta. Det kan vi ikke forvente vil ske igen. Ihvertfald ikke lige forløbigt. Jeg er enig i, at unge spillere skal have chancen, men ikke på bekostning af sportslig succes. De bedste talenter skal have chancen. I øjeblikket ser jeg kun Samper som en, der på sigt kan retfærdiggøre sin plads på holdet. Bartras loyalitet og løvehjerte skal nok også give ham chancer, men så må vi se, om han griber dem.

Jeg tror ikke på Roberto, Rafinha, D.Suarez eller Halilovic.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Raman93 skrev:Blach, jeg er fuldstændig i, at klubbens egne spillere skal have tillid og muligheden for at slå til i klubben. Men det kræver trods alt, at de unge spillere har niveauet til det. Jeg tvivler på, om størestedelen af dem, du nævner har, hvad der skal til for at spille for en af verdens bedste klubber. Hvor mange unge spillere har der ikke været tale om de sidste par år, der skulle være den næste store stjerne? Ja, Bojan, 2x dos Santos, Assulin, Muniesa, Fontas, Sergi Gomez, Espinosa, Deulofeu, Jeffrén, Planes, Tello - du forsætter bare selv. Jeg finder det yderst usandsynligt, at spillere som Grimaldo, Adama, Dongou, Sandro eller Munir er gode nok.

På midten ramte vi en gylden generation med Busquest-Xavi-Iniesta. Det kan vi ikke forvente vil ske igen. Ihvertfald ikke lige forløbigt. Jeg er enig i, at unge spillere skal have chancen, men ikke på bekostning af sportslig succes. De bedste talenter skal have chancen. I øjeblikket ser jeg kun Samper som en, der på sigt kan retfærdiggøre sin plads på holdet. Bartras loyalitet og løvehjerte skal nok også give ham chancer, men så må vi se, om han griber dem.

Jeg tror ikke på Roberto, Rafinha, D.Suarez eller Halilovic.
Men vi finder jo aldrig ud af om de er gode nok hvis de ikke får chancer kontinuerligt til at bevise det. Hvis prisen for at købe et stort talent udefra nærmer sig 100M, bare fordi talentet render rundt i PSG eller City eller fordi PSG eller City er interesseret i vedkommende så er der sku mere perspektiv i at afprøve dem vi har i klubben i forvejen.

Gündogan er da en god breddespiller, men det er sgu længe siden han har vist niveauet til at kunne gå ind og slå Ini eller Rakitic permanent af holdet. Vi forstærker bredden istedet for startelleveren ved at købe ham i mine øjne og så er 30-40M lige pludselig mange penge.
Senest rettet af theKing1988 lør maj 23, 2015 7:45 am, rettet i alt 1 gang.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Raman93 skrev:Blach, jeg er fuldstændig i, at klubbens egne spillere skal have tillid og muligheden for at slå til i klubben. Men det kræver trods alt, at de unge spillere har niveauet til det. Jeg tvivler på, om størestedelen af dem, du nævner har, hvad der skal til for at spille for en af verdens bedste klubber. Hvor mange unge spillere har der ikke været tale om de sidste par år, der skulle være den næste store stjerne? Ja, Bojan, 2x dos Santos, Assulin, Muniesa, Fontas, Sergi Gomez, Espinosa, Deulofeu, Jeffrén, Planes, Tello - du forsætter bare selv. Jeg finder det yderst usandsynligt, at spillere som Grimaldo, Adama, Dongou, Sandro eller Munir er gode nok.

På midten ramte vi en gylden generation med Busquest-Xavi-Iniesta. Det kan vi ikke forvente vil ske igen. Ihvertfald ikke lige forløbigt. Jeg er enig i, at unge spillere skal have chancen, men ikke på bekostning af sportslig succes. De bedste talenter skal have chancen. I øjeblikket ser jeg kun Samper som en, der på sigt kan retfærdiggøre sin plads på holdet. Bartras loyalitet og løvehjerte skal nok også give ham chancer, men så må vi se, om han griber dem.

Jeg tror ikke på Roberto, Rafinha, D.Suarez eller Halilovic.
Helt enig.

Jeg ser også kun Samper som et kæmpe talent, og jo måske også Halilovic.

Så der for kan jeg sagtens se ideen i at hente spillere ude fra, selv om det kommer til at koste kassen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster