Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Flax_Generous »

Fantastisk spiller og sand legende. Men drop nu det der Qatar-pis.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Brombi »

Flax_Generous skrev:Fantastisk spiller og sand legende. Men drop nu det der Qatar-pis.
Enig, men et par år i Qatar og så behøver han ikke at tænke på økonomien i fremtiden - selvom han sikkert ikke kommer til at gøre det alligevel, men det går sgu hurtigt med pengene.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Flax_Generous »

Økonomisk giver det helt sikkert mening for Xavi og han er hverken den første eller sidste som gør det, men det er bare trist at se sporten omfavne en modbydelig slyngelstat som Qatar.

Hvis jeg skal tage de positive briller på - og det fortjener Xavi - så kan man dog håbe, at Qatars integration i sportens verden vil få spillover-effekter, der gør, at de generelt åbner sig og bliver mere milde på andre fronter.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Michman »

Vil give min højre arm for en sæson mere.. Men han har taget sit valg. Og hvis nogle har fortjent det så er det Xavi..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Storken »

Jeg ville ønske forhandlingerne var forløbet således:
Bartomeu: "Ønsker du at tage en tørn mere i Barca?"
Xavi: "Ja!"
Bartomeu: "Hvad med pengene?"
Xavi: "Hvor meget skal jeg betale?"

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Guardiola »

Jeg synes på mange måder det er fint, at Xavi stopper nu, mens han stadig er tæt på toppen. Ville synes det var uværdigt og ærgerligt hvis han spillede, men på et for nedadgående niveau, så man ville blive irriteret på ham. Det ville simpelthen være synd, hvis hans sidste tid i Barca skulle huskes på den måde. Havde det på samme måde med Raul i hans sidste tid i Real. Der led Real efter min mening under, at han ikke længere tilhørte den absolutte verdenselite blandt angribere. Flot af Raul at skifte til Schalke ved den lejlighed, uden nykker.

Al tak til Xavi. Fantastisk spiller, som i virkeligheden godt kunne have vundet adskillige individueller titler, uden det havde været misvisende. Et ekstremt vigtigt bindeled på midten, og en meget intelligent spilfordeler. Hans autoritet på midten ser jeg som meget vigtig, i den periode hvor vi konsekvent nedsablede Real i classicos. Det var som at se drenge med mænd på den midtbane. Tiden er rigtig nu for Xavi tror jeg, han er trods alt 35. Håber han vender tilbage i en trænerrolle i Barca på et tidspunkt, gerne sammen med Puyol. Ellers må de blive en form for mere eller mindre formelt udpegede ambassadører.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Badabing »

Guardiola skrev:Jeg synes på mange måder det er fint, at Xavi stopper nu, mens han stadig er tæt på toppen. Ville synes det var uværdigt og ærgerligt hvis han spillede, men på et for nedadgående niveau, så man ville blive irriteret på ham. Det ville simpelthen være synd, hvis hans sidste tid i Barca skulle huskes på den måde. Havde det på samme måde med Raul i hans sidste tid i Real. Der led Real efter min mening under, at han ikke længere tilhørte den absolutte verdenselite blandt angribere. Flot af Raul at skifte til Schalke ved den lejlighed, uden nykker.

Al tak til Xavi. Fantastisk spiller, som i virkeligheden godt kunne have vundet adskillige individueller titler, uden det havde været misvisende. Et ekstremt vigtigt bindeled på midten, og en meget intelligent spilfordeler. Hans autoritet på midten ser jeg som meget vigtig, i den periode hvor vi konsekvent nedsablede Real i classicos. Det var som at se drenge med mænd på den midtbane. Tiden er rigtig nu for Xavi tror jeg, han er trods alt 35. Håber han vender tilbage i en trænerrolle i Barca på et tidspunkt, gerne sammen med Puyol. Ellers må de blive en form for mere eller mindre formelt udpegede ambassadører.
Fuldstændig enig. Det er smukt, hvis han bliver i klubben hele sin karriere, men 35 år er gammelt for en midtbanespiller, og han har startet på bænken en del gange i den her sæson, så det er forståeligt hvis han føler det er på tide at tage et andet sted hen
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Nói NPO »

Tak for alt El Maestro.

En af de spillere man bare ikke kan lade være med at synes om, så meget klasse, både som menneske og spiller.

Glæder mig allerede til den dag du står på sidelinjen og dirigerer vores hold.

Lad os vinde the threble, kun for Xavi ;-) Bare for at gøre op for den guldboold han burde havde vundet i 2008.
Den lille ananas

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tw Iniesta: "So many years by your side, an honour! But this isn't over yet!!!" [@andresiniesta8]
Billede

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Neeej, stop Ini. Du tager fandme ikke med til Qatar!
Allez...

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af oernbro »

Det er ikke kun på banen Xavi har været en fryd for øjet. Kommer sådan til at savne ham :'(
Billede



Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Det mål Xavi scorede i 5-0 sejren over RM, det glemmer jeg aldrig! Troede ikke han fik den under kontrol og da han så, som en sand maestro, forvandler det til mål, sad jeg med åben mund og stirrede på skærmen. Han har, om nogen, leveret magien når det gjaldt.
Jeg synes han timer sin afgang lige så godt som sine afleveringer: Perfekt.

Det ville være så forbandet ærgerligt at se ham blive til en skygge af det han var.


Billede

LAD DET SKE! :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

En legende takker af. Tak for alt Xavi! Xavi er en af de spillere der har vaeret med til at goere spillet smukt! Det bliver meget maerkeligt at se Barca uden ham, men denne dag skulle komme desvaerre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster