12/5 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Brombi skrev:
abx skrev:
Michman skrev:
abx skrev:
Michman skrev:Er der nogen herinde fra der skal til Berlin?
Yup. Drager derned og forventer storskærm
Hvor tager du afsted fra mate?
Fra Esbjerg/Herning. Det bliver dog med lillegutten på 6 år og storebror. Så det bliver ikke den vilde hørmetur, though. Hvad med dig?
Shit er han allerede 6... Fuck tiden går hurtigt :D
Yeah, dude . Det crazy. I herinde har været med siden dag 1 :D
Agter at sige, at vi alle her har fælles forældremyndighed (billede dagen efter 3-0 over Bayern)
Billede
Senest rettet af abx tirs maj 12, 2015 11:48 pm, rettet i alt 2 gange.
Próxima Estación.... Parallel!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Er jeg seriøst den eneste som sidder med den følelse, at hvis vi gad, så havde vi vundet den her kamp? For mig at se virkede det meget som at spiller IKKE skulle spilde kræfter! En af ligaens sværeste kampe er lige om hjørnet, og mesterskabet skal afgøres på udebane. Jeg tror ikke at LE har sagt til spillerne at de skulle slappe, tror faktisk bare han har taget den meget, meget roligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nói NPO skrev:
Piquénbauer skrev:
Sidder med en pisse flad fornemmelse ligenu.
Seriøst? Så har du ALT for store forventninger til det her hold. Vi er i cl finalen efter at have slået de engelske mestre (som vi dominerede), de franske mestre (som vi ligeledes dominerede) og nu de tyske mestre (et af verdens klart bedste hold).
Så du synes kampen idag var lige i skabet eller...?

Virkede efetr min mening som om at dagens taktik var at gå tilbage og prøve at få et resultat hjem.
Når man kan chille og spare spiller i en hel halvleg ude mod bayern i en cl semi så har man gjort noget rigtigt. Vi svarede igen med de samme da bayern kom foran. Og lukkede den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Er jeg seriøst den eneste som sidder med den følelse, at hvis vi gad, så havde vi vundet den her kamp? For mig at se virkede det meget som at spiller IKKE skulle spilde kræfter! En af ligaens sværeste kampe er lige om hjørnet, og mesterskabet skal afgøres på udebane. Jeg tror ikke at LE har sagt til spillerne at de skulle slappe, tror faktisk bare han har taget den meget, meget roligt.
Fuldstændig enig. Som sagt svarede vi igen med det samme da bayern scorede. Efter det var den lukket.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Ialocin skrev:
Piquénbauer skrev:
Sidder med en pisse flad fornemmelse ligenu.
Seriøst? Så har du ALT for store forventninger til det her hold. Vi er i cl finalen efter at have slået de engelske mestre (som vi dominerede), de franske mestre (som vi ligeledes dominerede) og nu de tyske mestre (et af verdens klart bedste hold).

Rart at det ikke er alle, der er så pessimistiske herinde. Jeg tror det er godt jeg ikke har været på forum i de seneste to sæsoner, hvis folk herinde brokker sig så meget efter at vi har kvalificeret os til finalen. :lol:
Har du nu ikke det? Saadan serioest og aerligt. Fra hjertet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Brombi skrev:Er jeg seriøst den eneste som sidder med den følelse, at hvis vi gad, så havde vi vundet den her kamp? For mig at se virkede det meget som at spiller IKKE skulle spilde kræfter! En af ligaens sværeste kampe er lige om hjørnet, og mesterskabet skal afgøres på udebane. Jeg tror ikke at LE har sagt til spillerne at de skulle slappe, tror faktisk bare han har taget den meget, meget roligt.
Jeg er 100% enig!

Jeg er meget sikker på at spillerne med en 5 måls føring begyndte at tænke på at køre kampen hjem uden skader og røde kort eller noget andet.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

abx skrev:
Brombi skrev:
abx skrev:
Michman skrev:
abx skrev:
Michman skrev:Er der nogen herinde fra der skal til Berlin?
Yup. Drager derned og forventer storskærm
Hvor tager du afsted fra mate?
Fra Esbjerg/Herning. Det bliver dog med lillegutten på 6 år og storebror. Så det bliver ikke den vilde hørmetur, though. Hvad med dig?
Shit er han allerede 6... Fuck tiden går hurtigt :D
Yeah, dude . Det crazy. I herinde har været med siden dag 1 :D
Agter at sige, at vi alle her har fælles forældremyndighed (billede dagen efter 3-0 over Bayern)
Billede
Fuck han kommer til at knuse mange pigehjerter! En ægte heartbreaker, ikke ligesom ham herinde :D

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Det er imo pudsigt at der er så meget snak om resultater og lucho. Kan i seriøst ikke set hvad der er blevet tilført til holdet? Jeg kan sagtens forstå at man var utilfreds med ham omkring årskiftet (jeg var selv ved at gå amok) men siden det er der altså blevet lagt meget til vores spil.
Kritikken af ham virker lidt flad, når vi er i en CL finale og selv kan afgøre mesterskabet.

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Kubala skrev:
Ialocin skrev:
Kubala skrev:Piquenbauer: Folk kan godt se, hvad Luis Enrique har gang i, men måske kan de ikke lide det?
Så må man jo argumentere for det, i stedet for at være pessimistisk efter en dårlig halveg, hvor vi reelt var videre.

Jeg synes LE har fået organiseret vores defensiv, og vi er blevet meget bedre på dødbolde, både defensivt og offensivt. Derudover har han genfundet det høje pres, vi tidligere har haft så stor succes med. For ikke at glemme Messi's nye rolle, hvor han deltager endnu mere i det opbyggende spil, og derved fungerer Neymar og Suarez også mere som angribere, fremfor wings, hvilket tydeligvis passer dem bedre. Sidst men absolut ikke mindst er vi blevet fantastiske på kontra, hvilket helt sikkert kommer spillere som Neymar og Suarez til gode, da de netop er gode i kontrafasen.

Jeg er svært begejstret for de taktiske ændringer, da der tydeligvis var brug for fornyelse mhs. til taktikken. Inden sæsonen håbede jeg faktisk på, at vi ville hente en træner udefra, der ikke var påvirket af "Barca-indoktrineringen", men LE har vist sig at være den rette mand til jobbet.
Folk har argumenteret, men nogle gange kan man ikke overbevise hinanden. Sådan er der så meget. Jeg tror, at man skulle have kombineret mere(veksling mellem Tiki-taka og den her mere direkte stil), men det er bare mig. Han vil noget andet og fred være med det.
Jeg tror egentlig at han forsøger at veksle som du også nævner, men det er selvfølgelig sværere i nogle kampe. Men imod City og PSG formår vi da, at veksle imellem det meget direkte spil og tikitaka. Jeg kunne godt selv ønske mig lidt mere kontrol i visse kampe, hvor jeg føler vi overlader bolden for meget til modstanderen, men som jeg ser det har vi heller ikke helt spillerne på midtbanen til det. Iniesta har i en lang periode af sæsonen været ret ringe, og Rakitic er slet ikke den samme type som Xavi, og kan ikke kontrollere en kamp i samme omfang. Et indkøb af Verratti ville måske kunne ændre lidt ved dette, da han minder mere om Xavi, omend han er en mere aggressiv type.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Midtbanen har fået en meget vigtigere rolle over de sidste måneder. Har linket til at artikel fra espn som lige netop kommer ind på dette. Det virker som om at spillerne er ved at finde ud af hvordan de skal spille. Derfor er de ikke ligeså "spredte" som tidligere hvilket skaber mere kontrol.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Ialocin skrev:
Piquénbauer skrev:
Sidder med en pisse flad fornemmelse ligenu.
Seriøst? Så har du ALT for store forventninger til det her hold. Vi er i cl finalen efter at have slået de engelske mestre (som vi dominerede), de franske mestre (som vi ligeledes dominerede) og nu de tyske mestre (et af verdens klart bedste hold).

Rart at det ikke er alle, der er så pessimistiske herinde. Jeg tror det er godt jeg ikke har været på forum i de seneste to sæsoner, hvis folk herinde brokker sig så meget efter at vi har kvalificeret os til finalen. :lol:
Har du nu ikke det? Saadan serioest og aerligt. Fra hjertet.
Helt ærligt hvilken flad følelse? Vi har lige gennembanket et af verdens absolutte bedste hold, som alle frygtede inden lodtrækning. Mange herinde havde allerede afskrevet os lige efter lodtrækningen!

Ja her til aften var det ikke ligeså overbevisende som i første kamp, men hvorfor spilde al den energi? For mig at se er det kun dum energi at spilde. Derudover lignede det, at Enrique gerne ville prøve at spille med Masche og Busquets på midten, i en "stor" kamp, og hvorfor ikke? Efter Neymar scorede det første mål var den hjemme, og efter det andet mål sad jeg og spillede lidt candy crush, selvom jeg ikke havde set de første 30 minutter..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombz, skriver du til mig? Jeg sidder squ ikke med en flad fornemmelse eller noget. Det var ikke det jeg skrev. ;-)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Brombz, skriver du til mig? Jeg sidder squ ikke med en flad fornemmelse eller noget. Det var ikke det jeg skrev. ;-)
Ved ikke lige om jeg citerede de rigtige, men den er rettet mod dem, som sidder med en flad fornemmelse :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jeg var så fanget med mine unger fra 8. klasse på lejrtur i københavn. Vi skulle selvfølgelig i Tivoli....

Men de er nu engang herligt selskab, ligesom folk herinde er det! Tillykke med 3 finaler folkens!!

Og så! - Nogen med highlights, PLEASE!!!
Forumlegende

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:Brombz, skriver du til mig? Jeg sidder squ ikke med en flad fornemmelse eller noget. Det var ikke det jeg skrev. ;-)
Ved ikke lige om jeg citerede de rigtige, men den er rettet mod dem, som sidder med en flad fornemmelse :D

Smæk den op hver uge på Real's forum :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster