12/5 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Blaugrana92 skrev:Nå, i løbet af disse 180 minutters fodbold mod Bayern, har vi sådan cirka været godt spillende i 40 minutter - hvis vi skal sætte den lidt højt, kan vi godt sige 45 minutter. Vi havde et fantastisk første kvarter og et fantastisk sidste kvarter af kampen på Camp Nou. I denne kamp har vi haft 10 gode minutter i første halvleg. Det er altså bare ikke godt nok, Luis Enrique. Jeg vil have mere end en 3-0 sejr på Camp Nou og et 3-2 nederlag i Bayern. Jeg vil have en følelse af at vi er med i kampen og ikke en følelse af at vi bliver kørt ud på røv og albuer, men stjæler sejrene gennem kontra-angreb, vanvittige individuelle detaljer og flotte redninger. Jeg vil se os spille som et hold. Hvis Lucho ikke kan tilbyde os noget der bare minder om dette i kampe som denne - hvor vi trods alt møder et stærkt, stærkt decimeret Bayern-mandskab, der er uden deres klart største profiler - så tror jeg ikke at Lucho er en træner jeg gerne vil have i fremtiden. My two cents.

Haha hold da op. Det er lidt forfærdeligt at læse dine indlæg, for du piver sgu altid over et eller andet.
Vi var KLART bedst i første kamp, hvor de ikke har andet end Lewans chance, og vi brænder trods alt flere store chancer før vi scorer. Den her kamp er lukket efter Neymars udligning, og det generer mig egentlig ikke særlig meget, at vi ikke spiller bedre i anden halveg. Det er naturligt at falde i kadence, når man har vundet selvom jeg da helst havde set, at vi fortsatte i samme tempo.

LE har igennem sæsonen været et friskt pust, hvor især dødbolde og kontra er blevet forbedret MARKANT. Det var for let at dække op overfor vores temmelig kedeligt tiki-taka til sidst under Pep, Vilanova og Martino og jeg er meget begejstret for vores ændring i spillestilen. Vi har ikke en Xavi længere til, at kontrollere kampen og holde på bolden i samme omfang som tidligere, men LE har reageret korrekt på dette, hvilket ingen af de andre formåede.

Man skal ikke holde fast i en taktik for enhver pris. Jeg foretrækker helt klart dette, fremfor hvad vi har set i de seneste sæsoner.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Raman93 skrev:Mats er i øvrigt så småt begyndt at vise tysk autoritet overfor de skide lationer
Yes - så det godt. Fedt at skælde ud, selv Messi.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg fejrer finalen med at ansætte!
http://m.dba.dk/kontordame-tiltraedelse/id-1012565096/
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Marc Andre var vigtig igen!

Han var fantastisk!

Noget andet jeg kom til at taenke paa var, at det maa vaere en smule maerkeligt at vaere Bravo. Han er foerste maalmand, men det er alligevel Ter Stegen der skal spille finaler.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

De er ikke det samme hold uden Ribben og Robery

Gæt hvem.

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

OliverDK skrev:
De er ikke det samme hold uden Ribben og Robery

Gæt hvem.

Er det Grønkål?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Elkjær: "Ribben og Robbery..." :roll:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Skydefinten skrev:Jeg fejrer finalen med at ansætte!
http://m.dba.dk/kontordame-tiltraedelse/id-1012565096/
Det er næsten sørgeligt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Jeg tror sgu vi ryger ud. Vi er helt på røven. Bayern vil det her.
Gik glip af de første 30 minutter, så ville lige læse tråden igennem, og så lige den her :D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg tror sgu vi ryger ud. Vi er helt på røven. Bayern vil det her.
Gik glip af de første 30 minutter, så ville lige læse tråden igennem, og så lige den her :D
Hehe det er ved at blive en klassiker. Blau du skal bare fortsætte med at brokke dig i restens af sæsonens kampe ;-) Så tager vi the treble!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er slet ikke tilfreds med vores spil i aften. Forventer at der bliver rettet på det i kampen mod Juventus. ;)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »



Sødt.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hvis man vil have Luis Enrique som træner, så skal man regne med sådanne kampe, når man har skabt et resultat, som kan forsvares gennem mindre kontrol etc. Han er en beregnende træner. Det er ikke skønt, men sådan er det. Man havde allerede afgjort det her i første halvleg.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg tror sgu vi ryger ud. Vi er helt på røven. Bayern vil det her.
Gik glip af de første 30 minutter, så ville lige læse tråden igennem, og så lige den her :D
Og nu siger jeg bare lige noget hurtigt. Hvis det ikke havde været for ter Stegens vanvittige præstation, så var vi også røget ud. Bayern kørte os ud på røv og albuer i langt størstedelen af kampen. Vi scorede på to kontra-angreb og Bayern havde en syndflod af chancer. Der er hovedstødet i første halvleg, som ter Stegen henter helt oppe i sammenføjningen. Der er Lewandowskis afslutning, som ter Stegen må helt ind på stregen at hente. Der er Schweinsteigers afslutning, som ter Stegen må helt op at hænge efter. Dertil har Benatia (endnu) en rigtig fin mulighed efter en dødbold.

Kald mig hvad I vil, men jeg vil altså meget gerne snakke om andet end bare resultatet (som over de to kampe selvsagt var fantastisk), for bagved synes jeg at der gemmer sig nogle bekymrende tendenser, såsom at vi ikke var bare i nærheden af at vinde slaget om midtbanen. Det var ikke engang et slag, men nærmere en massakre. Jeg ved ikke om jeg vil sige at vi var heldige med ikke at tabe større, men vi var i hvert tilfælde dybt, dybt afhængige af individuelle genialiteter og det synes jeg er bekymrende. Meget bekymrende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Man skal sgu passe på med at tildele denne kamp for meget betydning. Vi kom ind til den med et fremragende resultat og vi svarede igen med det samme da bayern kom foran. Efter det skulle den bare afvikles. Og vi fik endda sparet lidt spillere.

Fuldt fortjent at vi går videre set over 2 kampe. Så kan man spekulere i hvordan det var endt hvis bayern havde haft deres bedste spillere klar. Men udfra hvad dette hold har leveret så tror jeg sgu ikke at det havde gjort den store forskel. Vi havde "bare" skruet endnu mere op for trykket.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster