Marco Verratti

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

Nu må vi se. Med batros historie i klubben ville det overhovedet ikke undre mig hvis man sked på alt og alle og hentede en inden valget. Men det bliver svært for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Brombi »

Ja, man får vel heller ikke en meget bedre kampagne end et køb af Pogba/Verratti og samtidig vandt 2-3 titler :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe nej. Hvis vi vinder alle 3 titler i år så er jeg sgu bange for at manden kan blive genvalgt. Det er lidt noget vi glemmer i disse gode tider.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af ladislau »

Hvis ikke vi kan få Pogba eller allerhelst Verratti, så er det jo bare at vente til næste sommer. Med at handle. Når vi nu ikke kan bruge spillerne før anywho, så giver det jo kun mening at betale for den absolutte top nu.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Raman93 »

Altså, som jeg har har vi akut brug for en verdenklasse CM, især taget i betragtning, at Xavi højst sandsynligt forlader os, hvilket efterlader os med Rakitic og Iniesta som stærke CM's. Og med Iniesta's dalende niveau, så er vi ualmindeligt tyndt besat på den position. Når det bliver muligt at forny truppen, er vores midtbane det første sted, der skal træde en ny mand til - og gerne en verdensklasse af slagsen. Hvis vi venter til sommer, er Pogba i hvertfald ikke længere en mulighed.

Derfor er det vigtigt at vi allerede denne sommer arbejder på en transfer. Jeg frygter lidt, at en midtbane med Veratti/Rakitic vil mangle gennembrudshidsighed og flair. Men vi vil være ufatteligt stærke uden bold, og Veratti fordeler spillet godt. På den anden side vil en midtbane med Rakitic/Pogba ikke kunne holde bolden, og jeg kan ikke se, hvordan de vil spille sig ud af presset, når Real lægger et massivt pres. Det bliver indianerbold uden lige.
Uanset hvad, så tror jeg ikke, at vi i sidste ende lander hverken Veratti eller Pogba. PSG vil ikke sælge, og Veratti er - efter alt at dømme - glad i Paris. Hvis Juventus vitterligt har takket nej til 80 millioner euro, så takker jeg også nej til Pogba. Jeg har lidt på fornemmelsen, at den ene bliver i Paris, og den anden skifter til Paris.

Hvad så?
Gå på rov i Dortmund og hent Gundogan og Reus. Rakitic/Gundogan og Gundogan/Iniesta vil komplementere hinanden ganske glimrende. Det smarte ved Reus er, at man ikke finder en topklasse angriber, der vil agere reserve for MSN - og det er her Reus kommer ind i billedet, idet han også spiller Iniesta position. Samtidig kan han tage over for MSN, såfremt en af dem er skadet.
Gundogan 20-25 millioner euro, Reus 30-40 millioner euro.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Bager »

Glemmer du ikke lidt de midtbanefolk vi allerede har? Hvis ikke Roberto, så ihvertfald Rafinha, som får mere og mere spilletid, og som spiller solidt. Herudover mener jeg ikke, Iniestas niveau er dalende, men det er nok vel en vurderingssag. Så skal vi naturligvis heller ikke glemmte at vi har en meget ung, talentfuld spiller rendende rundt med masser af spilletid i en anden spansk storklub, nemlig Dennis Suarez. Han er på nuværende tidspunkt længere i sin udvikling end Iniesta var på samme alder. Det kan man ikke bare smide væk.

Tricket bliver lidt at finde 2-3 spillere af absolut højeste klasse, og 1-2-3 spiller(e), som gider agere backup. Det tror jeg ikke Reus gider. Rafinha gider nok heller ikke for evigt. Det ville heller ikke give mening hvis Rafinha begyndte at få mindre spilletid end nu, da han gør det godt, blot fordi vi skal have en ny stjerne ind. Endelig vil en spiller udefra skulle vænne sig til vores spillestil. En midtbanespiller som Gundogan vil nok vænne sig ret hurtigt til det, men jeg tror det bliver sværere for en ny angriber som Reus.
Visca el Barca

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Michman »

Hvis vi skal hente en af de to.. Så ser jeg helst Verratti..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Drake »

Jeg er enligt "ligeglad" hvem vi ellers køber, bare vi køber Verratti!

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af Drake tors maj 28, 2015 5:56 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Storken »

Verratti har fået 33 gule kort i 87 Ligue 1 kampe. Det svarer til et gult kort i 38% af kampene. For at sætte det lidt i perspektiv, så har Sergio Ramos fået gult kort i 36% af kampene i La Liga!

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af emo »

Korrupt liga, eller hans placering/rolle, eller hans mentalitet. Se på hans stats for Pescara, viser de samme tegn.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Storken »

emo skrev:Korrupt liga, eller hans placering/rolle, eller hans mentalitet. Se på hans stats for Pescara, viser de samme tegn.
14 gule kort i 58 Serie B kampe. Derudover fik han 3 røde kort.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Michman »

Ham ser jeg som det bedste køb..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

Kommer ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Kommer ikke til at ske.
Nope.. Men jeg drømmer stadig..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Deco »

ifølge Mundo Deportivo og flere kilder, så har vi rykket fokus hen på VERRATTI!!! da pogbas løn og pris er for latterlig.

Jeg vil mene, som mange andre herinde, at verratti vil passe bedre ind i barca!!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster