Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Efter kampen i dag kom jeg til at tænke på om Ronaldo overhovedet har ramt målet på et frispark i flere måneder?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

B-Freak skrev:Efter kampen i dag kom jeg til at tænke på om Ronaldo overhovedet har ramt målet på et frispark i flere måneder?
Han scorede i sidste måned.

Inden da havde han ikke scoret på frispark siden april mod Bayern i april sidste år. Så ca 1 gang om året. Han er dygtig.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

ulrich skrev:
B-Freak skrev:Efter kampen i dag kom jeg til at tænke på om Ronaldo overhovedet har ramt målet på et frispark i flere måneder?
Han scorede i sidste måned.

Inden da havde han ikke scoret på frispark siden april mod Bayern i april sidste år. Så ca 1 gang om året. Han er dygtig.
Haha fantastisk :grin:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Fantastisk resultat. Det havde selvfølgelig været perfekt, hvis Valencia havde formået at holde to måls føring, men nu skal man heller ikke blive for grådig. Tænkt at det måske bliver Cristianos brændt straffespark, som gør at mesterskabet ender hos os :grin: :grin: :grin: .

Jeg tager dog intet for givet. Jeg venter med at fejre. Vi har to meget svære kampe tilbage. Atletico med Simeone som kæmper for den tredjeplads, som er så vigtig for dem ifølge Simeone selv. Og Depor som kæmper for overlevelsen.

Men det ser rigtig godt ud lige nu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

BBC = Bye bye Carlo ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

"Nå, så blev det endelig lovligt at kritisere Ancelotti herinde :)

Står det til mig, fyres han når sæsonen er slut (af grunde som jeg har nævnt mange gange før), MEN, det afhænger dog af, hvem man har udset til at være hans erstatning. Jeg er ikke fan af Zidane løsningen, så hvis det står mellem Carlo og Zidane, så vil jeg hellere have, at han fortsætter. Det samme gælder i øvrigt også for Benitez.

Klopp og Löw er to trænere, jeg gerne vil have. Begge praktiserer en spillestil, jeg er fan af. Klopp er ledig, mens Löw burde kunne fristes. Jeg tror, at begge ville være i stand til, at forbedre holdet gevaldigt.

Jeg tror dog, uanset om vi vinder eller taber til Juventus, at han fortsætter. Han har spillernes opbakning, og tilsyneladende også Florentino Perez'.".. Kom lige til at kigge ind på den danske puta side..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Puha jeg er lidt bange for at spillerne nu, efter at kommet foran med 4 point, begynder at slappe lidt for meget af. Der skal nok ret meget til for at vi taber 4 point, men et uafgjort og et nederlag er jo ikke 100% utænkeligt, taget modstanderne i betragtning. Jeg sidder lidt med en følelse, at vi skulle have sparet nogle af Cordoba målene til de sidste 2 runder :D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Depor på campen må aldrig give problemer. Men lad os afslutte det inden mod ATM.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Puha jeg er lidt bange for at spillerne nu, efter at kommet foran med 4 point, begynder at slappe lidt for meget af. Der skal nok ret meget til for at vi taber 4 point, men et uafgjort og et nederlag er jo ikke 100% utænkeligt, taget modstanderne i betragtning. Jeg sidder lidt med en følelse, at vi skulle have sparet nogle af Cordoba målene til de sidste 2 runder :D
Ja selvom vi spiller to gange uafgjort og Real vinder sine kampe, så er de mestre. Det bliver meget spændende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Det interessante set med Barca øjne er, hvordan kampen i dag kommer til at påvirke Reals kamp mod Juventus og dermed vores potentielle modstander i CL finalen (den må ikke glippe!).
Bliver Kross klar? Hvor hårdt har kampen taget på spillerne. Umiddelbart vurderet brugte Real Madrid voldsom meget energi på at vende kampen i 2. halvleg. De har dog en ekstra hviledag i forhold til os.

Håber på en finale mod Juventus. Her er vores chancer størst, og det vil være ubærligt, hvis Real Madrid som det første hold genvandt CL...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Man må næsten gå ud fra, at RM vinder deres to resterende kampe, hvilket gør at de ender på 92 point. Efter igår har vi 90 point. At RM får uafgjort mod Valenca, gør at vi ikke kan bruge uafgjort mod AM og Depor til noget som helst. Vi skal vinde en af kampene.

Hvis vi taber point mod AM, får vi én mulighed, og det er Depor på hjemmebane. Ligaen er ikke hjemme, men for satan den er tæt på. Vi kan - og bør - afgøre det allerede i næste weekend, Vamos!


Sent from my iPad using Tapatalk
Visca el Barca

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Real Madrid

Indlæg af abx »

Havde vi ikke også en lignende kamp sidste i de sidste runder sidste år, hvor vi skulle slå et ligegyldigt hold på hjemmebane, men så fuckede vi op?
Próxima Estación.... Parallel!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Vi skal have fuld koncentration og absolut ingen hvilen på laurbærene i de sidste to spillerunder. Det ser godt ud for os, men den er IKKE hjemme endnu.
Håber virkelig vi går 100% efter at vinde på Vicente Calderon. Det er simpelthen for skrøbeligt hvis det hele kommer ned til én kamp/allersidste spillerunde.

Fuld fart frem!

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af puyol83 »

Tjo vi har vundet alle tre opgør med sammenlagt 7-3, men to af kampene var på hjemmebane og i den sidste kamp (copa returen på Vicente Calderon) fik de en mand smidt ud i pausen og stoppede mere eller mindre med at spille i anden halvleg.

Jeg håber at vi kan skrabe en smal sejr hjem; det ville være poetisk retfærdighed at vinde mesterskabet på deres hjemmebane når nu vi tabte det til dem på Camp Nou sidste år! Og hvis vi tilmed kan komme forbi Bayern i midtugen vil alle spøgelserne fra de sidste par år vel efterhånden være gendrevet :glad:
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Ved iKke rigtigt hvad jeg håber mod AM. Det kunne være dejligt at sikre sig mesterskabet inden sidste spillerunde.
På den anden side vil det være lækkert at se to finaler (jeg har billetter, yes!) på Camp Nou inden for een uge. Hvis det skulle have været helt perfekt, havde der også været CL Finale på Camp Nou med Barca.

Frygter lidt gentagelsen fra sidste år, hvor jeg oplevede en af mine store nedture på Camp Nou i sidste spillerunde mod netop AM.

Hvad siger I, skal vi afgøre det på Vicente Calderon eller hjemme på campen?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster