6/5 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af miklas1911 »

Messi, Neymar and Suarez have now together scored 111 goals for Barcelona so far this season #fcblive
Lionel Messi is the only player to have scored from outside the box in a CL game against Bayern this season #fcblive
Lionel Messi has scored 78 goals in his 100 games in European competitions #fcblive
Messi has surpassed Luiz Adriano and Ronaldo (both 9) to become the top goalscorer in this season´s Champions League (10 goals) #fcblive
Surpassing Ronaldo, Lionel Messi becomes the all-time topscorer in the Champions League (77) #fcblive
Tw Gary Lineker (ex-player): "It´s such a joy to watch Messi. The greatest! Anyone still arguing? He´s the Messiah."
Tw Ivan Campo (ex-Real Madrid): "Incredible.LEO MESSI IS INCREDIBLE. No tactics, no player can stop him."
VISCAAA!!!
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Kubala »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:Man skal forlænge med Alves. Han har været stabil og i det store opgør, så viser han, at han stadig er en af verdens bedste backs, hvis ikke den bedste.
Jeg er helt enig. Han er vigtig for både sammenholdet og præstationerne på banen. Der skal forlænges med ham samtidig med at vi køber et vildt talent, det kunne sagtens være at hente Bellering tilbage fra Arsenal(!) ;-)
Uanset, hvad man foretager sig, så skal man forlænge med Alves. Jeg tror, at han stadig har to sæsoner i sig på allerhøjeste niveau. Desuden er han god venner med nogle vigtige spillere på holdet og generelt en vellidt spiller, så det ville være dumt at skille sig af med ham. Derudover er der ikke bedre alternativer på positionen i truppen, eller det er i hvert fald sådan billedet ser ud.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
Fb Messi: "Good result, but we haven't achieved anything yet. Still 90 mins left, it'll be tough. Need to be ready."
Det er denne holdning, jeg snakker om. Fantastisk fodboldspiller.
Præcis. Neuer og Lahm kunne lære af den her form for ydmyghed. Ydmyghed er især smukt når det kommer fra den bedste nogensinde.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:
Luis Enrique: "Sub Mascherano? He has calf muscle discomfort." #fcblive
Nej vel? Hvor er det irriterende!
No worries. Vermaelen's our back.

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Alves er en af de bedste "genpres-spillere" i verden.
Spot on. Jeg ville selv have skrevet det i løbet af kampen, men glemte det fuldstændig. En af de grundene til at Alves erobrer flere bolde end nogen anden Barcelona-spiller, er at han er fuldkommen utrættelig i sit genpres. Derfor begår han også mange frispark. Men han er så god til at jagte bolden vanvittigt intensivt i de første 5-15 sekunder efter vi har tabt den. Han går så meget på kroppen af sine modspillere. Det er i det hele taget imponerende, hvordan Alves stadig bare performer hver gang der virkelig er behov for det. Vi stikker ofte til ham for de ringe indlæg og den excentriske attitude, men han er i mine øjne blandt de absolut bedste og mest komplette højrebacks i spillets historie, måske endda kun overgået af landsmanden Cafu.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Blaugrana92 »

Fritte skrev:
Michman skrev:Billede
Hvor er Xavi?
Fire muligheder:

1) Han tog billedet.
2) Han var ved at dele en halv flaske rødvin med Pep.
3) Han var i gang med sin debriefing af Luis Enrique og Juan Carlos Unzué.
4) Han skred meget, meget tidligt, så han kunne komme ud og samle svampe.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Brombi »

Jeg tænker at han enten var på toilettet eller nød at have hele badet for sig selv.. Jeg tror godt Xavi kan lide at være alene ude i badet og bare stå og filosofere..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


:lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Inden kampen, troede jeg seriøst at vi ville tabe, men Messi ville det anderledes, den mand er for vild! Hold kæft hvor er jeg glad nu, så dejligt at vinde over de skide tyskere og så 3-0, amen altså! Mine skrig blev vildere og vildere for hver scoring! Tak for en dejlig kamp gutter! Det må vi gøre en anden god gang!

VAMOS!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:Inden kampen, troede jeg seriøst at vi ville tabe, men Messi ville det anderledes, den mand er for vild! Hold kæft hvor er jeg glad nu, så dejligt at vinde over de skide tyskere og så 3-0, amen altså! Mine skrig blev vildere og vildere for hver scoring! Tak for en dejlig kamp gutter! Det må vi gøre en anden god gang!

VAMOS!
Jeg fik mine første klage fra min overbo her til aften.. At han så måtte komme ned 3 gange var så heller ikke skide godt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af abx »

Jeg er glad
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Michman skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Inden kampen, troede jeg seriøst at vi ville tabe, men Messi ville det anderledes, den mand er for vild! Hold kæft hvor er jeg glad nu, så dejligt at vinde over de skide tyskere og så 3-0, amen altså! Mine skrig blev vildere og vildere for hver scoring! Tak for en dejlig kamp gutter! Det må vi gøre en anden god gang!

VAMOS!
Jeg fik mine første klage fra min overbo her til aften.. At han så måtte komme ned 3 gange var så heller ikke skide godt..
Fuck ham, mate! Vi har fucking tævet pølsetyskerne og Messi fik Hitler's våde drøm til at ligne en miniputspiller!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af mathi »

Nói NPO skrev:
Skydefinten skrev:Prebse: Messi spillede ingen stor kamp i aften, men han afgjorde kampen.

Godnat.
God joke. Manden er jo fuldstændig paranoid. Messi spillede jo fucking grande hele kampen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er jo rigtigt. Messi var hverken outstanding eller noget de første 70 minutter. Han har spillet langt bedre kampe, men var stadig den afgørende faktor, hvilket igen vidner om hans kvalitet.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af emo »

Hola, Ray? Dónde estás Ray ? Raaaaay?
Allez...

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af ulrich »

mathi skrev:
Nói NPO skrev:
Skydefinten skrev:Prebse: Messi spillede ingen stor kamp i aften, men han afgjorde kampen.

Godnat.
God joke. Manden er jo fuldstændig paranoid. Messi spillede jo fucking grande hele kampen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er jo rigtigt. Messi var hverken outstanding eller noget de første 70 minutter. Han har spillet langt bedre kampe, men var stadig den afgørende faktor, hvilket igen vidner om hans kvalitet.
wat

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster