6/5 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Muddi12345 skrev:
Visca El Barca skrev:
Muddi12345 skrev:
Storken skrev:
Remember last year, when people were asking if Messi's time had passed? That was adorable.:)
Hahahaha fantastisk!!
Ballon D'or number 5, incoming..
Der var faktisk folk herinde, som mente at hans tid var over og han skulle ligge sit spil om. At han aldrig ville blive den samme, at han havde mistet gejsten.
Altså hvis vi skal være ærlige, så havde han jo mistet gejsten sidste år. Han var helt ved siden af sig selv, og det har han også indrømmet i et interview for nyligt. Han følte sig ikke ønsket, og havde det hårdt på og udenfor banen.
At han i DEN grad er tilbage i år tror jeg skyldes Neymar og Suarez. De har udviklet et fantastisk forhold, hvor de elsker hinanden og hinandens spillestile. Jeg tror de synes, at det er sjovt at spille fodbold sammen, som i skolegården. De er fantastiske alle 3.
Og selvfølgelig at Lucho har fået en arbejdsiver ind i samtlige spillere.

Han havde en dårlig sæson ja, men ikke ens betydende med at han var færdig. Noget jeg f.eks. blev ved med at sige. Og at han er tilbage, skyldes ikke Lui og Neymar, i hvert fald ikke afgørende. Det skyldes hans vilje til at ville overgå sig selv. Hans dedikation, hans villighed til at ville arbejde endnu hårdere og lære. Han bygger jo på næsten hvert år, selvom man tror det ikke kan blive bedre.

Det er dét, der gør ham unik.
Og så har lucho givet ham den perfekte rolle. Det er helt vildt så fri Messi er til at søge derhen hvor han vil. Og gennem systemet får han konstant støtte fra især rak.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af OliverDK »

Det er fandeme sørgeligt, at en spiller som Buffon aldrig har vundet CL. Kæmpe idol!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Heartbreaker »

Ikke nok med at de skal hente 3 mål: Hvis vi scorer et enkelt, så skal de altså lave 5.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg ved at Preben lukker meget lort ud, han har sikkert sagt en masse dumme ting, igen i aften. Men der var en der skrev, at Preben mente vi ikke havde spillet en rigtig god kamp, det er jeg tilbøjelig til at give ham ret i.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Visca El Barca »

Leo har altid haft fri rolle, lige bortset fra hans tid under Rijkaard.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Michman skrev:Rakitic styrede den midtbane i aften..
Hmm, han var rigtig god, men Ini, han var konge. Hvis i genser kampen, læg lige mærke til hans arbejde og hans boldomgang. Det var helt vildt, især da Pep lykkedes med at overgå Lucho taktisk. Ini tog dirigent stokken, og han var sublim.
Hvordan gjorde pep det? Bayern var ikke farlige i dag. De kom frem til en chance. Har svært ved at se hvordan han vandt taktisk når hans hold ikke kom frem til noget og hans hold tabte med 3.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af OliverDK »

Igor Casillas. Den var ny, Jes.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Blaugrana92 »

Et par Twitter-reaktioner på 2-0 målet:
Didier Drogba skrev:Omg...
Romelu Lukaku skrev:OMG
Christian Benteke skrev:Thank you messi.
Kobe Bryant skrev:#Messi #MagisterialMessi
Robert Huth skrev:Don't think there can be anything worse in football than running backwards, one v one with messi
Joey Barton skrev:Oh my god... Messi...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:
Lahm: "Messi? He is just another player. We saw him during 7-0 and saw him in world cup final. He is not a problem at all to be honest."


Si, si...
Hold da kæft for en tumpe
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Leo har altid haft fri rolle, lige bortset fra hans tid under Rijkaard.

Ikke så fri som nu. Før var han altså låst mere centralt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Tolquhon »

Skydefinten skrev:Prebse: Messi spillede ingen stor kamp i aften, men han afgjorde kampen.

Godnat.
Med aftenens kamp har mit abonnement på Sky allerede tjent sig selv ind - at jeg så slipper for at høre på den slags ævl er bare prikken over i'et! :eek:

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Journalisten »

Tillykke med sejren! I har eddermandme fundet formen, og det er om noget fortjent, hvis i napper trofæet, sådan som i har tryllet jer igennem. Den der trio.. Hader den :-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af JonasV »

Jeg synes at vi i første halvleg viste den gejst og energi, som jeg manglede så ufatteligt meget i Tata-sæsonen. Udover Messi-show og et flot udgangspunkt inden returopgøret, er det hvad jeg vil smile ned i hovedpuden over i nat.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af JonasV »

Journalisten skrev:Tillykke med sejren! I har eddermandme fundet formen, og det er om noget fortjent, hvis i napper trofæet, sådan som i har tryllet jer igennem. Den der trio.. Hader den :-)
Tak for hattetip. God stil, sir.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Michman skrev:Rakitic styrede den midtbane i aften..
Hmm, han var rigtig god, men Ini, han var konge. Hvis i genser kampen, læg lige mærke til hans arbejde og hans boldomgang. Det var helt vildt, især da Pep lykkedes med at overgå Lucho taktisk. Ini tog dirigent stokken, og han var sublim.
Hvordan gjorde pep det? Bayern var ikke farlige i dag. De kom frem til en chance. Har svært ved at se hvordan han vandt taktisk når hans hold ikke kom frem til noget og hans hold tabte med 3.

Det er også svært at fatte det, når man ikke ved så meget om taktik, så ikke noget der Piquenbauer ;-)

Vi vandt, er det ikke fantastisk? ;-)

Glem alt det andet, snak om taktik kan være så ligegyldig og nogengange så kompliceret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster