6/5 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Visca El Barca »

Rakitc: "Messi? I won't repeat all I said, people could get bored... He showed the difference between a great player and a unique player."
Husk også at klappe dig selv på skulderen Rak. Du var fantastisk i aften.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af OliverDK »

Heartbreaker skrev:Monto Carlo ved 2-0 scoringen: https://www.facebook.com/montecarloDR3/ ... =2&theater
Havde LIGE kopieret linket brothr :(
Men kæft jeg elsker Peter Falktoft!!! Det er for fedt det der :lol:

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Muddi12345 »

Visca El Barca skrev:
Muddi12345 skrev:
Storken skrev:
Remember last year, when people were asking if Messi's time had passed? That was adorable.:)
Hahahaha fantastisk!!
Ballon D'or number 5, incoming..
Der var faktisk folk herinde, som mente at hans tid var over og han skulle ligge sit spil om. At han aldrig ville blive den samme, at han havde mistet gejsten.
Altså hvis vi skal være ærlige, så havde han jo mistet gejsten sidste år. Han var helt ved siden af sig selv, og det har han også indrømmet i et interview for nyligt. Han følte sig ikke ønsket, og havde det hårdt på og udenfor banen.
At han i DEN grad er tilbage i år tror jeg skyldes Neymar og Suarez. De har udviklet et fantastisk forhold, hvor de elsker hinanden og hinandens spillestile. Jeg tror de synes, at det er sjovt at spille fodbold sammen, som i skolegården. De er fantastiske alle 3.
Og selvfølgelig at Lucho har fået en arbejdsiver ind i samtlige spillere.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af emo »

Det virker ikke til at Neymar opdager hvor vigtigt hans mål er. Virker til at han for alvor først jubler efter noget tid...
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Brombi »

Jeg ville ikke have en HTC one m9...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af A$AP »

Fandme en pinlig undskylning for et fodboldstudie.. Giv den til canal 9.. Selv TV2 Charlie ville være en forbedring.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Michman »

Rakitic styrede den midtbane i aften..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af ulrich »

Jeg ville gerne.. Min m8 er slidt :-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Visca El Barca »

Muddi12345 skrev:
Visca El Barca skrev:
Muddi12345 skrev:
Storken skrev:
Remember last year, when people were asking if Messi's time had passed? That was adorable.:)
Hahahaha fantastisk!!
Ballon D'or number 5, incoming..
Der var faktisk folk herinde, som mente at hans tid var over og han skulle ligge sit spil om. At han aldrig ville blive den samme, at han havde mistet gejsten.
Altså hvis vi skal være ærlige, så havde han jo mistet gejsten sidste år. Han var helt ved siden af sig selv, og det har han også indrømmet i et interview for nyligt. Han følte sig ikke ønsket, og havde det hårdt på og udenfor banen.
At han i DEN grad er tilbage i år tror jeg skyldes Neymar og Suarez. De har udviklet et fantastisk forhold, hvor de elsker hinanden og hinandens spillestile. Jeg tror de synes, at det er sjovt at spille fodbold sammen, som i skolegården. De er fantastiske alle 3.
Og selvfølgelig at Lucho har fået en arbejdsiver ind i samtlige spillere.

Han havde en dårlig sæson ja, men ikke ens betydende med at han var færdig. Noget jeg f.eks. blev ved med at sige. Og at han er tilbage, skyldes ikke Lui og Neymar, i hvert fald ikke afgørende. Det skyldes hans vilje til at ville overgå sig selv. Hans dedikation, hans villighed til at ville arbejde endnu hårdere og lære. Han bygger jo på næsten hvert år, selvom man tror det ikke kan blive bedre.

Det er dét, der gør ham unik.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af OliverDK »

A$AP skrev:Fandme en pinlig undskylning for et fodboldstudie.. Giv den til canal 9.. Selv TV2 Charlie ville være en forbedring.
Vil hellere høre Jarl Friis Mikkelsen og Keld og Hilda snakke om fodbold end Preben.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:Rakitic styrede den midtbane i aften..
Hmm, han var rigtig god, men Ini, han var konge. Hvis i genser kampen, læg lige mærke til hans arbejde og hans boldomgang. Det var helt vildt, især da Pep lykkedes med at overgå Lucho taktisk. Ini tog dirigent stokken, og han var sublim.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af emo »

Lahm: "Messi? He is just another player. We saw him during 7-0 and saw him in world cup final. He is not a problem at all to be honest."


Si, si...
Allez...

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Xavi6Smede »

Visca El Barca skrev:
Xavi6Smede skrev:Relativ lige kamp hvor det afgørende blev, at vi havde vores stærkeste offensiv med. Havde Neymar og Suarez spillet en god kamp, så var det blev rigtig grimt for Bayern.

Havde nogen sagt vi var på vej mod The Treble for 5 måneder siden, så havde jeg troet manden var psykisk syg. Vanvittigt som sæsonen har udviklet sig siden nederlaget til Sociedad!
Udover det, så var det igen personlig fejl fra Bayern, der satte os i gang. Hvem var det, der mistede bolden ved 1-0? Og Neuer så heller ikke alt for godt ud, selvom det var godt sparket. Mål nummer to lidt det samme.

Det er dog ikke lukket. Bayern kan sagtens gøre det ved os, som vi har gjort ved dem.
Det var Bernat ved 1.mål og Rafinha ved 2. mål. Men vi lavede også flere fejl, og især midt i 2.halvleg kom de frem til rigtige mange situationer på deres højre side, hvor Robben havde været forfærdelig at stå over for. De manglede tydeligt deres individualister.

Man skal aldrig sige aldrig, men jeg kan ikke forestille mig, at Bayern henter 3 mål med den offensiv.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Ter Stegen har ikke haft en eneste fejlaflevering hvis jeg ikke tager fejl.
Han er faldet godt til og kan blive endnu bedre selvom jeg ikke troede på det da han kom til klubben.
Respekt og thumbs up!!
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster