6/5 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:
Reporer: "Who is the best player in the world?'

Neuer: "It's difficult to tell but one of the best will play against us tomorrow"
One of the best? Kom nu ind i kampen, Neuer. More like three of the best.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Skydefinten »

Guardiola: “If Messi is in top form, no defense can stop him. There's is no system to stop Messi. He's too good.”
Guardiola: “You just have to try to limit Messi in another way, stop the ball reaching him, but even then, you can't stop him.”
"He is right..."
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Badabing »

puyol83 skrev:
Piquénbauer skrev:Hvis i keder jer så har i her en masse afleveringer fra mini neuer... Han er så vild med fødderne.

Fed video, han er helt klart fremtidens mand! Nogen der ved hvem der har lavet musikken i videoen?
Den første sang er
phpBB [video]
og den anden er
phpBB [video]
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Norbit »

Pep kan virkelig gøre det svært for os imorgen. Han vil kunne ødelægge vores spil virkelig meget hvis han sætter mandsopdækning på iniesta og Bussi eller hvem der spiller på centralen. Husker en kamp hvor Xavi blev mandsopdækket hele kampen, her havde vi store problemer med at komme igennem. Håber ikke, at han bruger sådanne kneb.
Håber på en flot kamp og må det bedste hold vinde.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Visca El Barca »

Vi spiller slet ikke på samme måde, som dengang Xavi blev mandsopdækket og vores spil gik i stykker. Man kan vel godt sige, at Lucho bruger midtbanen på en helt anden måde, derfor vil en mandsopdækning af Ini eller Busi ikke give særlig meget mening. Det vil betyde endnu mere plads til vores backs og vores angribere, det er dem vi bruger til at bygge vores spil. Hovedsageligt.

Når det er sagt, så er Pep heldigvis ikke en der tror på det at mandsopdække modstanderen. Han sagde i dag, at man ikke kan forsvare sig mod Leo, mod Barcelona, ved at stille sig defensivt. Ja, han sagde mere eller mindre at Bayern skal prøve at spille offensivt og være spilstyrende. Respekt for det. Jeg tror de vil prøve at spille på egne præmisser, kampen i morgen kan blive en lækkerbisken. En klassiker man vil snakke om i fremtiden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Visca El Barca »

"If Messi is in top form, no defence can stop him," Guardiola said at a press conference.

"There is no system to stop Messi. He's too good. You just have to try to limit him in another way - stop the ball reaching him, but even then, you can't stop him."

"It's very difficult to find any weaknesses with talent like this," he added.

"We're going to try to perform as well as we can. We're going to try to better than we usually are. You know the level of respect I have for these players and for Barcelona.

"I think that they have the advantage because I know them but when you think you might know what these players are going to do they do something different.

"I know that from a defensive standpoint it's really impossible to stop them. We can't stop them."
Jeg tolker det som, at han også prøver at sende et signal til sine spillere. Nogengange bliver man automatisk defensiv, når man møder så gode spillere, når modstanderen har 100.000 fans i ryggen, men Pep gør alt for at sige til sine spillere, de skal spille offensivt.

Neuer har også sagt, at man ikke vil parkere bussen.

Xabi er en dick.
The playmaker said: "Both of them are amazing players. You only need to look at the goals they score. While I was at Madrid, for me, Cristiano was the best."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af puyol83 »

Tak Badabing, du er en guttermand!

Dejlig optakt med en Juve-sejr (læs: et Real-nederlag) i aften, og god kamp til jer alle i morgen!
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Possible line-up (vs Bayern): TerStegen - Alves Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive [rac1]

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af kklaus »

En af de dage, hvor man vågner tidligt og ikke kan falde i søvn igen.
Come on, kun 15 timer og 10 minutter til kampstart!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Skydefinten »

Matchday!!

Har helt ondt i sækken.

Jeg håber sgu vi overrasker.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Bager »

Kampene mod BM for to år siden kan man bruge til absolut intet denne gang. Vi var i en helt anden forfatning og et anderledes hold dengang. Vi havde et hav af skader, vores spillestil var slidt, vores spillere var trætte og vi stod uden træner. Denne gang har vi én skade, vi har en ny spillestil som vi har haft succes med hen over sæsonen, vi har roteret vores spillere så de topper nu og Lucho, som efterhånden har fået holdets og mange fans gunst, står i spidsen for os. Omvendt er BM slidte; Ribéry, Robben, Alaba, Rode, Badstuber og Starke er ude med skader. Netop pga. skader har de ikke roteret så meget som de gerne ville. Jeg tillader mig at være optimistisk.

Vores opstilling giver nærmest sig selv:
---------Ter Stegen---------
Alves--Piqué--Masch--Alba
---------Busquets----------
------Rakitic----Iniesta------
Messi---------------Neymar
-----------Suarez-----------

Bænk: Bravo, Montoya, Bartra, Roberto, Rafinha, Xavi, Pedro
Fravalgt: Masip, Vermalen, Adriano, Douglas, Munir, Sandro
Skadet: Mathieu
Karantæne: -

Jeg tror BM stiller op således:
---------Lewandowski-----------
Muller-----------------------Gotze
------Lahm-------Thiago---------
-----------Alonso----------------
Rafinha--Boateng--Benatia--Bernat
--------------Neuer--------------

Taktiske overvejelser:
Begge hold vil gerne have bolden. Jeg tror dog kampen kommer til at blive afgjort på omstillinger. Hvordan man end vender og drejer det, så er det her størstedelen af vores mål kommer fra. Det bliver spændende at se hvordan Pep griber det hold han skabte fundamentet til an. Mon ikke han går højt op på Messi og Neymar? Det har flere hold haft held med. Suarez kommer således til at spille en vigtig offensiv rolle. Han får formentlig lidt mere plads ude i siderne end normalt. Lewandowski er ikke i topform, men han skal dækkes tæt op, især på dødbolde. Rafinha er heller ikke helt i form, hvorfor man bør køre meget i højre side hvis han starter. Boateng og Benatia er begge ikke specielt gode med bolden. De er tunge og ikke vildt hurtige. Dette skal vi selvfølgelig udnytte med hurtige kombinationer. Vi kender Thiago som ikke skal have særlig meget plads. Han kan godt tage nogle giftige dybdeløb, som vi skal følge til dørs. Vi deres midtbane ser sådan ud, så kan vi overmatche dem fysisk. Vi skal undgå at deres midtbane uhindret kan spiller bolden gennem vores linjer. Det er derfor vigtigt at vi sidder relativ tæt på kanterne, så Lahm og Thiago kommer til at spille horisontalt og holde i bolden. De har to store trusler i Muller og Gotze som Alves og Alba kommer til at dæmme op for. Alves kommer sikkert til at være lidt mere defensiv end normalt, mens Alba uden tvivl kan matche Gotzes hurtighed.

Vi skal have sikret et godt resultat forud for returkampen. Det bliver utrolig svært at skulle sikre sig en sejr i Tyskland. Derfor skal vi meget gerne vinde i aften. Vamos!
Senest rettet af Bager ons maj 06, 2015 9:07 am, rettet i alt 1 gang.
Visca el Barca

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af zqa »

Overrasker?
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Skydefinten »

Sådan, ved at at give dem en lussing :glad:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg vågnede en time før mit ur ringede. Jeg drømte, at vi slog Bayern, men samtidigt også at min bedste ven blev gift væk til en russisk kvinde. Det er lige før, jeg gerne vil sælge ham for en CL titel.


Og til dem som skulle have glemt det: Real tabte i går. Det bliver en god dag!
Senest rettet af Heartbreaker ons maj 06, 2015 9:37 am, rettet i alt 1 gang.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Daluigi »

Heartbreaker skrev:Jeg vågnede en time før mit ur ringede. Jeg drømte, at vi slog Bayern, men samtidigt også at min bedste ven blev gift til en russisk kvinde. Det er lige før, jeg gerne vil sælge ham for en CL titel.


Og til dem som skulle have glemt det: Real tabte i går. Det bliver en god dag!
Kun ligefør!?
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster