Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Bucks @ Bulls (game 2)
Spoiler
Vis
Jimmy G. Buckets, mand :cool: Og lækkert med et W mere. God intensitet, lidt ballade. Derudover så det virkelig ikke godt ud i forhold til Mirotic' knæ :sad:

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Basketball

Indlæg af Alcantara »

Brombi skrev:Tror sagtens OKC kan klare sig bedre mod GSW end Pels. OKC er et af de hold med bedst record mod GSW, og det regnes at Ibaka er tilbage denne uge. Dermed er alle spilleklar undtagen Durant, og dermed er de 2 bedste defensive spillere klar: Roberson og Ibaka. Det var netop fraværet af de to, der gjorde at OKC tabte en række kampe her til sidst.
Jeg er nu ikke helt enig. Selv hvis Ibaka var klar, tror jeg han ville være på begrænsede minutter, men det havde ellers været fedt at se Westbrook med den ene triple double efter den anden mod GSW. Selvom han tager en helvedes masse skud for at score så mange points, som han gør, er det en fornøjelse at se ham i hopla. Ville fandme være lækkert at se ham i LA i 2017.

Nu når vi snakker OKC, kan jeg se, at Brooks er blevet fyret. Som sagt, har han ikke været speciel heldig med skader de seneste par sæsoner, men der skal også huskes på, at tiden er ved at rinde ud for OKC mht. deres titelambitioner. Durants kontrakt udløber næste år, og der er ingen garanti for, at han forlænger. Hvis han smutter, forlader Westbrook nok også OKC året efter. Det bliver spændende at se hvem de hyrer.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Alcantara skrev:
Brombi skrev:Tror sagtens OKC kan klare sig bedre mod GSW end Pels. OKC er et af de hold med bedst record mod GSW, og det regnes at Ibaka er tilbage denne uge. Dermed er alle spilleklar undtagen Durant, og dermed er de 2 bedste defensive spillere klar: Roberson og Ibaka. Det var netop fraværet af de to, der gjorde at OKC tabte en række kampe her til sidst.
Jeg er nu ikke helt enig. Selv hvis Ibaka var klar, tror jeg han ville være på begrænsede minutter, men det havde ellers været fedt at se Westbrook med den ene triple double efter den anden mod GSW. Selvom han tager en helvedes masse skud for at score så mange points, som han gør, er det en fornøjelse at se ham i hopla. Ville fandme være lækkert at se ham i LA i 2017.

Selv med en Ibaka på restricted minutes, så ville det gøre en kæmpe forskel. Han tilstedeværelse alene gør at alle andre spiller bedre rent defensivt. Derudover er OKC meget bedre til at spille low-post. Hvem er gode til det hos Pels? Ja AD, men han mangler immervæk meget endnu, og ikke mindst styrke. Hvis Westbrook har været vild i regular, pga en skadet Durant, så forestil dig ham i playoffs :eek:
Alcantara skrev:Nu når vi snakker OKC, kan jeg se, at Brooks er blevet fyret. Som sagt, har han ikke været speciel heldig med skader de seneste par sæsoner, men der skal også huskes på, at tiden er ved at rinde ud for OKC mht. deres titelambitioner. Durants kontrakt udløber næste år, og der er ingen garanti for, at han forlænger. Hvis han smutter, forlader Westbrook nok også OKC året efter. Det bliver spændende at se hvem de hyrer.
Måske var det også på tide. Jeg kan ikke forestille mig andet end at Durant og Westbrook har givet deres "OK" til den beslutning. Der er snak om at det måske bliver OKC's D-league coach som bliver den nye.

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Hvis Thibodeau ikke er hos Bulls efter den her sæson, som der også bliver snakket om, gad jeg godt se ham i OKC. Med en skadesfri trup, tror jeg han ville gøre det rigtig godt. Og han ville også have spillernes respekt til at starte med, fordi hans tidligere arbejde jo taler for sig selv.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Der går rygter om at det måske bliver Kevin Ollie fra uconn.

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Ja, han har også gode relationer til franchiset og Durant. Vandt han ikke også NCAA sidste år?
Bliver spændende, at se hvad han ville kunne gøre. Hvis jeg var OKC, ville jeg dog på med en seasoned vet som Thibodeau, hvis han er ledig vel og mærrke :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Lige umiddelbart er det største problem med Thibs, at han aldrig hviler spillerne. Dét kombineret med en middelmådig/dårlig lægestab i OKC, kan kun give problemer. Når det er sagt så tror jeg ikke Bulls vil lade ham gå :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Håber ikke han skal nogen steder :)

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Ja, det rigtigt nok, at han kører hårdt på sine spillere, hvilket er et kæmpe minus ved ham. Jeg ved ikke om nogen af jer ser first take, men der sagde Stephen A Smith, at der var spændinger mellem Thibodeau og the frontoffice hos Bulls, og det her meget vel kunne være hans sidste sæson.. Og Smith plejer, at have styr på sine ting, når det kommer til, hvad der sker rundt omkring i NBA. Han er NBAs svar på Varys fra game of thrones haha :D

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Basketball

Indlæg af Storken »


Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

UncleBobbyB skrev:Ja, det rigtigt nok, at han kører hårdt på sine spillere, hvilket er et kæmpe minus ved ham. Jeg ved ikke om nogen af jer ser first take, men der sagde Stephen A Smith, at der var spændinger mellem Thibodeau og the frontoffice hos Bulls, og det her meget vel kunne være hans sidste sæson.. Og Smith plejer, at have styr på sine ting, når det kommer til, hvad der sker rundt omkring i NBA. Han er NBAs svar på Varys fra game of thrones haha :D
Ja jeg har også en ide om at Smith har styr på det, har altid godt kunne li' ham. Der var også snak om spændinger mellem the frontoffice og Thibs sidste sæson (der var vist noget om at ledelsen gerne ville have Chicago til at tanke, så de kunne være med i lotteriet).

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Basketball

Indlæg af Alcantara »

Brombi skrev:Selv med en Ibaka på restricted minutes, så ville det gøre en kæmpe forskel. Han tilstedeværelse alene gør at alle andre spiller bedre rent defensivt. Derudover er OKC meget bedre til at spille low-post. Hvem er gode til det hos Pels? Ja AD, men han mangler immervæk meget endnu, og ikke mindst styrke. Hvis Westbrook har været vild i regular, pga en skadet Durant, så forestil dig ham i playoffs :eek:
AD har nu ellers været ganske glimrende i post-season. 30 pts, 11 rebs, 3 blocks i snit over tre kampe, men ja, han har stadig mangler. Pels styrker ligger nu heller ikke i at spille low-post.

Har lige fået set game 3 af GSW-Pels. Venter lidt med Bulls.
Spoiler
Vis
Hold kæft, hvor er GSW bare klamme. Både Green og Barnes filmer ved possessions, der viser sig at være kampafgørende. Denne serie er nok afgjort, nu hvor GSW fører 3-0. Sikke en skam, for Pels havde stort set hele kampen under kontrol, pånær de sidste 6 minutter af 4. quarter.

Currys 3'er i sidste sekund :eek:
Brombi skrev:Måske var det også på tide. Jeg kan ikke forestille mig andet end at Durant og Westbrook har givet deres "OK" til den beslutning. Der er snak om at det måske bliver OKC's D-league coach som bliver den nye.
Næste sæson bliver alfa-omega for deres fremtid, så lad os da håbe, at de vælger med omhu.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Basketball

Indlæg af Alcantara »

Game 3 Bulls @ Bucks:
Spoiler
Vis
D-Rose er tilbage i MVP-form. Hvor var han bare vild!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

nogen der ser bulls bucks game 4?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Nah, gamer lige noget GTA, men regner med at se GSW og se om de sweeper Pelicans. ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster