Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Omvend vil glæden være ret stor hos mig, hvis vi sender Real eller Bayern ud. Det er to klubber, jeg absolut ikke bryder mig om.

Juve kan jeg ret godt lide, det vil føles lidt underligt hvis vi smider dem ud, men hay heller dem end os.

Og så skal jeg se på Allegri, hvis vi møder Juve. Ad!
Jeg kunne ikke være mere enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Alle andre en Bayern i semi. De lukker os ned.

Vi trækker sgu Real Madrid i morgen. 4sure.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Yup. Madrid . 100% fik en whatsapp billede fra Sepp , og det er confirmed
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Klart. Vil 100 %, uden tvivl, helst trække Juve. Det giver også mere interessante opgør efter min mening, vil gerne se hvad de - og ikke mindst Pogba - egentlig kan. Gider ikke Real, har mødt dem så mange gange efterhånden de senere år. Bayern gider jeg heller ikke, af flere årsager. Eneste gode ved at møde dem, er chancen for en hævne et grufuldt nederlag til dem. Bayern Real kunne være et par interessante opgør. Min vurdering af vinderchancer for CL (alt ændrer sig selvfølgelig, når vi ved hvem, der trækker hvem), inden lodtrækning:
Barca: 35 %
Bayern: 30 %
Real: 25 %
Juve: 10 %

Med andre ord. Ser os som havende de (marginalt) bedste chancer. Juve som klart de ringeste. Bayern som bedre end Real. Større chance for, at vi ikke vinder CL end at vi gør (med andre ord, at et andet hold vinder - men skulle jeg sætte pengene et sted, så ville det være på os). Suarez har tippet favør i vores retning, efter min mening.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Billede

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Champions league

Indlæg af Journalisten »

Juventus er klart svageste hold i puljen. Dog forstår jeg ikke helt den hype, der er omkring Bayern. Den var der også sidste år, hvor de var habile favoritter til at slå os ud, og så kender vi alle historien. Det er det samme i år. De har ikke været prangende i foråret i Bundesligaen, og de bliver spillet under græstæppet i Porto – med eller uden skader. Så tager de en 5-0’er i første halvleg, og jo, det er flot, men jeg så næsten hele første halvleg, og der scorede de så også på ALLE de chancer, halvchancer og ikke-eksisterende chancer, som de havde. Jeg var som sådan en vanvittigt imponeret over deres spil.

I er størst favorit. Jeres midtbane er det dårligste, i har haft i 10 år, men jeres angreb er out of this world. Uden Modric skaden ville jeg powerranke os på samme stadie som jer, men den har simpelthen for meget indflydelse den skade. Min ydmyge holdning er derfor:

Barca: 35 %
Real Madrid: 30 %
Bayern: 30 %
Juventus: 5 %

Derfor vil jeg naturligvis også KLART helst trække Juventus. Dernæst ville i nok tænke Bayern, men hvis vi trækker Bayern, så er vi sikre på at møde jer i finalen, så det er lige før, at jeg hellere ville ekspedere jer ud af semien 
Stod jeg i jeres sted, ville jeg frygte Real Madrid mest i semifinalen. Alene fordi Juventus bliver nemt for jer, og fordi jeg har en fornemmelse af, at i står godt overfor Bayern. To Clasicós ville simpelthen have deres eget liv og blive afgjort på helt små marginaler, selvom jeg måske ville give jer en lille fordel.

Nu når jeg tænker over det. Jeg gider faktisk ikke to Clasicós. Vil helst trække Juventus, dernæst Bayern, som vi slår igen. Good luck.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Billede

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Brombi skrev:Billede
Billede
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Egentlig fint at Real gik videre, da de nu også skal fokusere på CL. Jeg havde dog håbet, at Atl. Madrid havde holdt dem hele vejen til straffesparkene. Arda er godt nok en dum fodboldspiller.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er 99% sikker paa at Real og Bayern ikke traekker hinanden. en gentagelse af sidste aars semi er udelukket. Spoergsmaalet er altsaa hvem af Bayern og Real kommer vi til at moede?

Den er svaer, Bayern har helt klart det mest komplet hold, den bedste traener og det hold der er mest i balance. Real er Real, med eller uden Modric, vil de kunde volde os store problemer. Bliver spaendende i morgon.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

En ting, jeg tror rigtigt mange undervurderer Juventus. De to andre vil spille fodbold imod os, de vil være åbne bag i (forstår du den HB, hvaaaa), Juve og især Juve med Allegri vil kræve vildt meget for at bryde op. Jeg tror nok at vi ville komme forbi dem, men ingen dans på roser vil det blive.

Føj hvor kan de trække tempoet ud af en kamp og spille på deres præmisser, og så er det et hold vi ingen erfaring har imod. Bayern ved vi hvad vi får, Real det samme, Juve er ikke Milan eller Inter, de er niveauer over dem.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Enig. Med Allegri i spidsen er Juve langt mere fleksible rent taktisk end de var under Conte. Allegri har ingen kvaler med at gå på kompromis med spillestilen, for at opnå de ønskede resultater. Dertil må man ikke glemme at de altså har et fantastisk hold, anført af super-veteranerne Buffon og Pirlo. Det er i det hele taget et meget, meget erfarent hold de har. Sidst tror jeg at de kan spille meget frit, for nu lykkedes det endelig for Juve at komme forbi kvartfinalen og det tror jeg var ekstremt befriende for dem.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Det er vel verdens fire bedste klubhold, som er i semifinalerne, så der er ingen lette modstandere. Jeg glæder mig allerede helt vildt til kampene.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

emo skrev:men ingen dans på roser vil det blive
But no dance on roses it will be

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Men hvornår spilles semis?
Fede retro designs for de 4 klubber
BilledeBillede
BilledeBillede
Senest rettet af Skydefinten tors apr 23, 2015 2:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster